
Muzikus potopil Behringer :)
Neviem neviem chalani... mam z toho taky zmiesany pocit.
Na jednej strane som bol sam dlho aktivnym uzivatelom Behringera, ale takze dam za pravdu tomu ze sa behringer kupi na zaciatku ked sa zacina, ale zasa viem ze spolahlivost a trvacnost produktov je velmi zla.
Ten clovek ma ale pravdu v tom pozerani sa na ludi co maju rack plny behringeru. Kto z nas povie.. ah.. ty mas behringer.. tak to bude dobre... ja teda nie. Takze mame vsetci nejake predsudky.
Odhliadnuc od podarenych ojedinelosti
Na jednej strane som bol sam dlho aktivnym uzivatelom Behringera, ale takze dam za pravdu tomu ze sa behringer kupi na zaciatku ked sa zacina, ale zasa viem ze spolahlivost a trvacnost produktov je velmi zla.
Ten clovek ma ale pravdu v tom pozerani sa na ludi co maju rack plny behringeru. Kto z nas povie.. ah.. ty mas behringer.. tak to bude dobre... ja teda nie. Takze mame vsetci nejake predsudky.
Odhliadnuc od podarenych ojedinelosti

Bouře ve sklenici vody. Recenze v Music Store jsou podle mne úplně stejně o ničem, jako v Muzikusu. Tenhle chlápek (mám pocit, že zvučí nějakou world music, protože mi to jméno něco říká) prostě jenom napsal svůj názor. Navíc s tím názorem bude souhlasit 9 z 10 zvukařů, kterých se na to zeptáte. Každý, komu aparát vydělává aspoň něco navíc, se postupně levných krabic (ať už Uliho nebo American Audio-Omnitronic-Phonic-Jánevímjaksonic) zbavuje ve prospěch solidnějších značek. Ne kvůli snobství, ale kvůli tomu, že od kritických komponent očekává slušný zvuk a spolehlivost a nechce mít zpocená záda, jestli to neklekne zrovna uprostřed kšeftu.
Když někam přijedu šmrdlat deskami a je tam pult Omnitronic nebo Behringer, tak mi to na dobré náladě rozhodně nepřidá. Vím, že jakmile mi ledky probliknou do červené (pokud ovšem zrovna nepřestaly metry fungovat), tak se s dobrým zvukem můžu nadobro rozloučit. Vím, že mám velkou pravděpodobnost, že budou propouštět fadery, že korekce nebudou zabírat stejnoměrně, atd. Jasně, nějak to hraje a za tu cenu je div, že to vůbec hraje, ale takový Rodec, Pioneer nebo AH mě tedy rozhodně uklidní víc... Je to snobství? Ne, je to jen snaha podat dobrý výkon s odpovídající technikou. Hláška "za ty peníze je to ..." mě vůbec nezajímá. Protože já tam taky nepustím předmixované cédéčko, nejdu na kafe a neřeknu, že za ty peníze...
Rozumím tomu, když si někdo koupí Uliškatuli do začátku (mám to taky za sebou). Na něčem se člověk učit musí. Ale kdyby mne měl na Uliškatuli někdo nahrávat, zvučit a vůbec si za to brát normální(!) peníze, budu na to koukat přes prsty. Tohle prostě není profi vybavení, ať si recenzenti píší, co chtějí. Možná je to zmlsanost, ale rozhodně ne nafoukanost. A za tou zmlsaností stojí jenom vlastní poznání toho, že existují výrobky, které jsou prostě mnohem lepší.
Nechci soudit praktiky kopírování kopírovaného, výrobu v Číně ani pofiderního marketingu. Mluvím o ZVUKU, SPOLEHLIVOSTI, ŽIVOTNOSTI. Koupili byste si na freeride kolo v Tescu? Leda jako efektní sebevraždu. S Ulibulitroniky je to podle mne úplně totéž, jenom nejde o život.
Saša
Když někam přijedu šmrdlat deskami a je tam pult Omnitronic nebo Behringer, tak mi to na dobré náladě rozhodně nepřidá. Vím, že jakmile mi ledky probliknou do červené (pokud ovšem zrovna nepřestaly metry fungovat), tak se s dobrým zvukem můžu nadobro rozloučit. Vím, že mám velkou pravděpodobnost, že budou propouštět fadery, že korekce nebudou zabírat stejnoměrně, atd. Jasně, nějak to hraje a za tu cenu je div, že to vůbec hraje, ale takový Rodec, Pioneer nebo AH mě tedy rozhodně uklidní víc... Je to snobství? Ne, je to jen snaha podat dobrý výkon s odpovídající technikou. Hláška "za ty peníze je to ..." mě vůbec nezajímá. Protože já tam taky nepustím předmixované cédéčko, nejdu na kafe a neřeknu, že za ty peníze...
