Cubase4 je venku

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 21 zář 2006 20:55

to nejde... jediny co bys moh s takovou veci delat je tu FX stopu zesilovat nebo zeslabovat... ale cokoli by slo do ni by si nemoh menit... vubec nijak

to jak si to predstavujes by vlastne znamenalo udelat nejakej impulz a pouzit konvoluci --- takze bys vlasne zadny cpu neusetril ;\

co to je za blbost?pokud pridavas pomer sendu davas vlastne pomer dry a wet--- je to pouze pomer sucheho a efektovaneho..chrakter wet se nemeni jenom jeho efektovanost..pomer
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 21 zář 2006 21:05

predstava byla takova :proste mas uz hotovy aranze dany verby na co potrebujes a pak vklidu das freeze a pak uz jen michas pomery hlasitosti.vetsinou pouzivam treba na vokaly ten stejnej verb...a mit ho na insertu je peknej opruz.pokud jich je 20....stejne jako na grupe..kde freeze taky neni..(taky se hovorilo na nuendu com o freeze na grupach mimochodem)..pokud mas HW effekt tak si ho stejne musis dat vetsinou mixdownout dozadu ..jen misto mixdownu dat freeze
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Kryštof
Příspěvky: 1
Registrován: 18 zář 2006 12:44

Příspěvek od Kryštof » 22 zář 2006 13:46

To carloff: freezing VST instrumentov funguje tým spôsobom, že sa v podstate vygeneruje skrytý audiotrack, v ktorom je prevedená celá stopa z MIDI do audio formátu, tým pádom, VST instrument nemusí generovať realtime zvuky a tak sa šetrí výkon CPU.

Zoberme si však, ako by to vyzeralo v prípade Send efektov.
Máš tri stopy, z ktorých ťaháš signál do jedného reverbu. V prípade, že obsah týchto stôp už nezmeníš, mohol by si teoreticky urobiť freeze tým spôsobom, že podobne ako je to pri VSTi, sa ti všetok signál, ktorý ide z reverbu von zhral do jedného audia, ktoré by bolo primixovávané k mastru. To by šlo. Čiže opäť by neprebiehal realtime processing. Jediné, čo by si však mohol meniť, je celkové primixovanie efektu, ale nie množstvo signálu, ktorý do efektu pošleš z jednotlivých stôp. V podstate by si nemohol zmeniť ani hlasitosť stopy, pretože ak máš send typu post, aj zmenou polohy hlavného fadera sa mení pomer signálov posielaných do efektu. Taktiež by si nemohol pridať tento istý efekt na ďalšu stopu.

Čiže v FX freeze zmysel nevidím. A to, čo som opísal vyššie v podstate môžeš urobiť aj sám, vyexportuj si výstup z reverbu ako samostatnú stopu a ušetríš kúsok výkonu. Toť vsjo.

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 22 zář 2006 13:54

ja velmi dobre vim jak funguje freeze instrumentu i insertu--stejne tak jsem si mohl vyrendrovat i VSTi i Insertovane stopy jeste predtim nez SX freeze umel --- ale presto mam radsi funkci Freeze.Pri michacce uz mne zajima jen pomer efektovaneho a sucheho zvuku a to je vse ..pomer volume signalu a FX stopy by sel urcite nejak dopocitat ...kdyz uz nic jineho tak kratkym unfreeze offtime a pak zpatky freeze.Tot vsjo
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

matucha
Příspěvky: 5037
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 22 zář 2006 16:10

FX stopy by sel urcite nejak dopocitat ...kdyz uz nic jineho tak kratkym unfreeze offtime a pak zpatky freeze.
v tom prave vidim problem ;\

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 22 zář 2006 16:41

slo by to pracovat tak ze budes mit audiostopu a pod ni stopu kde bude jenom vyrendrovanej wet ze sendu a budes si to domichavat pres savle jako audio, je to pravda mozna malinko drsny pac uz nezmenis zvuk nebo nastaveni efektu na sendu coz se obcas u michacky deje, ale kdyz uz si ses jistej ze co michas uz nezmenis tak to teoreticky de takhle delat, sice budes mit dvakrat a vickrat tolik stop nez mas. ja si radsi necham ve skladbe 4 efekty na sendech nez si pridat dalsich tricet a vice stop, to uz bych asi potreboval misto dvou monitoru ctyri a k tomu dve nahradni hlavy abych to pobral ale budiz 8)

