to jsem trochu tušil, že bude asi nejvíc vadit

pro mě je tohle docela dobrá škola, protože až teď opravdu zjišťuju, jak je důležitý, aby zpěvák uměl bezchybně vyřezávat slova a nevytvářel parazitní zvuky - samozřejmě kromě toho, aby uměl intonovat, frázovat a jeho hlas měl barvu (což už tak nějak chápu dlouho)

původně jsem myslel, že vokál dám víc do reverbu, ale nechtěl jsem jít za hranici snižování srozumitelnosti, se kterou jsem měl pořád trochu problém, díky asi trochu odfláklé výslovnosti. i když jsem vokál trochu intonačně "srovnal", jeho barva i celkovej feel mě od začátku bavily. na začátku jsem ani neslyšel tolik ty problémy ve výslovnosti - to až po nějaké době, kdy jsem s tím pracoval jsem najednou měl v uších zpěvákovy sliny a přemýšlel jak asi vypadá karta u jeho stomatologa

a tak, protože ten vokál považuju za nosnej, nechal jsem ho asi takhle trochu nahej víc vystrčenej do popředí, jako kdyby to byl hlas marie callas - opravuji - soni cervene
