lavender píše: ↑24 říj 2017 08:44
Džirka - ok, ale musis si to osetrit toto vrstvenie. fazovo minimalne.
pocuvaj ved toto je predsa blbost ... osetrovat fazovanie 2 kopakov posuvanim voci sebe na timeline .. sak kopak to neni 1 frekvencia .. to je sweep, rychla pitch obalka z vysokej frekvencie (az stredy, radovo par khz to kludne moze byt) po subbas .. posunies na 1 mieste, a moze ti zase zafazovat inde .. zarovaniat fazu podla zaciatku kopaka to je uplna kravina - tam mas presa vrchol toho sweepu, vysoku frekvenciu na ktorej zacina "tuk" (transient) .. to ze to zarovnas tam ti nijak nezaruci ze o 30 ms neskor uz to bude veselo fazovat, pokial teda namju tie 2 kopaky uplne identicku pitch obalku .. pripadne si to nastavis, myslis si ze to je ok ze to nefazuje, ale problem je ze ti to chyta fazu na frekvenciach ktore ti tvoj odposluch nechytaju .. nastavovanie takychto veci od ucha na nahodou to je ista cesta do pekla ..
netvrdim ze naahodou to nemoze pomoc .. moze .. ale je to cista nahodicka, nic systematicke

jediny spravny sposob ak to ma mat clovek vplne pod kontrolou je robit layering zmysluplne - a to je to ze napriklad z 1 kopaku pouzijem subbas (orezem vrch lowpassom), z dalsieho punch (tam zase odrezem sub strmym hipassom) a z dalsieho tick (transient) - tam tak isto basove spektrim rezem prec hipassom ..
take to layerovanie bez ekvalizacie na nahodou to na seba napackat kym to neznie dobre - zial ano mam skusenost ze vela ludi (aj velkych profikov) to tak robi ale ot je cista nahodicka, skusas skusat kym sa trafis do toho ze to dobre znie .. nemam rad takyto pristup, mam rad ked clovek presne vie co robi, a spravi to za urcitym konkretnym ucelom (napriklad mam kopak co ma super subbpas a punch ale chyba mu transient, tak na neho nalayerujem dalsi s dobrym transientom ale tomu odrezem basy nech sa mi to neseka a nefazuje)
tiez systematicky pristup vs. random patlanie to cez seba az kym to nahodou nezacne zniet OK ma vyhodu ze setri kopu casu
