Kurzweil - proč je tak vynášený do nebes?
Ja to taky nechapu proc se tomu tady nevenuji, ale asi se jim to prodava, tak na to kaslou. Vemte si jen ten fakt jak je i k2600 zastaraly system,zadne usb,jenom scsi, obycejny displej,jenom 128 mega ram,dlouhe natahovani nebo male datove toky prenosu,slozitost kdfx nastaveni,to je silenost a pro magory.Na druhou stranu je perfektne navrzeny pro live hrani,jak setupy tak QA banky,sampler,moznost prohnani samplu pres vast, cte akai samply a dalsi formaty.
Stoji minimalne za vyzkouseni.A jeste s tema dokrmujicima cd,ono je to slozitejsi,v zadnem syntu nemuze byt vsechno super,ale diky teto moznosti mame moznost naladovat si masinu podle svych predstav.Mnohdy leze z toho syntaku pouzitelnejsi zvuk nez z ziveho nastroje,tim myslim treba skopky (az K2600 s BOV - best of vast ) fakt hodne dobre pianove zvuky ( opet od K2500 s piano rom,jinak strasna bida v porovnani s tim co leze z tech pridavnych romu) orchestral rom je super cely, contemporary je taky pouzitelny a to tak ze dost.Ale je na nem i dost hovadin ktere ja treba nevyuziju.
Stoji minimalne za vyzkouseni.A jeste s tema dokrmujicima cd,ono je to slozitejsi,v zadnem syntu nemuze byt vsechno super,ale diky teto moznosti mame moznost naladovat si masinu podle svych predstav.Mnohdy leze z toho syntaku pouzitelnejsi zvuk nez z ziveho nastroje,tim myslim treba skopky (az K2600 s BOV - best of vast ) fakt hodne dobre pianove zvuky ( opet od K2500 s piano rom,jinak strasna bida v porovnani s tim co leze z tech pridavnych romu) orchestral rom je super cely, contemporary je taky pouzitelny a to tak ze dost.Ale je na nem i dost hovadin ktere ja treba nevyuziju.
Myslim si,ze Rudes bude hrat na to,z ceho mu pujdou penizky. A byl by asi sam proti sobe kdyby to tak neudelal. Takze prijdou li panove z korgu,bude to korg.Navic krz nema v tuto chvili nic noveho co by mohl nabidnout.
Taky by smejdi mohli prijit s nejakyma novyma zvukama,nemyslim tim nove ROM,ale treba nove naprogramovane zvuky ze stavajicich vzorku...
Taky by smejdi mohli prijit s nejakyma novyma zvukama,nemyslim tim nove ROM,ale treba nove naprogramovane zvuky ze stavajicich vzorku...
music.equipment.kurzweil
[Top] [All Lists]
<prev>
[Advanced]
<prev>
Re: Famous Kurzweil users?
Subject: Re: Famous Kurzweil users?
Tori Amos
Front Line Assembly
Paul Bley
The Moody Blues
Alex Bugnon,
Wendy Carlos
Brian Culbertson
Davol
Al DiMeola
Constance Demby
Tangerine Dream
Pink Floyd - pouzivaju vylucne Kurzweil uz od roku 1985 tusim
Ruben Garcia
Be Gees
Jan Hammer
Herbie Hancock
Jean Michael Jarre
Billie Joel,
Elton John
Alecia Keys
Mike Mandle
Lyle Mays
Paul McCartney
Jason Miles
Robert Miles - legendarny singel Children komplet urobeny na K2000
Depeche Mode
Patrick Moraz
Nine Inch Nails
A Produce
Mauro Pagani (Fabrizio de Andr ?)
Freddy Ravel
Nick Rhodes (Duran Duran)
Jorden Rudess- Dream Theater
John Tesh
Luther Vandross
Stevie Wonder - vdaka nemu vznikli Kurzweil nastroje
Hans Zimmer
[Top] [All Lists]
<prev>
[Advanced]
<prev>
Re: Famous Kurzweil users?
