Úplně stejně jako jsi to dělal teď. Stereo je podle mě na nastavování Panoramy zbytečný, protože tam už máš poměr kanálů danej... Stopu v Monu si nastavíš daleko pohodlněji...Ivan86 píše:Jestli si tuhle tuto nechám tak musím příijít na to jak v tom Adobe nastavit abych si mohl pohrát s tím panorama pravá levá strana. Ale to se nějak vykoumá...
Hlasitost nahrávání u M-Audio FAST TRACK je hrozně nízká...
Naposledy upravil(a) delay dne 15 kvě 2007 10:24, celkem upraveno 1 x.
Jasný máte pravdu... Nějak mi to nedošlo, že ta panorama jde i na mono stopě....
Problém mám zase teď trochu jinej. (boha jeho já jsem tak problémová osoba)
Fast Track jsem musel nutně z finančních důvodů prodat. Takže teď nemám nic.
. Ale vidím to tak,že koupím tak do měsíce tu Maya 44 a bude to v poho. Bude to sice PCI, ale tak snad mi to nebude tak vadit..... Budu to muset nějak ještě pořešit s tím sluchátkovým výstupem. Ale to je v pohodě.
Problém mám zase teď trochu jinej. (boha jeho já jsem tak problémová osoba)


Zas tak často HW nesleduju a nejsem žádnej odborník, ale 30 - 40 dB je podle mě nutnost, co mám tak vyzkoušené... basa, kondenzátor, klávesy. Na mixu mám zisk preampů +60dB, přičemž od 40dB to slušně šumí...
Třeba melej mix Tapco má zisk 50dB, ale aby sme do toho nemíchali mixy --- tak koukám a vidím:
M-audio FastTrack ::: 0 - 45dB
Focusrite SAPHIRE LE ::: 13 - 60dB
Lexicon LAMBDA ::: + 44 dB
atd. bych mohl hledat další a další, ale to můžeš i sám
Je třeba akorát rozlišit LINE (většinou -10dB nebo +4 dB) a MIC/INSTRUMENT (zesílení min. +40dB) jinak je to slabý a i tak počítej s šumem.
Čili si dobře ověř, zda-li v případě MAYA 44 jde o tiskovou chybu nebo nepříjemný fakt.
Třeba melej mix Tapco má zisk 50dB, ale aby sme do toho nemíchali mixy --- tak koukám a vidím:
M-audio FastTrack ::: 0 - 45dB
Focusrite SAPHIRE LE ::: 13 - 60dB
Lexicon LAMBDA ::: + 44 dB
atd. bych mohl hledat další a další, ale to můžeš i sám
Je třeba akorát rozlišit LINE (většinou -10dB nebo +4 dB) a MIC/INSTRUMENT (zesílení min. +40dB) jinak je to slabý a i tak počítej s šumem.
Čili si dobře ověř, zda-li v případě MAYA 44 jde o tiskovou chybu nebo nepříjemný fakt.
<Analog>
1. Sample rate supports : 32, 44.1, 48, 88.2, 96, (176.4, 192)* kHz *Playback
only
2. Analog Input :
1) Connector Type : 4 Channel analog inputs
* 1/4" TRS(stereo) jack(line in 1 and 2) common with 'Mic. in'
* 1/4" TRS(stereo) jack(line in 3 and 4)
2) Peak level : 0dBFS @ +6dBV
3) Programmable gain : -48dB ~ +24dB(1dB step size)
4) Impedance : 10K Ohm
3. Analog Output :
1) Connector Type : 4 Channel analog line outputs
* 1/4" TRS(stereo) jack
2) Peak level : +6dBV @ 0dBFS
3) Attenuation : -48dB ~ +0dB(1dB step size)
4) Impedance : 33 Ohm(line out 1 and 2), 0 Ohm(line out 3 and 4,
H.P. out)
4. MIC Preamp
1) Mic Preamp Gain : +21dB
2) Peak level : 0dBFS @ 246mV
3) +48V phantom power supply
4) Impedance : 3K ohm
5. Headphone Amplifier
1) Load Impedance Range : 32-300 ohm (for the best performance)
2) Output Power : 125mW @ 32ohm per channel
Asi to není tak supr co?
Je to zkopírovaný za příručky k Maya 44. Takže to asi bude pravda
1. Sample rate supports : 32, 44.1, 48, 88.2, 96, (176.4, 192)* kHz *Playback
only
2. Analog Input :
1) Connector Type : 4 Channel analog inputs
* 1/4" TRS(stereo) jack(line in 1 and 2) common with 'Mic. in'
* 1/4" TRS(stereo) jack(line in 3 and 4)
2) Peak level : 0dBFS @ +6dBV
3) Programmable gain : -48dB ~ +24dB(1dB step size)
4) Impedance : 10K Ohm
3. Analog Output :
1) Connector Type : 4 Channel analog line outputs
* 1/4" TRS(stereo) jack
2) Peak level : +6dBV @ 0dBFS
3) Attenuation : -48dB ~ +0dB(1dB step size)
4) Impedance : 33 Ohm(line out 1 and 2), 0 Ohm(line out 3 and 4,
H.P. out)
4. MIC Preamp
1) Mic Preamp Gain : +21dB
2) Peak level : 0dBFS @ 246mV
3) +48V phantom power supply
4) Impedance : 3K ohm
5. Headphone Amplifier
1) Load Impedance Range : 32-300 ohm (for the best performance)
2) Output Power : 125mW @ 32ohm per channel
Asi to není tak supr co?
Je to zkopírovaný za příručky k Maya 44. Takže to asi bude pravda
Neviem - najprv sa tak trochu stracas v zakladnych veciach pri medzi ludmi celkom rozsirenej a overenej M-Audio, potom ju pocas temy vymenis za nejaku uplne inu kartu a riesis nejake cisla... Priznam sa, ze mne tie cisla takto bez pripravy nic nehovoria... Hlavne neviem, ci prave vymena karty bola to, co si podla svojich dotazov potreboval...
Jako je mi jasný, že to, že jsem se tý karty teď zbavil mi moc nepmohlo. Ale nutně jsem potřeboval peníze. A kartu budu nutně potřebovat až během července kdy si budeme chtít natočit demo... Takže do tý doby prostě něco koupím. Teď mi šlo o to. Jestli ta Maya je třeba dobrá volba. Protože nechci zase kupovat něco moc drahého....
Chtěl bych se zeptat z jakého pultu jsi ten křišťálově čistý zvuk dostal? Nic proti, jen mě zajímá cenová relace, pač pokud je to do 30ti tisíc, tak bych tomu moc nevěřil...slami píše:Nedavno jsem nahraval baskytaru a mel jsem obdobny problem. Pouzil jsem tedy mix pult s predzesilovacem a kristalove cisty zvuk byl na svete.
BTW: Pořídil jsem si Peavey BASS MAX preamp a zvuk i zisk prostě nádhera, hlavně už žádnej šum, na mixu už dávám jen +10dB.