Fotokoutek uživatelů A/E zone
Re: Fotokoutek uživatelů A/E zone
prvni skvela, hlavne tonem, ale urcite i napadem a kompozici. druha uz me tolik nebavi, ale i tak mi prijde vyborna 

Souhlas.
Na druhé je zase zajímavé, že to není sofware, ale práce s ostřením a vykloubené zápěstí ( tedy pokud se nemýlím
)
Na druhé je zase zajímavé, že to není sofware, ale práce s ostřením a vykloubené zápěstí ( tedy pokud se nemýlím

muzikant
Kluci dík.
jackies: tohle není ruční práce, já jsem tuto techniku sice pilně cvičil, ale nedosáhl jsem uspokojivých výsledků, resp. lze ji použít pouze v určitých prostředích, ideální jsou stromy, krajina, ale skoro nikdy netrefíš objekt, který chceš ostrej (jak hneš s rukou), taky to hodně závisí na cloně (max je samozřejmě lepší kvůli ostrosti) a čase... a mít hodně zacloněno a získat rychlej čas jde v podstatě jen za slunce a s dobrým sklem nebo vysokým ISEM... Jenže je to pořád taky o náhodě a štěstí. Nakonec jsem si dělal porovnání a vyšlo mi, že v případě postprodukce jsou výsledky asi od 1000% lepší a efektivnější, protože když to udělám ručně, tak to nebude uplně ono a při uveřejnění bych měl pocit, že k tomu musím nějak deklarovat, že to je ručně - proto to není dokonalý
. Na stranu druhou, ruční varianta je zábava, takže třeba něco z archivu vylovím. A koho vlastně doopravdy zajímá, jak fotka vznikla... ??? Tento snímek byl navíc pořízen na kompakt