Subject: Re: Famous Kurzweil users?
Tori Amos
Front Line Assembly
Paul Bley
The Moody Blues
Alex Bugnon,
Wendy Carlos
Brian Culbertson
Davol
Al DiMeola
Constance Demby
Tangerine Dream
Pink Floyd - pouzivaju vylucne Kurzweil uz od roku 1985 tusim
Ruben Garcia
Be Gees
Jan Hammer
Herbie Hancock
Jean Michael Jarre
Billie Joel,
Elton John
Alecia Keys
Mike Mandle
Lyle Mays
Paul McCartney
Jason Miles
Robert Miles - legendarny singel Children komplet urobeny na K2000
Depeche Mode
Patrick Moraz
Nine Inch Nails
A Produce
Mauro Pagani (Fabrizio de Andr ?)
Freddy Ravel
Nick Rhodes (Duran Duran)
Jorden Rudess- Dream Theater
John Tesh
Luther Vandross
Stevie Wonder - vdaka nemu vznikli Kurzweil nastroje
Hans Zimmer
nasiel som zatial celkom dobre dema na kurzweil len treba fixnut www linku lebo je tam 2x www
http://www.xgmidi.cz/katalog.php?kat=030101&PHPSESSID=c
http://www.xgmidi.cz/katalog.php?kat=030101&PHPSESSID=c
K2k jsem měl spoustu let a nedám na ni dopustit, nástroj s podobně všeobecným zvukovým záběrem dle mého soudu neexistuje. Vzpomínám, když jsme ho poprvé zkoušel v K-Audiu, tak jsem si říkal to samý - nuda, tam nic není. Ale nenašel jsem na tehdejším trhu nic zajímavějšího (rok tuším 1992 nebo 1993), tak jsme ho za nekřesťanský peníze koupil - a nikdy toho nelitoval. Vynikající editace, možnosti parádní. Až na ten FX procesotr od Digitechu super stroj i pro dnešek. Suchej, konkrétní zvuk, vůbec nevadilo, když celá skladba hrála z Kurzweilu, stejně to mělo rozmanitost a barvu.
Na týhle desce: http://bodyia.cz/view.php?cisloclanku=2005081831 hraje víceméně jenom K2k (krom skladby 10) - psal se rok 1995, víc jsem toho až na pár blbinek neměl. Může posloužit jako náhled (klik na MP3 ikonu)
Na týhle desce: http://bodyia.cz/view.php?cisloclanku=2005081831 hraje víceméně jenom K2k (krom skladby 10) - psal se rok 1995, víc jsem toho až na pár blbinek neměl. Může posloužit jako náhled (klik na MP3 ikonu)
Problem Kurzweilu je, ze je velmi komplikovany, kedze algoritmy dokazu skoro kazdy druh syntezy (ako som uz pisal, jeden manik prisiel na to ako sa da dizajnovat aj FM synteza...). Je to podla mna taky Synclavier 90tych rokov. Momentalne pre K2500 s KDFX a vyssie sa robia programy ktore napriklad vyuzivaju KDFX algoritmy a to uz je vela aj na vola. KDFX ma omnoho lepsie filtre a waveshapery (nehovoriac o reverboch atd.) ale toto by som uz asi fakt nevedel ovladat. Kazdopadne mat doma Kurzweila, i ked nie uz ako hlavnu praconu stanicu sa oplati. Ved aj tak teraz je trend robit stale lepsie softsynty.
Pri "setkani s nastroji" napriklad som mal moznost si osahat novy Alesis Fusion 6HD, co sa tvari ze ma vsetko co je momentalne in, ale ako to zneje v multitimbrale no nechcem sa pogr***, Takisto je zname, ze Korg Triton ma "vaccum tube" zvuk, zneje to viac warm, ale takisto su problemy pri multitimrale tak ze vynimocnost zvuku sa straca. U Kurzweila tento problem nehrozi. Ide z neho cisty jasny zvuk, idealny na doslachtenie v mixe.
