To už je věc vkusu. Často se HH dává na střed a skrze OH se na nějakou stranu přikloní sám. Záleží na respektu osy soupravy.rastis píše:PiKey - pokial chces vymixovat bicie "na moderno" preliezajuca hajtka je velky pruser. rytmicak totizto efektujes dost inac, ako hajtku (reverb, EQ... ... ). pokial mixujes bicie do "naturalna", tak Ti ta hajtka si vadit nebude.
pre mna ako posluchaca je kopak a rytmicak v strede, hajtka napravo.
uplne triggrovanie nie, ale podfarbenie triggrom toho isteho pouzivam na rytmicak pomerne casto, hlavne ak ma bubenik nevyrovnanu dynamiku. v niektorych extremnejsich pripadoch totizto moze byt hajtka aj hlastnejsie, ako samotny rytmicak - ked Ti pride zacinajuca kapela (ja robim predovsetkym s takymi), neposles ich do riti, lebo bubenikovi lieta dynamika
Na nevyrovnanej snare stačí zpravidla Comp. Pokud teda bubeník nedělá takový chyby jakože jednou s ráfkem podruhý bez...
