Nedá se to takhle jednoduše bagatelizovat.
Každá skladba je jedinečná stejně jako její skladatel...
Vlivem různých aspektů od inspirace, techniku hry, nástroj na který se skládá apod. přichází zcela rozdílný zvuk.
Taneční hudba a dnešní hitovky jsou logicky v jedný lajně, a mění se pouze dynamika. Refrén pak harmonicky může odlišit třeba jen jiná linka basy nebo jinej nástroj, kterej přidá druhej hlas. "Akordy" však zůstavaj.
A je taky kravina si říct, že složím píseň na Fis / Cis / Hm / A / E jen proto, že tyhle akordy k sobě prostě půjdou. Zrovna jako kdybych s teď řekl, že udělám Edur a Aisdur a bude to pěkný psycho

.
Tyhle akrody jsou moc tvrdý a hoděj se tak k táboráku.
Já používám hlavně různý ladění a pořád ty podobný hmaty. Neumím moc hrát, neznám noty, lovím zvuky a hudbu zkoumám. Hraju si s harmonií. Baví mě sledovat, jak 8 stop může měnit basová linka...
Dnes stačí jeden motiv a pecka renomovanýho umělce jde to TOP 50.