hmmm. slyšel jsem třeba pracovní verzi Reach up for the sunrise od duranduran a potom finální mix od Dallase Austina. To už nebylo jak noc a den ale přímo dvě různý věci (finální mix byl tou lepší věcí...)sparX píše:A to mě docela štve .-( Nedávno jsem slyšel dvě pracovní verze Erasure ... a pak samozřejmě následnej MIX ze Strongroom ... je to jak noc a den . Fakt nechápu jak z některejch zvuků mohli vyrazit to jak zněj po mixu ... nojo .. voni tam taky nejsou kluci/holky zrovna levný ,-) ... tak ještě aby ne ,-))matucha píše:Tohle vsechno se da nakonec uplne ignorovat a prijit s necim lepsim, ale to se moc nestava.
Mastering pro vinyl.
Dikysyncro píše:Pharae: Příště zkus radši telefon nebo email, tady nejsem online pořád.
Ostatní: Dovolil jsem si ten topic promazat, jedincům tesknícím po svém příspěvku v této diskuzi se omlouvám. Lupo mě sice pobavil, ale ty další reakce už byly too much a lepší bude tenhle topic nechat tam, kde původně byl. Díky za pochopení,
Saša
pekna ukazka toho, co s vinylem dela protifaze a prilis siroky stereo
http://www.vinylrecorder.com/bass.html
http://www.vinylrecorder.com/bass.html