ucme se od profiku!!!
DUDY: tak nestacim zirat. jen sem to natahl a ted si jdu jeste poslechnout tu tvou verzi. nevim jestli tam mam neco spatne ale basa je prvni pulku songu spis jako industrialni nastroj a bici se mi rozjizdeji, ale docela teda dost. slapak i virbl mi prijdou desne suchy, nez bych s timhle neco delal asi by bylo jednodussi cely ty bici udelat znovu, s lepsima zvukama. kytary sou o mnoho tvarnejsi....ale osobne se priznavam u basy a tech bicich bych to asi bud nahral znova nebo vymenil zvuky
pockej jak se rozjíždějí bicí - není to nahrávaný do kliku
když naimportuješ tracky do sekvencru a jsou na začátku zarovnaný tak to musí jet spolu - sem to pro jistotu zkoušel bmp v cubase sem měl 120, ale jak řikam není to točený do kliku, tak by nastavení rychlosti v sekvencru nemělo mít vliv.
no já vym že matroš je bídnej hlavně bicí
, je to daný mikrofonama a absencí dynamickejch procesoru při záznamu.
no basa tím jak je podladěná tak moc nehraje, a ten basák taky neni zázračnej - je to hraný palcem -vono se to ale takhle docela používá - to drnčení toho drátu
kytary a zpěv už jdou no to ja vym - na nic jinýho momentálně nemám miožnosti
každopádně dík za snahu
když naimportuješ tracky do sekvencru a jsou na začátku zarovnaný tak to musí jet spolu - sem to pro jistotu zkoušel bmp v cubase sem měl 120, ale jak řikam není to točený do kliku, tak by nastavení rychlosti v sekvencru nemělo mít vliv.
no já vym že matroš je bídnej hlavně bicí

no basa tím jak je podladěná tak moc nehraje, a ten basák taky neni zázračnej - je to hraný palcem -vono se to ale takhle docela používá - to drnčení toho drátu
kytary a zpěv už jdou no to ja vym - na nic jinýho momentálně nemám miožnosti
každopádně dík za snahu

no, tak som si to odvliekol domov do nory a vypocul.
ako vec to neni rozhodne zla, trebars vokaly mi prisli velmi nadstandardne na cesku scenu, ale ten zvuk mi nesedel.
hlavne prve co mi vadilo, je snare. ten zvuk je podla mna zly, mal by byt rozhodne hluchsi, znie moc vysoko a zneje (to je zvuk skor do jazzovej veci); celkovo ma dost "lacny" zvuk, zvazil by som ho namapovat a nahradit samplom, alebo sa hodne pohrat s ekvalizerom.
kopak skutocne postrada spodky, ale neriesil by som to ekvalizerom, ale ako vravi pv, podmiesanim nejakym hlbsim samplom; ze je trochu prehuleny mikrofon, nie je taka tragedia
tie hutne gitary su takisto "tenke" a ziadaju pridat vyssi bas (cca 200Hz ?)
mne osobne ta basa az tak nevadila, ale mozno by pomohlo ju trocha zaspinit, je dost sucha
spev mi takisto pripada v pohode, co sa tyka hlasitosti
tolko zatial
ako vec to neni rozhodne zla, trebars vokaly mi prisli velmi nadstandardne na cesku scenu, ale ten zvuk mi nesedel.
hlavne prve co mi vadilo, je snare. ten zvuk je podla mna zly, mal by byt rozhodne hluchsi, znie moc vysoko a zneje (to je zvuk skor do jazzovej veci); celkovo ma dost "lacny" zvuk, zvazil by som ho namapovat a nahradit samplom, alebo sa hodne pohrat s ekvalizerom.
kopak skutocne postrada spodky, ale neriesil by som to ekvalizerom, ale ako vravi pv, podmiesanim nejakym hlbsim samplom; ze je trochu prehuleny mikrofon, nie je taka tragedia
tie hutne gitary su takisto "tenke" a ziadaju pridat vyssi bas (cca 200Hz ?)
mne osobne ta basa az tak nevadila, ale mozno by pomohlo ju trocha zaspinit, je dost sucha
spev mi takisto pripada v pohode, co sa tyka hlasitosti
tolko zatial
- Pavel Vantuch
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 23 úno 2003 12:07
Ten lupanec na "kytara 1" se da v pohode najit a odstranit. Mne osobne v mixu vadil. Je na cca 1:49. Je tam v tom miste navic nejake bouchnuti.
Dalsi prusvih jsou prechody. Je za nimi lupanec, kterej je nutne zamutovat. Dela to binec.
Basa zni v poho.
Uvazuju ten kopak namapovat a pustit ze sampleru.
Snare se mi vcelku libi, ale chce to trochu EQ.
Dalsi prusvih jsou prechody. Je za nimi lupanec, kterej je nutne zamutovat. Dela to binec.
Basa zni v poho.
Uvazuju ten kopak namapovat a pustit ze sampleru.
Snare se mi vcelku libi, ale chce to trochu EQ.
ja som si to vcera vecer vypocul .. a samotne stopy su dost peklo .. tie gitary su podla mna fakt tenke ... aj ostatne veci su dost biedne .. i ked mozno moj vkus je iny od toho kam to ma smerovat .. ale v kazdom pripade ten mix neni zly .. ked som si vypocul tie stopy ako su nahrate , tak myslim ze si z toho vytlacil dost ..
dnes musis skontrolovat jeden disk , ci je vadny , takze nemozem na komputri nic robit .. pripojil som sa zo zeninho komputru...
dnes musis skontrolovat jeden disk , ci je vadny , takze nemozem na komputri nic robit .. pripojil som sa zo zeninho komputru...
all
kdybych teda použi na kopak jinej mikrofon mam dojem, že třeba z těch levnějších je doporučovanej AKG D-112 byl by zvuk vo hodně lepší než prez toho Shura SM58 ? myslim kdyby to šlo mikrofon - mix - zvukovka takhle na sucho,
a nebo by to bylo vo hodně lepší mikrofon - kompresor/limiter - mix zvukovka ? že bych přece jen investoval a koupil nákej levnej dynamickej procesor vod zatracovanýho behringera
kdybych teda použi na kopak jinej mikrofon mam dojem, že třeba z těch levnějších je doporučovanej AKG D-112 byl by zvuk vo hodně lepší než prez toho Shura SM58 ? myslim kdyby to šlo mikrofon - mix - zvukovka takhle na sucho,
a nebo by to bylo vo hodně lepší mikrofon - kompresor/limiter - mix zvukovka ? že bych přece jen investoval a koupil nákej levnej dynamickej procesor vod zatracovanýho behringera

