Jak na to: KICK
Re: Jak na to: KICK
Mozna ma na mysli, ze v pripade kdy jsou vsechny samply a udery stejny, tak lze kompresor jednoduse nahradit obalkou.
Re: Jak na to: KICK
To je taky pravda a tech moznosti je dost jak manipulovat s perkusivnimi zvuky. Me spis pripada ze stale neni schopen dostat pod kuzi ze kompresor je pomucka pro dotvareni ( modulovani ) zvuku podle potreby at uz umeleckou nebo technicou formou.
Z jeho dotazu jsem pochopil ze nevidi duvod pouzivat kompresor na sampl. A jak jsem psal neni jej treba pokud to uzna za vhodny, to je dano vkusem a zejmena pak kontextem skladby zvuku ve skladbe (bavime se o kopaku). Ale spise si myslim ze stale nedava technickou cast na kterou se pta. Proto jsem se snazil posunout jeho zamereni jinym smerem (A-D-K-R) nez na cistou I/O kompresi.
Z jeho dotazu jsem pochopil ze nevidi duvod pouzivat kompresor na sampl. A jak jsem psal neni jej treba pokud to uzna za vhodny, to je dano vkusem a zejmena pak kontextem skladby zvuku ve skladbe (bavime se o kopaku). Ale spise si myslim ze stale nedava technickou cast na kterou se pta. Proto jsem se snazil posunout jeho zamereni jinym smerem (A-D-K-R) nez na cistou I/O kompresi.

Re: Jak na to: KICK
Aha, takže na individuálny sample funguje vlastne kvázi ako obálka. Ano, začíname sa chápať... Ja som doteraz vnímal kompresor iba ako nivelizačný nástroj na množinu, nie ako nástroj na tvarovanie individuálneho samplu, tam som vždy pracoval s obálkou, nikdy ma nenapadlo na to použiť kompresor.... Ok, dik za objasnenie.
Re: Jak na to: KICK
BINGO
U kompresoru je to o to zajimavejsi protoze ti krome komprese samotne nabizi vice parametru pro manipulaci nez cista obalka a navic jiny typ kompresou se chova odlisne na ten samy sampl s tim samym nastavenim ale to uz je jina story. Obalka nebo kompresor proste vybrat nastroj co udela pozadovanou praci

Re: Jak na to: KICK
ahoj, odporucam si pozriet nejake tutorialy ohladom paralelnej kompresie. vyriesi to vacsinu tvojich starosti s mixom.