Levne HW syntezatory
kexik. nevim, ze bych tady flejmoval, ja jsem VSTi do tohoto threadu nezatahoval.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
kora: koukám, že moc nečteš příspěvky, stačí, když tam vidíš VST a už jsou to bláboly....Cyril si myslel, ze ho HW spasi a ja si myslím, že nespasi. Každopádně z těch levnejch HW (cca do 10 000), který zaujaly jsou:
Roland D50
Roland Sh09
Waldorf Pulse,
Yamaha DX7,
Korg Polysix,
Roland Juno 60
s menší rezervou Korg Prophecy,
bicí automat Roland R8 (na tom jsem delal bicí hodně a zněly moderně)
v dnesni dobe absolutni kramy:
poly800, alphajuno, 4 op Yamahy (snad vyjma TX81Z, FB01 naprostej srac, kterej ma naprosto desnej zvuk)
Ale nemyslim si, ze by to byly zvukove nejak nedostižný zázraky, ale když už HW, tak asi tohle
vic me nenapada a rozhodne jsou to vyjma DX7 jenom doplnkove nastroje.
Roland D50
Roland Sh09
Waldorf Pulse,
Yamaha DX7,
Korg Polysix,
Roland Juno 60
s menší rezervou Korg Prophecy,
bicí automat Roland R8 (na tom jsem delal bicí hodně a zněly moderně)
v dnesni dobe absolutni kramy:
poly800, alphajuno, 4 op Yamahy (snad vyjma TX81Z, FB01 naprostej srac, kterej ma naprosto desnej zvuk)
Ale nemyslim si, ze by to byly zvukove nejak nedostižný zázraky, ale když už HW, tak asi tohle
vic me nenapada a rozhodne jsou to vyjma DX7 jenom doplnkove nastroje.
podle mě Roland D50 - nejhorší sračka všech dob a pro mě největší zklamání - nebrat
Alpha Juno - dobré (ale jenom na něco)
FB01 - dobré (ale jenom na něco)
btw. univerzální synth kromě K2xxx s kvalitním soundware (a to zdůrazňuji) neexistuje
Alpha Juno - dobré (ale jenom na něco)
FB01 - dobré (ale jenom na něco)
btw. univerzální synth kromě K2xxx s kvalitním soundware (a to zdůrazňuji) neexistuje
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
D50 mi prisla naprosto super na plochy..FB01 je tenka jako papír. To i synthedit hraje lip..

Výroba reklam, jingles a prom pro síť rádií Media Club.
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
poslouchal jsem tu ukazku.. a jak si psal zda toto udelame na softu tak anoOxyygen píše:D50 mi prisla naprosto super na plochy..FB01 je tenka jako papír. To i synthedit hraje lip..

ta ukazka bola snad naschval totalny blivajz ;)TOM-Thak píše:poslouchal jsem tu ukazku.. a jak si psal zda toto udelame na softu tak ano :) , ale myslim, ze z tech HW syntaku bys vytahl víc.. a je to jak si tady uz nekolikrat napsal tím, jak to clovek umi pouzivat.Oxyygen píše:D50 mi prisla naprosto super na plochy..FB01 je tenka jako papír. To i synthedit hraje lip..:-)
v tejto veci nejde nijak argumentovat nejakymi ukazkami, ono vzdy bude najdolezitejsi samotny hudobnik a vplyv toho, ci mal prave dobry napad, alebo upal s hnackou a moc mu to neslo, je daleko vyssi nez to, ci to zlepil s hardverom, alebo pluginami...
Ano, presne na tech ukázkách jsem chtěl demonstrovat, ze HW nehraje sam. Proto jsem vybral umyslně staré věci, kde nebyly žádné zkušenosti se zvukem a je tam straslive moc chyb. Proto si myslím, že je potřeba se pořádně s nečím a naučit a pochopit principy kompozice než pořád rvát peníze do nečeho nového.
Priznam se, ze me uz temi opakovanymi recmi o D50 coby "sracce" poradne SERESa.tom.x píše:podle mě Roland D50 - nejhorší sračka všech dob a pro mě největší zklamání - nebrat