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 12699
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Příspěvek od dendy » 22 zář 2006 16:59

kazdopadne drviva vacsina z nas ostane pri SX3 uz len z toho dovodu, ze Vodnici su mrtvi takze nebude mat kto spravit "Try before buy" verziu :mrgreen:

synth
Příspěvky: 182
Registrován: 18 čer 2005 13:35

Příspěvek od synth » 22 zář 2006 22:01

dendy píše:kazdopadne drviva vacsina z nas ostane pri SX3 uz len z toho dovodu, ze Vodnici su mrtvi takze nebude mat kto spravit "Try before buy" verziu :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: - uz to z neho leze .....pomalu ale prece .... :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa » 22 zář 2006 22:45

Chtel jsem se na ten zaqzrak podivat na vystave ale oni to este DISKu nepovolili ukazovat ;-( .
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz

matucha
Příspěvky: 5037
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 23 zář 2006 03:18

jako kdyby to byl nejakej zazrak ;-)

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 23 zář 2006 03:42

carloff píše:
co to je za blbost?pokud pridavas pomer sendu davas vlastne pomer dry a wet--- je to pouze pomer sucheho a efektovaneho..chrakter wet se nemeni jenom jeho efektovanost..pomer
mozna jsem te spatne pochopil, ale co pises (send = zmena pomeru wet a dry) neni (alespon v qbase / nnd) pravda. posleme-li 10dB sendem do grupy s verbem, neznamena to, ze se o 10dB ztlumi puvodni dry signal a 'presmeruje' se do sendu. sendem totiz posilame signal navic.

edit: jo, zrejme urcite jsem spatne pochopil...

jinak nejak nevidim (opravte me prosim) problem v tom, spocitat a freeznout jen signal, co jde ze sendu ven (stejne jako si lze jen grupu - treba s verbem - poslat do kanalu 'listen' a monitorovat tak ciste jen vystup verbu). ale jakakoliv zmena pomeru cehokoliv, co tam jde, prece vsechno uplne zmeni. pokud to ale chces, jak pises, kdyz uz mas vsechno hezky smichane, tak proc ne. ale potom uz muzes rovnou pouzit file>export>import to pool -- uz proto, ze freeze ma povest funkce, ktera se cas od casu...ehmm...freezne. (anebo jsem zase neco nepochopil! :-]).
Naposledy upravil(a) Brooklyn / juanita juarez dne 23 zář 2006 04:05, celkem upraveno 2 x.

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 23 zář 2006 03:45

dendy píše:kazdopadne drviva vacsina z nas ostane pri SX3 uz len z toho dovodu, ze Vodnici su mrtvi takze nebude mat kto spravit "Try before buy" verziu :mrgreen:
jit na vzduch..


jsem na ni teda zvedavy. podle feature listu me zaujala jedina vec, insert reorder. nekde jsem cetl, ze vst3 umozni lepsi praci se sidechainama a cekal jsem, ze to konecne pujde jako v logicu nebo pro fools; nic o tom ale nepisou. mozna to nepovazuji hodne zmineni, ale spis... spis BUMMER. :-/

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 23 zář 2006 04:10

Kryštof píše:
Jediné, čo by si však mohol meniť, je celkové primixovanie efektu
to bychom menit mohli -- ale opet neodostaneme 'realitu'.

neco jineho je

a/ poslat sendem do verbu 6dB a savli s verbem vytahnout o 6dB (to jest co navrhujes: menit primixovani efektu) a;

b/ poslat sendem do verbu 12dB a savli nechat savli.

i kdyz uprimne... na nejakej sound dezen je mi to fakt fuk.

Uživatelský avatar
eGen
Příspěvky: 327
Registrován: 05 čer 2002 10:00

Příspěvek od eGen » 25 zář 2006 08:54

Takze, postavme se do kruhu.
Chytneme se za ruce.
A na muj povel zacneme skandovat!


3,2,1,...Ted!

AiR!....
AiR!....
AiR!....
AiR!....
AiR!....
AiR!....
AiR!....

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 12699
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Příspěvek od dendy » 25 zář 2006 08:58

:D

Zamčeno