Ukázky mojí tvorby

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
Džirka

Ukázky mojí tvorby

Příspěvek od Džirka » 02 dub 2013 02:51

Rád bych opět přidal do soudku něco z mojí produkce. Tentokrát jsou to pouze krátké ukázky z mojí tvorby. Účelem bylo vytvořit prezentační video se svojí tvorbou.

Tak zde je link:
A možná téma k diskuzi: Tímto se zeptám kolik lidí zde má hudbu jako živobytí? Vrátil jsem se před pár týdny pracovně z Indie, kde jsem hrál na festivalu a již po několikáté jsem tam dostal slušnou nabídku na práci jako producent a skladatel. Mimochodem jsem byl překvapen, že i malý hudebník se v Indii uživí hudbou velice slušně. Tentokrát jsem se ovšem musel vrátit do čech, neboť máme příliš malé miminko na to, abychom se odstěhovali do Bombaye. Práce online je moc bohužel nezajímá. Čili v čechách jsem bohužel hudebník bez práce, asi jako většina hudebníků a teď pracuji jako kuchař a rozvážeč obědů do kanceláří. Vytvoření videa mě donutila právě situace hudebníka hledajícího práci :)

dendy
Vybavení

Re: Ukázky mojí tvorby

Příspěvek od dendy » 02 dub 2013 08:18

uzasne... fakt silne hudobne... hlavne tie orchestralne veci ma dostali... respekt ! drzim palce aby sa ti podarilo najst pracu v hudobnej branzi

gpmlake

Příspěvek od gpmlake » 02 dub 2013 09:00

az sa este raz niekedy narodim ako hudobnik, chcel by som robit hudbu ako ty. fantasticke...

Ivo
Moderátor

Příspěvek od Ivo » 02 dub 2013 09:08

Obeslal bych tím lokální filmová studia ... je to velmi dobré a myslím že by to třeba nějaké tvůrce mohlo zaujmout ?

Vey

Příspěvek od Vey » 02 dub 2013 11:57

Parada!
S takovym materialem bych se nebal vetrit temer kamkoliv :)

Prvotsky

Příspěvek od Prvotsky » 03 dub 2013 18:39

Je to moc pěkný.

Je to prostě jen o tom, že v Bombayi se točí mnohonásobně víc projektů, který žádají takovouhle hudbu... neporměrně více bych řekl..