Rozumím tomu, když si někdo koupí Uliškatuli do začátku (mám to taky za sebou). Na něčem se člověk učit musí. Ale kdyby mne měl na Uliškatuli někdo nahrávat, zvučit a vůbec si za to brát normální(!) peníze, budu na to koukat přes prsty. Tohle prostě není profi vybavení, ať si recenzenti píší, co chtějí. Možná je to zmlsanost, ale rozhodně ne nafoukanost. A za tou zmlsaností stojí jenom vlastní poznání toho, že existují výrobky, které jsou prostě mnohem lepší.
Nechci soudit praktiky kopírování kopírovaného, výrobu v Číně ani pofiderního marketingu. Mluvím o ZVUKU, SPOLEHLIVOSTI, ŽIVOTNOSTI. Koupili byste si na freeride kolo v Tescu? Leda jako efektní sebevraždu. S Ulibulitroniky je to podle mne úplně totéž, jenom nejde o život.
Saša
...ale no tak jako vopravdu je potreba rozlisovat, ladicka od nich, zkousecka kabelu, proc ne. Kriticky veci (skoro vsechno ostatni) z nouze a nebo proto, ze na to seru. Takze souhlas, kdyz koukam na gearlisty tuzemskych studii, nestacim se divit. To je tu lip vybavenej pomalu kazdej druhej z nas, nez je u nas studiovej standart (opravte me, jestli se mylim) ty vole
Teda nevím, když odmyslím formu článku, která je tedy dost pokleslá na něco co si chce říkat odborný časopis, tak v meritu věci se s ním dá celkem souhlasit.......když jsme sháněli sluchátkový distributor, tak sem bez nějakého ošívání šáhnul po Ulim a dodneška toho nellituju, dělá to prostě to co má.......ale je pravda, v klidné a pohodové práci ve studiu.
Jinak proč se mu říká ULi




macceba: "když jsme sháněli sluchátkový distributor, tak sem bez nějakého ošívání šáhnul po Ulim a dodneška toho nellituju" Úplně přesně stejně jsem se zachoval taky a slouží v pořádku dodnes. Kromě nesmyslného ztišování při zapojení dalších sluchátek (odstraněno pozdější revizí). Ale jinak je naprosto ok.
Záměrně jsem psal "kritické komponenty". To samé tam ostatně psal i Muzikusí recenzent, pokud se nemýlím. Já vůbec nechci shazovat značku Behringer. Myslím si, že je to obecně problém "levných" věcí v jakémkoli oboru. Dacie taky není stejně dobré auto jako Ford Focus a radši budu sedět ve Volvu, když to do mne někdo čelně napálí, než v Hyundai. A kdybych byl taxikář, tak prostě lidi v patnáct let starém žigulíku nepovezu, protože za ně ručím (a beru si za to peníze). Stejnou zodpovědnost očekávám u zvukaře, byť tam nejde o ty životy, ale "jen" o určitou profesionalitu.
Saša
Záměrně jsem psal "kritické komponenty". To samé tam ostatně psal i Muzikusí recenzent, pokud se nemýlím. Já vůbec nechci shazovat značku Behringer. Myslím si, že je to obecně problém "levných" věcí v jakémkoli oboru. Dacie taky není stejně dobré auto jako Ford Focus a radši budu sedět ve Volvu, když to do mne někdo čelně napálí, než v Hyundai. A kdybych byl taxikář, tak prostě lidi v patnáct let starém žigulíku nepovezu, protože za ně ručím (a beru si za to peníze). Stejnou zodpovědnost očekávám u zvukaře, byť tam nejde o ty životy, ale "jen" o určitou profesionalitu.
Saša
Cyril: jo to je ten kompressor co tam měli za těch 11/12k.nemohl jsem si teď vzpomenout na jméno.
Syncro: přesně tak jak říkáš...třeba při nahrávání do kompu jsou kritické myslím jen tři věci Mikro-Preamp-Převodník a všechno ostatní se dá ulim nějak zaplácnout i v relativně "profi" studiu......v live toho je samozřejmě mnohem víc.....bohužel
Syncro: přesně tak jak říkáš...třeba při nahrávání do kompu jsou kritické myslím jen tři věci Mikro-Preamp-Převodník a všechno ostatní se dá ulim nějak zaplácnout i v relativně "profi" studiu......v live toho je samozřejmě mnohem víc.....bohužel
