Prosba - zapujceni mikrofonniho predzesilovace

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Wohma

Prosba - zapujceni mikrofonniho predzesilovace

Příspěvek od Wohma » 04 pro 2008 23:33

Zdravim vsechny,
mel bych na Vas mozna trochu neobvyklou prosbu. Vyhledove v horizontu 1-2 mesicu hodlam s kapelou nahravat miniCD vlastnimi prostredky (predpokladam, ze akorat mastering si necham udelat nekde jinde). Jsem na nahravani celkem slusne vybaven, solidnim studiim samozrejme konkurovat nemuzu, ale o to ani tak moc nejde.

Jedinym problemem je to, ze nevlastnim zadny poradny mikrofonni predzesilovac (to nejlepsi, co v soucasne dobe mam, jsou preampy v Presonus FirePod a pripadne Behringer MIC100 :)) a jelikoz jsem student, tak na nejaky SPL Goldmike ci neco podobneho do te doby nezarobim. Hodlam s nim nahrat vokal a kytaru, pripadne pouzit na nahravani bicich, ale to neni az takova priorita.

Proto bych chtel vedet, jestli by se tu nasel nekdo ochotny mi nejaky slusnejsi mikrofonni predzesilovac pujcit na dobu par tydnu. Samozrejme bych se takovemu cloveku nalezite odmenil a o predzesilovac se staral tak, aby ani nebylo poznat, ze opustil domov. Pomuze mi jakykoli predzesilovac, ktery predstavuje nejaky markantni posun vuci tomu, co mam, predstavoval jsem si neco jako ART MPA Gold, SPL GoldMike ci JoeMeek TwinQ. Nejake vyrazne lepsi (a tim padem vyrazne drazsi) radsi asi ne, uz jen predstava, ze pracuju s necim treba za 40K by me asi desila a kdyby se nedejboze neco stalo, tak 40K jen tak nezaplatim.

Kdyby se nekdo ochotny nasel, nejlepe pak z Brna, tak se prosim ozvete, nevim, jak moc vhodne je probirat to verejne, tak kdyztak soukromou zpravou ;)

Predesilam, ze diskuze o tom, zdali by to nebylo lepsi ve studiu, je v tomto pripade celkem zbytecna - z mnoha duvodu, ktere je jeste zbytecnejsi tu rozebirat.

Predem diky

EDIT: Jeste zopakuju, ze bych to potreboval az nekdy koncem ledna ci v unoru ;)

delay

Příspěvek od delay » 05 pro 2008 09:56