Yamaha S03 nebo Roland Juno D
Yamaha S03 nebo Roland Juno D
Jsem začátečník a chtěl bych si koupit nějaké syntáky, max. do 16000 kč.
Něco jsem přečetl, takže pár teoretic. info mám, bohužel žádné praktické.
Jak jsem se díval po obchodech,tak se mi začaly zamlouvat tyto dva
druhy. Roland asi nebude špatný, zvláš? když je k němu údajně slušný
soft.,ale k čemu mi to je,když ho nemám jak propojit se svým
notebookem.Musel bych totiž přikoupit nějaké externí zařízení pro
převod midi, a to už bych se asi nevešel do ceny. Takže jsem se
poohlédl po něčem jiném a narazil jsem na Yamahu S03(SL)(rozdíl neznám),která mi připadá docela dobrá. Připojení k notebooku sice taky
nemá, ale je podstatně levnější. To mě právě zarazilo, prolezl jsem
spoustu I.obchodů a našel poměrně velké rozdíly v cenách. Normálně
se cena pohybovala někde mezi 14800 až 16300, ale na klavesy.cz
je za 12890. Nejlevnější Déčko se dá pořídit za 15400 v Muzikeru.
Chápu,že Déčko je novější model,ale přeci jenom neni lepší vzhledem
k ceně Yamaha?
Něco jsem přečetl, takže pár teoretic. info mám, bohužel žádné praktické.
Jak jsem se díval po obchodech,tak se mi začaly zamlouvat tyto dva
druhy. Roland asi nebude špatný, zvláš? když je k němu údajně slušný
soft.,ale k čemu mi to je,když ho nemám jak propojit se svým
notebookem.Musel bych totiž přikoupit nějaké externí zařízení pro
převod midi, a to už bych se asi nevešel do ceny. Takže jsem se
poohlédl po něčem jiném a narazil jsem na Yamahu S03(SL)(rozdíl neznám),která mi připadá docela dobrá. Připojení k notebooku sice taky
nemá, ale je podstatně levnější. To mě právě zarazilo, prolezl jsem
spoustu I.obchodů a našel poměrně velké rozdíly v cenách. Normálně
se cena pohybovala někde mezi 14800 až 16300, ale na klavesy.cz
je za 12890. Nejlevnější Déčko se dá pořídit za 15400 v Muzikeru.
Chápu,že Déčko je novější model,ale přeci jenom neni lepší vzhledem
k ceně Yamaha?