Mozno preto tie dema sa ti zdaju take "normalne". Je to priamo nahrate z Kurzweilu bez dalsieho procesovania/eq/masteringu.
Netreba zabudat na to, ze nie vsetko co je nove je dobre. Nie vsetci robia hudbu s najnovsimi technologiami. Svet je rozmanity.
Spomenul som si este ze napriklad Karel Svoboda nahral komplet muzikal Dracula na Kurzweili, je to sice komercia, ale ako referencia
to moze posluzit. 90% zvukov z neho poznam, zvysok su mozno dohravky session muzikantov
Pri "setkani s nastroji" napriklad som mal moznost si osahat novy Alesis Fusion 6HD, co sa tvari ze ma vsetko co je momentalne in, ale ako to zneje v multitimbrale no nechcem sa pogr***, Takisto je zname, ze Korg Triton ma "vaccum tube" zvuk, zneje to viac warm, ale takisto su problemy pri multitimrale tak ze vynimocnost zvuku sa straca. U Kurzweila tento problem nehrozi. Ide z neho cisty jasny zvuk, idealny na doslachtenie v mixe.
Mozno preto tie dema sa ti zdaju take "normalne". Je to priamo nahrate z Kurzweilu bez dalsieho procesovania/eq/masteringu.
Netreba zabudat na to, ze nie vsetko co je nove je dobre. Nie vsetci robia hudbu s najnovsimi technologiami. Svet je rozmanity.
Spomenul som si este ze napriklad Karel Svoboda nahral komplet muzikal Dracula na Kurzweili, je to sice komercia, ale ako referencia
to moze posluzit. 90% zvukov z neho poznam, zvysok su mozno dohravky session muzikantov

[glow=red]CENSORED[/glow]
SORRY, ALE TEN VÝPIS UŽIVATELů VIRUSU, BYL TADY TROŠKU ZBYTEČNÝ FLAME. KROM TOHO STAČIL JEN ODKAZ NA TOTO TÉMA:
http://www.electrozone.cz/viewtopic.php?t=5719&start=0
Tudy
Otázka: Kurzweil - proč je tak vynášený do nebes?
Odpověď: protože to HRAJE jaxviňa!!!
Měl jsem v ruce jen krátce Nunův 2500 (v té době ještě bez rozšíření) a moc se mi líbil samotný charakter zvuku. Nádherně plný, pevný a rozhodně ne statický.
Trochu jsem se narychlo nemohl zorientovat v poměrně složitém ovládání (jak jsou poskládána menu a pak přehršel modulačních cílů), ale věřím, že se to dá naučit.
Odpověď: protože to HRAJE jaxviňa!!!

Měl jsem v ruce jen krátce Nunův 2500 (v té době ještě bez rozšíření) a moc se mi líbil samotný charakter zvuku. Nádherně plný, pevný a rozhodně ne statický.
Trochu jsem se narychlo nemohl zorientovat v poměrně složitém ovládání (jak jsou poskládána menu a pak přehršel modulačních cílů), ale věřím, že se to dá naučit.
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Měl jsem dlouho K2500R v plné výbavě (Pn,Con,Orch,KDFX) ,
okolo roku 1997 byl hlavní synth v sestavě (koupil jsem ho za cca 130 tisíc)
Super efekt. jednotka, super zvuky, zajímavá ergonomie na tehdejší dobu.
Po roce 2000 se jeho význam v mých aranžích vytrácel.
Před rokem už jsem na něj ani nesáhl a šel z domu - šest měsíců jsem se ho nemohl zbavit až se konečně ozval první zájemce a za 24 táců v plné výbavě si K2500R v plné výbavě koupil. Prostě nikdo ho nechtěl a dokonce obchodní gigant jako je thomann Kurzweila nechce prodávat .