kexik
pak to vyřežu Ekvalizerem aby mi tam zustal hlavně atak toho velkýho bubnu, pak z toho udelam midi - v Recykle , midi natahnu do cubase a spouštim s nima zvuk třeba z Battery a ten podmícham pod původní stopu kopáku ? uff to je úkonů
no ale takhle bych to mohl zkusit - nebo to jde nějak jednodušejc? čiste v kompjůtu
nojo ale jak? - dalo by se to takhle: audio stopu s kopákem vyexportuju z cubase , v sound forgy pomocí pluginu waves gate vygejtuju přeslechykopak skutocne postrada spodky, ale neriesil by som to ekvalizerom, ale ako vravi pv, podmiesanim nejakym hlbsim samplom
pak to vyřežu Ekvalizerem aby mi tam zustal hlavně atak toho velkýho bubnu, pak z toho udelam midi - v Recykle , midi natahnu do cubase a spouštim s nima zvuk třeba z Battery a ten podmícham pod původní stopu kopáku ? uff to je úkonů

no ale takhle bych to mohl zkusit - nebo to jde nějak jednodušejc? čiste v kompjůtu
- Pavel Vantuch
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 23 úno 2003 12:07
Tohle jsem udelal v Logicu. Je tam na to funkce.
Mam tady prvni preview.
Vymenenej kopak a neco s tim udelany.
Doufam, ze mi to moc neshodite
Nejsem si jistej, jestli ty kytary nejdou moc do nizsich stredu.
Na kopak jsem vzdy pouzival Betu52.
Ted budu mit pujcenyho na zkousku Sennheisera, tak jsem zvedav.
Mam tady prvni preview.
Vymenenej kopak a neco s tim udelany.
Doufam, ze mi to moc neshodite

