Ono tahle tendence "co nejlevněji" (typická neštastná modla dnešní doby) se může nakonec i docela prodražit ... Člověk to nakonec možná kdesi sežene o pár korun levněji, ale pokud to bude u nějakých "podavačů krabic", následná případná podpora, řešení v případě potíží atd. mohou být problematičtější. Jak říká Matucha, je to v každém případě to opravdu nejzákladnější řešení (a ani nějaké lepší mikrofony by asi moc nepomohly vzhledem k vestavěným preampům a AD na zvukovce). A kromě toho, mít nějaké vybavení samo o sobě moc neznamená, je třeba ho umět i používat. Podle tvých dotazů si nejsem jistý jestli s tím máš nějakou zkušenost. Nahrát něco aspoň trochu slušně (v reálném akustickém prostoru a s hudebníky naživo) znamená jednak vycházet už z nějakých teoretických znalostí (akustika, metody a způsoby stereo nahrávání apod.) a jednak vědět jak s tím zacházet a manipulovat "v terénu". Mít též nějaký aspoň trochu slušný poslech, na kterém člověk uslyší co vlastně dělá a jak se ty různé nastavení projevují ve výsledku apod. Není to žádná sranda a má-li to aspoň trochu za něco stát, vyžaduje to dost zkoušení a pokud možno ne celkové "objevování Ameriky".
Kromě toho ty mikrofony vyžadují i nějaké stojany, kabely atd. atd a to vzhledem k tvým přísným finančním limitům nejsou uplně zanedbatelné investice.
Ne že bych tě chtěl od něčeho odrazovat, ale pozvat si k nahrávce někoho, kdo to umí, má s tím zkušenosti a má na to i nějaké slušnější vybavení, by možná stálo za uvážení a ve výsledku mohlo být více potěšující a v provedení méně frustrující ...