Po příchodu Korg T Extreme, Yamaha ES, FantomX - už zněl jako chudý příbuzný.
Kurzweil zůstal stát v roce 1996. A od té doby jsem jen čekal s čím novým přijde. A vono nic. Zatím.
O tom , že se jedná o skvělý nástroj svědčí to, jak dlouho se jediný model K2600 (od roku 2000) prodává.
Dnes je K2661 překonaný nástroj všemi konkurenčními fa (Korg, Yamaha,Roland,Access,...) Orchestral - který byl v roce 1996 jednou z hlavních zbraní nástroje zní dneska jako špatný vtip, kvalita KDFX je už také dávno překonaná, atd. atd.)
Nyní přichází PC3, která není nic jiného, než našlapaná a plně rozšířená všemi boardy PC2X s možností dalšího rozšíření boardů (které jsou ve vývoji kurzweilu).
Možná mám na Kurzweil přehnané nároky , ale stále čekám a doufám, že po návratu Mr. Kurzweila do firmy přijde firma Kurzweil opět minimálně s takouvou bombou jako byl K2000 v roce 1992 !!!
Pokud se tak rychle nestane - pak Kurzweil čeká to samé , co potkalo skvělý Ensoniq nebo E-MU.
- a to by bylo moc smutné.
okolo roku 1997 byl hlavní synth v sestavě (koupil jsem ho za cca 130 tisíc)
Super efekt. jednotka, super zvuky, zajímavá ergonomie na tehdejší dobu.
Po roce 2000 se jeho význam v mých aranžích vytrácel.
Před rokem už jsem na něj ani nesáhl a šel z domu - šest měsíců jsem se ho nemohl zbavit až se konečně ozval první zájemce a za 24 táců v plné výbavě si K2500R v plné výbavě koupil. Prostě nikdo ho nechtěl a dokonce obchodní gigant jako je thomann Kurzweila nechce prodávat .
Po příchodu Korg T Extreme, Yamaha ES, FantomX - už zněl jako chudý příbuzný.
Kurzweil zůstal stát v roce 1996. A od té doby jsem jen čekal s čím novým přijde. A vono nic. Zatím.
O tom , že se jedná o skvělý nástroj svědčí to, jak dlouho se jediný model K2600 (od roku 2000) prodává.
Dnes je K2661 překonaný nástroj všemi konkurenčními fa (Korg, Yamaha,Roland,Access,...) Orchestral - který byl v roce 1996 jednou z hlavních zbraní nástroje zní dneska jako špatný vtip, kvalita KDFX je už také dávno překonaná, atd. atd.)
Nyní přichází PC3, která není nic jiného, než našlapaná a plně rozšířená všemi boardy PC2X s možností dalšího rozšíření boardů (které jsou ve vývoji kurzweilu).
Možná mám na Kurzweil přehnané nároky , ale stále čekám a doufám, že po návratu Mr. Kurzweila do firmy přijde firma Kurzweil opět minimálně s takouvou bombou jako byl K2000 v roce 1992 !!!
Pokud se tak rychle nestane - pak Kurzweil čeká to samé , co potkalo skvělý Ensoniq nebo E-MU.

Taky jsem měl K2000 asi 5 let a skutečně musim říct, že je to synth, kterej prakticky umí cokoliv a v těch 90tých letech to byl trend začínajících muzikantů - mít nástroj, kterej umí všechno. Nebyly peníze a koupit si na piana special synth na piano, na analogy nějakej analog apod. byla dost drahá záležitost a byla jen pro vyvolený 
Určitě bylo dobrý Kurzweila něčim doplnit a to hlavně kvůli polyfonii, kteá byla tušim 24hlasů u K2000, ale i tak na tehdejší dobu to byl univesal jak sviňa, kterej užili jak jazzmeni, technaři a popíkáři, prostě kdokoliv.
Pravda je, že dneska ho ve studiu nemá tolik smysl mít, určitě je dobrej na live.