Nejsem si jistej, jestli ty kytary nejdou moc do nizsich stredu.
Na kopak jsem vzdy pouzival Betu52.
Ted budu mit pujcenyho na zkousku Sennheisera, tak jsem zvedav.
tak sem to stahnul
kopák je určitě hutnější než v tom mym mixu, trochu se mi nelíbí prostor na rytmičáku, ale to je možná monitorama , ta kytara na začátku - to je asi taky lepší jak je roztažená - ale - tys to celý komresoval? - mně príjde, že jak najedou ty hustější kytary tak to začne dost pumpovat no nevym možná je to jen muj pocit ? jsou to jen moje postřehy a dojmy - v žádnym případě to není kritika

jo kytary zní hutnějš - zvedals to kolem 200hz ? - abych to moh vokopčit
kopák je určitě hutnější než v tom mym mixu, trochu se mi nelíbí prostor na rytmičáku, ale to je možná monitorama , ta kytara na začátku - to je asi taky lepší jak je roztažená - ale - tys to celý komresoval? - mně príjde, že jak najedou ty hustější kytary tak to začne dost pumpovat no nevym možná je to jen muj pocit ? jsou to jen moje postřehy a dojmy - v žádnym případě to není kritika


jo kytary zní hutnějš - zvedals to kolem 200hz ? - abych to moh vokopčit

- Pavel Vantuch
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 23 úno 2003 12:07
Vis, jak to je. Vse je subjektivni.
Ten virbl se urcite da udelat jinak.
Ja na tom delal vcera cca 2 hodiny, mozna si nejsem jeste jistej celkovym zvukem.
Kytary - pouzil jsem low cut, kterej reze pryc vse od 150 Hz dolu, jsou tam nahoru potazeny vyssi stredy a vysky (kazda jinak) a kazda je projeta kompresorem.
Kompresor je v podstate na kazde stope i na plechach.
Bici krome plechu jdou do podskupiny, kde je taky kompresor.
Na masteru je EQ, kompresor a Ultramaximizer L1.
Zpev 1 jede pres overdrive, EQ a kompresor.
Zpev dubl pres low cut (970 Hz), kompresor a sample delay, kterej to roztahuje do sterea.
Ten kopak tam hraje original a je pod nej namapovanej sample, kterej dela ten spodek. A je na nem obracena faze. Pro sichr.
Temer na kazde stope jsem pridaval na EQ cca 12 kHz, aby se to rozjasnilo.
Mj. ta stopa s virblem pekne sumi
Ten virbl se urcite da udelat jinak.
Ja na tom delal vcera cca 2 hodiny, mozna si nejsem jeste jistej celkovym zvukem.
Kytary - pouzil jsem low cut, kterej reze pryc vse od 150 Hz dolu, jsou tam nahoru potazeny vyssi stredy a vysky (kazda jinak) a kazda je projeta kompresorem.
Kompresor je v podstate na kazde stope i na plechach.
Bici krome plechu jdou do podskupiny, kde je taky kompresor.
Na masteru je EQ, kompresor a Ultramaximizer L1.
Zpev 1 jede pres overdrive, EQ a kompresor.
Zpev dubl pres low cut (970 Hz), kompresor a sample delay, kterej to roztahuje do sterea.
Ten kopak tam hraje original a je pod nej namapovanej sample, kterej dela ten spodek. A je na nem obracena faze. Pro sichr.
Temer na kazde stope jsem pridaval na EQ cca 12 kHz, aby se to rozjasnilo.
Mj. ta stopa s virblem pekne sumi

ok
ja vym, že zvuk je hodně subjektivní záležitost - a sem moc rád, že se mejma dotazama vubec zabejváš. já taky zduraznil, že jsou to jen moje pocity
mně právje ty subjektivní názory přijdou docela přínosný, mám z čeho vybírat a pak si to přežvejkat po svym 
akorát bych tě poprosil - jestli bys mi nemohl přiblížit pojem sampledelay
co je delay samozřejmě chápu ale nevym jestly tedy sample delay nepracuje nejak specificky?
a ještě mi není jasný to otočení fáze na tom podmazu toho bass drum - jak a proč. V cubase sx2 mam za to je na mixu tlačítko na otočení fáze - ja myslel, že se to používá třeba když máš přefázovaný mikrofony aby se ti signál nevodčítal.
jinak tohle forum se mi moc líbí - díky všem za zápal



akorát bych tě poprosil - jestli bys mi nemohl přiblížit pojem sampledelay
co je delay samozřejmě chápu ale nevym jestly tedy sample delay nepracuje nejak specificky?
a ještě mi není jasný to otočení fáze na tom podmazu toho bass drum - jak a proč. V cubase sx2 mam za to je na mixu tlačítko na otočení fáze - ja myslel, že se to používá třeba když máš přefázovaný mikrofony aby se ti signál nevodčítal.
jinak tohle forum se mi moc líbí - díky všem za zápal