Svuj osobni nazor na synth takoveho vyznamu si myslim muzes vyjadrit i kultivovaneji. To, ze zrovna TOBE nesedi do TVE tvorby neznamena, ze to je SRACKA.
...so many knobs, so little time... (autor neznamy)
merlin: suhlasim s tebou... ono vseobecne ja nemam rad ked niekto nejaky synth zatracuje len preto ze jemu sa subjektivne nepaci... proste kazdy ma rad nieco ine a to co je pre jedneho crap moze byt pre ineho fajn.. krasny priklad je RolandSH-32, na ktoreho som si vsimol ze sa tu v diskusiach dost nadava.. ja osobne som s nim celkom spokojny, dokonca ked som niektore zvuky co som z neho pustal ludom tak sa celkom cudovali ze to liezlo prave z sh-32 .. ono aj z hovna sa da niekedy upliest bic
)))
takze moj osobny typ na low-budget synthy o ktore sa oplati obtriet je prave aj sh-32 ... samozrejme najprv treba vypocut ukazky ci to je prave to co clovek hlada... pre mna celkom ano.. na niektore typy zvukov teda urcite.

takze moj osobny typ na low-budget synthy o ktore sa oplati obtriet je prave aj sh-32 ... samozrejme najprv treba vypocut ukazky ci to je prave to co clovek hlada... pre mna celkom ano.. na niektore typy zvukov teda urcite.
Po D50 jsem touzil dlouha leta. Pak jsem si ji koupil a nesl si ji domu jako svatou ikonu .... a bylo to pro me nejvetsi zivotni zklamani mezi syntezatory. Strasne programovani (to mely ostatne vsechny "D"), hrozne provareny a oposlouchany zvuk, proste takova PCM chemie nevalne kvality, priserna zvukova koule, filtr na nic. Jednine na co bych ho pouzil jsou snad nejake plochy a´la Enya nebo sladka pizzicata, proste ten Rolandi patos. Tech par synth zvuku co jsem na nem udelal me nebavilo je moc slyset ta digitalni chemie. Vsechno co bych eventulane z D50 pouzil najdu lepsi jinde. Kdyz digitalni patos od Rolanda tak jednoznačně JD800/990 nebo nejlepe oba.
D50 se dneska bohuzel podle meho nazoru moc nehodi do zadne hudby, snad s vyjimkou elektro popiku ze zacatku 90. let, novoromatniků nebo nejakeho ne moc originalniho ambientu. Treba kdyz slysim nejaky stary Precedens nebo Oceany tak mi tam ten zvuk skvele sedi, ale cokoliv s datem vyroby 1995 a vys mi pripada na D50 trapny (samozrejme, ze par synth zvuku jako krovi pouzit jde). Podle me ten synth zadny vetsi vyznam nema. Nezamenoval bych vyznam s tim, ze ho v jednu dobu meli vsichni protoze se jim libili ty sladky podlejzavy plochy a byl to beznej komercni produkt nic vic. Vsechny ty kecy o tom jakej je to kult mi pripadaji k smichu. Pro me je kult treba VL1, SY99, K2xxx, K5, FS1r a dalsi naprosto nedoceneny nastroje, ktery nedokazala ta konzumni masa nikdy objevit, protoze nema chut a schopnosti to programovat. D50 prinesl pouze subtraktivni synth v digitalni podobe nic vic a tudiz to mohl pochopit a pouzit i beznej uzivatel - proto mezi nimi povazovan za kult.
D50 never more!
D50 se dneska bohuzel podle meho nazoru moc nehodi do zadne hudby, snad s vyjimkou elektro popiku ze zacatku 90. let, novoromatniků nebo nejakeho ne moc originalniho ambientu. Treba kdyz slysim nejaky stary Precedens nebo Oceany tak mi tam ten zvuk skvele sedi, ale cokoliv s datem vyroby 1995 a vys mi pripada na D50 trapny (samozrejme, ze par synth zvuku jako krovi pouzit jde). Podle me ten synth zadny vetsi vyznam nema. Nezamenoval bych vyznam s tim, ze ho v jednu dobu meli vsichni protoze se jim libili ty sladky podlejzavy plochy a byl to beznej komercni produkt nic vic. Vsechny ty kecy o tom jakej je to kult mi pripadaji k smichu. Pro me je kult treba VL1, SY99, K2xxx, K5, FS1r a dalsi naprosto nedoceneny nastroje, ktery nedokazala ta konzumni masa nikdy objevit, protoze nema chut a schopnosti to programovat. D50 prinesl pouze subtraktivni synth v digitalni podobe nic vic a tudiz to mohl pochopit a pouzit i beznej uzivatel - proto mezi nimi povazovan za kult.
D50 never more!
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
a.tom.x: nadherny zformulovani mych pocitu z rolanda ,) Rolandi patos pro jihoceske bigbitove kapely
)))
A vo cem to tu kecame? http://www.angelfire.com/music6/d50/mp3 ... rciais.mp3

A vo cem to tu kecame? http://www.angelfire.com/music6/d50/mp3 ... rciais.mp3