Co se orchestralu týče, tak měl svůj special zvuk, ale vadily mi přechody mezi multivzorkama. Člověk to oak musel složitě korigovat.
Mno, věz, že ať děláš jakoukoliv hudbu, tak si do každý skladby bys tam našel minimálně jeden dobrej zvuk, kterej bys těžko jinde našel.

Určitě bylo dobrý Kurzweila něčim doplnit a to hlavně kvůli polyfonii, kteá byla tušim 24hlasů u K2000, ale i tak na tehdejší dobu to byl univesal jak sviňa, kterej užili jak jazzmeni, technaři a popíkáři, prostě kdokoliv.
Pravda je, že dneska ho ve studiu nemá tolik smysl mít, určitě je dobrej na live.
Co se orchestralu týče, tak měl svůj special zvuk, ale vadily mi přechody mezi multivzorkama. Člověk to oak musel složitě korigovat.
Mno, věz, že ať děláš jakoukoliv hudbu, tak si do každý skladby bys tam našel minimálně jeden dobrej zvuk, kterej bys těžko jinde našel.
Hmm, no Kurzweil urcite nebol nastroj pre zacinajucich hudobnikov, vtedy stal celkom pekny majland. Zaciatkom 90tych rokov bol tvrdy nastup samplovanej syntezy, analogy sa dali kupit za babku. Co sa tyka piana Kurzweil mal stale jedne z najlepsich syntakovskych pian. Teda aspon ja ked porovnam napriklad Roland XP80, Korg M1, EMU Proteus tak je jednoznacny vitaz Kurzweil K2000.
Kazdopadne je to stale nadcasovy stroj, ma specificky nezamenitelny zvuk, ako som pisal na inom mieste, zalezi co clovek sklada, niekomu kto sklada filmovu hudbu podporuje imaginaciu, zase inemu co tuka pol hodiny do C4 a hybe koleckom sa zda ako nic moc
Kazdopadne je to stale nadcasovy stroj, ma specificky nezamenitelny zvuk, ako som pisal na inom mieste, zalezi co clovek sklada, niekomu kto sklada filmovu hudbu podporuje imaginaciu, zase inemu co tuka pol hodiny do C4 a hybe koleckom sa zda ako nic moc

No AN1x mi radsej nespominaj...
ale tvrdit ze Kurzweil dnes zneje ako chudy pribuzny (Martin hore) vedla Fantomu alebo Tritonu sa mi zda dost smiesne
To asi potom nikto z vas nesiel hlbsie do VAST syntezy. Polyfoniu ma 24 hlasov na prehravanie samplov, dalsich max 72 "oscilatorov" sa moze pridat v ramci algoritmov.
To ze Fantom alebo Triton posobia tak "nadupane" je do znacnej miery marketing. Podla mna si firmy uvedomuju, ze postupne "drahym pracovnym staniciam" odzvana. Podla mna je uplne sialenstvo skladat a aranzovat komplet vsetko na jednej masine. Aj najdokonalejsi aranzer nenahradi
skutocnych muzikantov. Ja len nechapem cim su tie nove masiny take super. Maju najlepsie slaky, gitary alebo co? Uz som pocul aranzovane skladby do hier s EWQL Symphonic Orchestra alebo VSL co zneli trochu lepsie ako general midi....


To ze Fantom alebo Triton posobia tak "nadupane" je do znacnej miery marketing. Podla mna si firmy uvedomuju, ze postupne "drahym pracovnym staniciam" odzvana. Podla mna je uplne sialenstvo skladat a aranzovat komplet vsetko na jednej masine. Aj najdokonalejsi aranzer nenahradi
skutocnych muzikantov. Ja len nechapem cim su tie nove masiny take super. Maju najlepsie slaky, gitary alebo co? Uz som pocul aranzovane skladby do hier s EWQL Symphonic Orchestra alebo VSL co zneli trochu lepsie ako general midi....