btw. Ja už konečně budu mít příští týden moje K2000R v plné náloži 64 MB RAM, Sample board, P-RAM, ORchestral + Contemporary. Moc se těším a doufám, že brzo bude větší bratříček K2600R.
K2500,piano,contemporary,orchestral,KDFX a 128 RAM
Podle mě kouzlo Kurzweila je pod tlačítkem edit
a tam se ukáže, kdo co opravdu umí a zná a kdo o tom jenom žvaní. Podle mě je to asi nejtvárnější nástroj co existuje. Na presety bych se vykašlal je to nuda poplatná době jejich vzniku. Jediné zajímavé presety jsou ty k orchestral boardu + některé farmy se taky dají. Na rozdíl od většiny ROMplerů ta masivní synth sekce umožňuje opravdu "Sounds never before imaginable" a jenom lenost a neznalost některých uživatelů vede k různým pověrám, že je to nástroj na akustické simulace a nic jiného - blbost !!!
btw. Ja už konečně budu mít příští týden moje K2000R v plné náloži 64 MB RAM, Sample board, P-RAM, ORchestral + Contemporary. Moc se těším a doufám, že brzo bude větší bratříček K2600R.
btw. Ja už konečně budu mít příští týden moje K2000R v plné náloži 64 MB RAM, Sample board, P-RAM, ORchestral + Contemporary. Moc se těším a doufám, že brzo bude větší bratříček K2600R.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
hosi .. preco tu riesite subjektivne veci .. nehovoriac o tom , ze jeden tobi techno a druhy hraje rock .. obaja budu mat ine naroky na nastroj .. ale aj dvaja rockovy klavesisti, alebo dvaja technari budu mat rozne naroky .. tak isto jeden hlada dobre presety a nechce nic programovat .. ineho presety nezaujimaju (ktore vacsinou nehovoria o tom, co ten nastroj vie) a potrebuje silne moznosti editacie .. atd atd ..
vsetky tieto veci su hrozne subjektivne ..
vsetky tieto veci su hrozne subjektivne ..
to im nevysvetlis...Pytkin píše:hosi .. preco tu riesite subjektivne veci .. nehovoriac o tom , ze jeden tobi techno a druhy hraje rock .. obaja budu mat ine naroky na nastroj .. ale aj dvaja rockovy klavesisti, alebo dvaja technari budu mat rozne naroky .. tak isto jeden hlada dobre presety a nechce nic programovat .. ineho presety nezaujimaju (ktore vacsinou nehovoria o tom, co ten nastroj vie) a potrebuje silne moznosti editacie .. atd atd ..
vsetky tieto veci su hrozne subjektivne ..
IMHO pocuvol som si demace z tej Orchestral ROM banky na Kurzweil a moc ma to nepresvedcilo. (VSTi QL Symphonic je aj v najnizsej Silver verzii podstatne dalej http://www.soundsonline.com/cd_mp3_demos/183146.mp3)
zato Kurzweil Piano ROM je ine kafe a medzi HW nema konkurenciu (mozno par mega gigovych VSTi by mohlo co to zakonkurovat)
to len v kratkosti
zato Kurzweil Piano ROM je ine kafe a medzi HW nema konkurenciu (mozno par mega gigovych VSTi by mohlo co to zakonkurovat)
to len v kratkosti
[quote="dano"]skusal som ten v predajni
To bol moj, mne ju priniesol Peter V este v 97´a v tej dobe v mojom okoli by si tazko hladal nieco konkurencie schopneho. A dokonca este aj dnes v rukach sikovneho programatora dokaze zniet ako aktualny, alebo nadcasovy nastroj. (Myslim v obchodoch a v mainstreame). Co sa tyka nadcasovosti zvuku staci si vypocut Dream Theater od polovice 90tych rokov.
Samozrejme je hlupe sa delit na Kurzweilistov a neKurzweilistov, ja by som asi patril do tej prvej skupiny, ale s tym, ze k mojej praci potrebujem rovnako aj Yamahu, Roland, Moog.....
Dalsia vec ktoru si treba uvedomit, je to, ze ako aj v inych schopnych synthov su presety iba orientacnou prehliadkou moznosti. Takze ako spominal Atomx, sa to u Krzw skryva pod editom a az tam zacina ta sranda a vsetkym Krzw skeptikom by som v dobrom odporucal aby si to vyskusali, minimalne v ramci dobreho mena kompetentnosti ich odborneho usudku:-), ktory bez prejdenia schopnosti a moznosti editacneho aparatu Krzw, straca na uplnosti.
