Audiorealism Bassline PRO
z obrazku se vetsinou generuje pomoci aditivni syntezy, napriklad x-osa cas, y-osa harmonie a barva jako uroven. takze obrazky co nevypadaji jako smouha zleva doprava vetsinou skutecne vytvori chaos...hlavni problem touhy po necem novym vidim v tom, ze si to clovek vetsinou predstavuje tak, ze to bude mit tri potaky a neomezeny moznosti, coz proste nejde. treba takova obycejna 6op FM synteza ma moznosti jak krava ale protoze je relativne tezka na pochopeni, tak jejich moznosti malokdo vyuziva. s aditivni syntezou jakby smet, je sice na pochopeni jednodussi ale na programovani je to fakt peklo (nebo jestli se nekomu chce rucne nastavovat prubehy napr. 128 harmonii... 

...
kru:...ale aj FM zvuky tu uz boli davno...aj additivna synteza....aj ked vytvoris novy zvuk pomocou FM, tak ano,je novy, ale ma svoj klasicky FM charakter, takze to nie je vlastne vobec nic prevratne nove( ovsem nehovorim ze to nemozu byt pekne a kvalitne zvuky to je uz druha vec)...a takisto spektralne priebehy(additivne) maju tiez svoj charakter, ano, moze si clovek vytvorit novu vlnu cez vytvaranie jednotlivych sinusov nastavovanim ich amplitudy a frekvencie v spektre, ale tiez to nie je nic revolucno znejuce....
A inac, co sa mna osobne tyka, tak cim viac parametrov poskytuje dana synteza, tym je to pre mna lepsie, ked uz si toto zmienoval.....
A inac, co sa mna osobne tyka, tak cim viac parametrov poskytuje dana synteza, tym je to pre mna lepsie, ked uz si toto zmienoval.....
-
- Příspěvky: 869
- Registrován: 01 bře 2005 03:46
Re: ...
to hej, ale napriklad je celkom zaujimave modelovat akusticke nastroje, ktory sa v skutocnosti vyrobit ani nedaju...a tak celkovo sa daju veci pouzivat sposobmi, ktorymi sa bezne nepouzivaju. pripadne v nejakom modularnom systeme (Pure Data alebo Reaktor) si mozes vytvorit co len chces a divil by si sa ze co vsetko sa da zkonstruovat aj z par uplne beznych modulov, ked ich spravne zapojis - co uz ale neni tak lahke vymyslet, aby to znelo inak ako bezne synthy a zaujimavo a pouzitelne...ale o tom to je...(a da sa to a stale je co nove objavovat. zober si napr. ze ako dlho tu uz bol Time Stretching / granularna synteza...a pouzit ju na hlas jemne destrukcnym sposobom napadlo niekoho (danny hyde na love's secret domain od coil) az v roku 1991...a teraz je z toho bezne pouzivany effekt na hlas pouzity v kazdej druhej drum'n'bass skladbe)bassline píše:a physical modeling synthesis je dobra akurat tak na emulovanie akustickych nastrojov...
ale v podstate s tebou suhlasim a tiez moc nechapem ze naco vznikaju stovky synth pluginov zalozenych na zopar uplne identickych principoch.
...
wir:....no ja nepisem ze to co pouzivam ma nudi, to zdaleka nie, viem si vyrobit pekne a zaujimave zvuky, no len uz pri dnesnej skale generovatelnych zvukov to proste nie je nic noveho...
A co je to ten symbolic sound kyma ?...Toto este nepoznam, idem to checknut cez guuugl...
A co je to ten symbolic sound kyma ?...Toto este nepoznam, idem to checknut cez guuugl...

Naposledy upravil(a) bassline dne 16 lis 2005 09:05, celkem upraveno 1 x.
Mně tahleta debata přijde trochu nesmyslná. HUDEBNÍK má v dnešní době tolik ZVUKOVÝCH možností, že ani není potřeba něco revolučního, navíc zvuk jako takový je dost omezená veličina. Člověk je schopný vnímat omezené množství frekvencí naráz s omezenou rychlostí změn (toho využívá MP3), a současné synthy to pole plně pokrývají. Jiná věc je to z pohledu hraní jako takového, dal by se ještě vynalézt nějaký nový ovladač, kterým by se dalo ovládat větší množství parametrů najednou, než je to možné s klávesama nebo dechovým ovladačem atp.
...
FFoxX:...Preco nezmyselna?...je to len kratka uvaha o buducnosti...20 rokov dozadu existovali velke skrinove modularne synths s obrovskym mnozstvom moznosti vdaka ich modularite...Potom ale prisli na svet revolucne novinky ako 303 a DX7 ktore priniesli svetu revolucny zvuk, nikdy predtym neslychany...a od vtedy ja nezaznamenavam nic co by od tej doby vzniklo a sposobilo revoluciu tak ako tieto dva nastroje.Ano, neskor vznikali aj dalsie nove moznosti ako granular,vector a phase distortion syntezy, ale uz to nebola taka revolucia ako 303 a DX7...tak ma len zaujima, ci este moze opat vzniknut takato situacia ked pride na svet opat nieco co bude ozaj revolucnou novinkou....
Když přišel na trh TB-303, tak stál pár šupů a nikdo ho nekupoval. Roland po několika tisíci kusech zastavil výrobu, protože nebyl odbyt. Až po několika letech někoho napadlo že s těma knoflíkama se dá kroutit v průběhu hraní a postupně se z toho stala kultovní záležitost. Ta revoluční novinka ale nebyla v TB-303, nýbrž v muzice postavené na kroucení knoflíkama, ikdyž takové skladby produkovali už Pink Floyd na začátku 70. let minulýho století, nicméně k tomu musel ještě uzrát čas.
toto je jedna velka pravda.. ja uz nejaky cas hovorim ze keby odteraz uz nikdy ziadny novy hudobny software/hardware nikdy nevysiel tak mi to vobec nevadi lebo moznosti je tolko ze aj tak mam do konca zivota co objavovat a na com robit hudbu... nezmyselna honba za najnovsim sw/hw je len taka nasa "uchylka" ktorou tu trpime viaceriFFoxX píše:Mně tahleta debata přijde trochu nesmyslná. HUDEBNÍK má v dnešní době tolik ZVUKOVÝCH možností, že ani není potřeba něco revolučního, navíc zvuk jako takový je dost omezená veličina.

btw. pekne sme odbocili od temy povodnej

takze na zaver : kedze sa zatial neviem uplne odputat od zhromazdovania najnovsieho softu tak sa tesim ABL PRO

-
- Příspěvky: 869
- Registrován: 01 bře 2005 03:46
-
- Příspěvky: 869
- Registrován: 01 bře 2005 03:46