Ty mas NEVE kompresory ? ... uuu tak to je nejvyssi latka ...
Ve kterym studiu pracujes ? to bych se vice nez rad prisel merknout a dat rec !!!
-----
Jinak klasika je jedna z nejnarocmnejsich co se dynamiky tyce, tam jsou kompresory (teda ne na takovy cunarnicky jako v elektru) taky zapotrebi a to dost vyrazne, protoze spicky mezi tichymi a hlasitymi misty jsou temer az extremni ..
Pravda ja s klasikou nemam jedinou zkusenost ale cet jsem ze je umeni uhlidat uroven takovyho telesa jako je vazna hudba. Komprsory signal jednotlivej nastroju musi setrne hlidat a "krotit" aby byl vubec nasnimatelnej... +tady jsou samozrejme smrtelne dulezity vhodny mikrofony.
-----
V elektronice je zadouci pekne tlustej plnej signal takze se muze lehce prefouknout, ale i pres to by z toho nemela bejt prekompresovana "placka" ... ja mam radej tissi ale zato
dynamicky bohatej zvuk. Ja preferuju separatni komprese na jednotlivy nastroje nez az pak finalni pretlaceni nahravky nekam na 8 dB ..