O subjektivnom vkusu zvuku sa da polemizovat, ale pri moznostiach, ktore maju priamy a velky vplyv na zmenu zvuku (a to nasledne poukazuje na velke moznosti tvorby a zmeny zvuku, kde si moze vybrat podla chuti naozaj velke mnozstvo ludi) sa dostavame do objektivnej roviny.
Ensoniq mam tiez velmi rad, tiez ma v sebe americku hutnost a drive(moja subjektivita), ale je to hlavne romplayer s beznymi synth funkciami a oproti Kurzweilom je v ramci editu dost handicapovany(moja objektivita).
Pre uplnost, myslel som radu ZR a MR.
To bol moj, mne ju priniesol Peter V este v 97´a v tej dobe v mojom okoli by si tazko hladal nieco konkurencie schopneho. A dokonca este aj dnes v rukach sikovneho programatora dokaze zniet ako aktualny, alebo nadcasovy nastroj. (Myslim v obchodoch a v mainstreame). Co sa tyka nadcasovosti zvuku staci si vypocut Dream Theater od polovice 90tych rokov.
Samozrejme je hlupe sa delit na Kurzweilistov a neKurzweilistov, ja by som asi patril do tej prvej skupiny, ale s tym, ze k mojej praci potrebujem rovnako aj Yamahu, Roland, Moog.....
Dalsia vec ktoru si treba uvedomit, je to, ze ako aj v inych schopnych synthov su presety iba orientacnou prehliadkou moznosti. Takze ako spominal Atomx, sa to u Krzw skryva pod editom a az tam zacina ta sranda a vsetkym Krzw skeptikom by som v dobrom odporucal aby si to vyskusali, minimalne v ramci dobreho mena kompetentnosti ich odborneho usudku:-), ktory bez prejdenia schopnosti a moznosti editacneho aparatu Krzw, straca na uplnosti.
O subjektivnom vkusu zvuku sa da polemizovat, ale pri moznostiach, ktore maju priamy a velky vplyv na zmenu zvuku (a to nasledne poukazuje na velke moznosti tvorby a zmeny zvuku, kde si moze vybrat podla chuti naozaj velke mnozstvo ludi) sa dostavame do objektivnej roviny.
Ensoniq mam tiez velmi rad, tiez ma v sebe americku hutnost a drive(moja subjektivita), ale je to hlavne romplayer s beznymi synth funkciami a oproti Kurzweilom je v ramci editu dost handicapovany(moja objektivita).
Pre uplnost, myslel som radu ZR a MR.
Naposledy upravil(a) KAYKO dne 20 bře 2006 00:21, celkem upraveno 1 x.
kouzlo Kurzweila s Orchestralem je to, že zvuky žijou, nejsou to jenom statické samply, ale právě díky VASTu se jim dá vdechnout život a to ti nenahradí ani dvacet layerů. Otazka taky zni jaky dema jsi poslouchal...
btw. panove pokud se Vase znalosti opiraji pouze o poslech dem bez skutecne znalosti, a tim nemyslim nejakou pulhodinovou prehravku nekde na veletrhu, pak opravdu nema smysl se tady bavit. Kurzweila mam tak rikajic v uchu a slysim ho skoro vsude. Spousta filmu, smycce v Madonna Frozen, atd.
Ensoniq neshazuji, je docela dobrej a valcuje vsechny Yamahy a Rolandy, ale ve srovnani s Kurzweilem je to primitivni blbecek s par dobrejma samplama, jako syntezator nesrovnatelnej, omezeny moznosti programovani onboard, LPF bez rezonance jako tradicne u digitalnich filtru od Ensoniqu, asi tak 5% moznosti Kurzweila, snad ten Transwave ma trochu smysl, skvelej efektak, ale KDFX se obavam je jeste lepsi.
btw. panove pokud se Vase znalosti opiraji pouze o poslech dem bez skutecne znalosti, a tim nemyslim nejakou pulhodinovou prehravku nekde na veletrhu, pak opravdu nema smysl se tady bavit. Kurzweila mam tak rikajic v uchu a slysim ho skoro vsude. Spousta filmu, smycce v Madonna Frozen, atd.
