Yamaha01v96 + DAW - má digi mix smysl na finální mixdown ?
kayko : mix ma 40 kanalov .. preto to tak asi udavaju .. 16 analog , 8 adat .. + karta .. karty su aj 16 kanalove :
moznosti :
http://www.yamahaproaudio.com/products/ ... tions.html
popis kariet
http://www.yamaha.co.jp/english/product ... /index.php
moznosti :
http://www.yamahaproaudio.com/products/ ... tions.html
popis kariet
http://www.yamaha.co.jp/english/product ... /index.php
Párování je standartně nastavené horizontální ale jde přepnout na vertikální, pak se změní rozložení kanálů tak, že kanál 1 je první fader v prvním layeru, kanál 2 je první fader v druhém layeru, kanál 3 je druhý fader v prvním layeru a tak dále. Potom jsou spárované kanály nad sebou
. Další možnost je použití remote layeru v uživatelském modu. Pak je možné do tohoto layeru přiřadit cokoliv kromě vstupů i aux sendy nebo busy.
Ještě k tomu počtu kanálů, je v tom trochu chaos, musíte rozlišovat fyzické vstupy a vnitřní kanály. 01V96 má 32vnitřních mono kanálů(jdou párovat tj.16 stereo) + 4vnitřní stereo kanály (defaultně slouží k returny FX jednotek). Pak jsou fyzické vstupy 16x analog (12mic + 4line), 8x adat, 16x slot a ještě 2x spdif. Celkem tedy 42. Kdo by chtěl vědět o tomto pultu více tak je dobré si stáhnout studio manager ze stránek Yamahy který funguje i offline a spousta věcí je v něm pochopitelná.
kdyz sem o nem uvazoval stahnul sem si presne jak pise jehlar studiomanager a vrtal sem se v tom dost dlouho a je fakt ze se z toho da dost pochopit, hlavne i kdyz je pridavna adat karta 16 kanalova, jeste to neznamena ze s internim adatem je to 24 adat kanalu, podle me umi mix delat jenom se 16ti adatama a to ze jich mate 24 znamena ze si muzete dovolit aby jich 8 bylo ve vyssi kvalite tj. 24/96, zbylych 8 muze byt budto 8x 24/44,1(48) nebo 4x24/96
Mix umí dělat s 24 adatama. Není to doměnka já ho tak používám. Při použití frekvencí 88 nebo 96kHz se používají dva adaty pro jeden kanál takže je jich k dispozici 12. Ta filozofie vychází s koncepce přídavných karet, kde starší pulty uměly pracovat jen s 8kanálovými kartami. Všechny novější podporují 16kanálové karty. Jestli jsou přídavné karty ADAT, AES/EBU, CobraNet, Ethersound nebo A/D je úplně jedno. Pro mix je to pouze 16 vstupů a výstup na pozici "SLOT".Neural_I píše:kdyz sem o nem uvazoval stahnul sem si presne jak pise jehlar studiomanager a vrtal sem se v tom dost dlouho a je fakt ze se z toho da dost pochopit, hlavne i kdyz je pridavna adat karta 16 kanalova, jeste to neznamena ze s internim adatem je to 24 adat kanalu, podle me umi mix delat jenom se 16ti adatama a to ze jich mate 24 znamena ze si muzete dovolit aby jich 8 bylo ve vyssi kvalite tj. 24/96, zbylych 8 muze byt budto 8x 24/44,1(48) nebo 4x24/96
PS: některé karty mají navíc i konventor formátů
Potreboval bych vedet jestli yamaha 01v96 umi ciste prepinat presety (scene Memory). Napr: kdybych mel v presetu c. 1 ulozeno nejaky nastaveni + ruzne efekty a prepnul na perset c. 2 kde by bylo uluzeno jine nastaveni + jine efekty nez v presetu c. 1, tak jestli yamaha pri prepnuti udela malej Drop, nebo ciste prepne na preset c. 2. ... Dik
špatně jsem se vyjádřil, tou koncepcí jsem chtěl vyjádřit, že existují dva typy karet 8 a 16 kanálové, protože starší pulty podporovaly pouze 8 kanálů na pozici slotPytkin píše:jehlar " nevychadza to z koncepcie kariet .. ale z kocepcie ADAT .. pri 88 a 96k potrebujes SMUX , co su 2 porty na jedenu 8smicu ..
2 ekaze: dropout při přepínání scén není, přechod je plynulý dokonce si můžeš nastavit jak má být dlouhý. Dropout by se mohl vyskytnout snad jedině v případě, že budeš současně ze scénou měnit i patch nastavení
Cau... tak uz jsem tu zas s dalsi otazkou k yamaze 01v96..
By mne zajimalo... kdyz bych chtel prepinat pri live hrani scene memory, tak jestli muzu yamahu nastavit tak, aby prepinala pouze int. efekty.... Abych mohl proste pri hrani upravovat EQ, mutovat... a to aby zustavalo bezezmeny pri prepnuti na jinou scenu.... Jsem procital manulal a jestli jsem to sparvne pochopoil, tak k tomu slouzi funkce Recall Safe function???
By mne zajimalo... kdyz bych chtel prepinat pri live hrani scene memory, tak jestli muzu yamahu nastavit tak, aby prepinala pouze int. efekty.... Abych mohl proste pri hrani upravovat EQ, mutovat... a to aby zustavalo bezezmeny pri prepnuti na jinou scenu.... Jsem procital manulal a jestli jsem to sparvne pochopoil, tak k tomu slouzi funkce Recall Safe function???