Ensoniq neshazuji, je docela dobrej a valcuje vsechny Yamahy a Rolandy, ale ve srovnani s Kurzweilem je to primitivni blbecek s par dobrejma samplama, jako syntezator nesrovnatelnej, omezeny moznosti programovani onboard, LPF bez rezonance jako tradicne u digitalnich filtru od Ensoniqu, asi tak 5% moznosti Kurzweila, snad ten Transwave ma trochu smysl, skvelej efektak, ale KDFX se obavam je jeste lepsi.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
K2k byla asi nejgeniální věc, kterou jsem kdy měl. Vydržela mi deset let, ani se neoposlouchala, kdybych se zvukově nevyhranil trochu jinam, nebyl prakticky důvod ji prodávat. A stejně, až to jednou přijde, tak si K2600R s možností řetězení ve VASTu pořídím:-)
Zajímavý, že při prvním testování mě to nenadchlo, síla se projevila, jak píše atomx, až při editaci. A pak bylo už jenom lépe.
Zajímavý, že při prvním testování mě to nenadchlo, síla se projevila, jak píše atomx, až při editaci. A pak bylo už jenom lépe.
Je mozne, ze ani len netusim, o co prichadzam ked nemam Kurcka, no pre mna prave funkcia edit nie je az tak dolezita. Nemyslim si ze pokial nebudem vyrabat uplne uletove vlastne zvuky, ze ich spravim lepsie ako profici - programatori. Samozrejme jemny edit pouzivam casto (obalky, filtre...)
Mimochodom Kayko, ved ty si ten K2500 predsa vymenil za Motifa nie? Mimochodom som si hned zapol Older a aj tie slaky co tam pocut v skladbe Older su Kurc?
Mimochodom Kayko, ved ty si ten K2500 predsa vymenil za Motifa nie? Mimochodom som si hned zapol Older a aj tie slaky co tam pocut v skladbe Older su Kurc?
mozes mi presnejsie vysvetlit postup, ako sa vdychuje zivot mrtvym samplom (napr. trombonu..).a.tom.x píše:kouzlo Kurzweila s Orchestralem je to, že zvuky žijou, nejsou to jenom statické samply, ale právě díky VASTu se jim dá vdechnout život a to ti nenahradí ani dvacet layerů. Otazka taky zni jaky dema jsi poslouchal...
cakam...
tie dema su tu:
http://www.kurzweilmusicsystems.com/dow ... ml?Id=1706
ani jeden zvuk tam pre mna nie je zivy...
a toto je urobene cez mrtve VSTi...
Note: No VAST technology only pure 24/44.1 sampling technology
http://www2.hku.nl/%7Ejnd/files/demos_s ... o_epic.mp3
http://www2.hku.nl/%7Ejnd/files/demos_b ... summon.mp3
Naposledy upravil(a) Poshook dne 20 bře 2006 11:18, celkem upraveno 4 x.
Poshook píše:mozes mi presnejsie vysvetlit postup, ako sa vdychuje zivot mrtvym samplom (napr. trombonu..).
cakam...
Naposledy upravil(a) dano dne 20 bře 2006 10:54, celkem upraveno 2 x.
mam dojem, ze kto tu zvani, si ty...a.tom.x píše:kouzlo Kurzweila s Orchestralem je to, že zvuky žijou, nejsou to jenom statické samply, ale právě díky VASTu se jim dá vdechnout život a to ti nenahradí ani dvacet layerů. Otazka taky zni jaky dema jsi poslouchal...
btw. panove pokud se Vase znalosti opiraji pouze o poslech dem bez skutecne znalosti, a tim nemyslim nejakou pulhodinovou prehravku nekde na veletrhu, pak opravdu nema smysl se tady bavit. Kurzweila mam tak rikajic v uchu a slysim ho skoro vsude. Spousta filmu, smycce v Madonna Frozen, atd.
Ensoniq neshazuji, je docela dobrej a valcuje vsechny Yamahy a Rolandy, ale ve srovnani s Kurzweilem je to primitivni blbecek s par dobrejma samplama, jako syntezator nesrovnatelnej, omezeny moznosti programovani onboard, LPF bez rezonance jako tradicne u digitalnich filtru od Ensoniqu, asi tak 5% moznosti Kurzweila, snad ten Transwave ma trochu smysl, skvelej efektak, ale KDFX se obavam je jeste lepsi.
posli nejake svoje super zive orchestralne projekty, nech sa mozeme rozplyvat nad nedostihnutelnostou K2xx




