Kdo postaví nové PC --- Jaké komponenty vybrat?

Vše o hudbě na počítačích se systémem Windows
Odpovědět
biscuit

Příspěvek od biscuit »

kermitak: a co treba nvidia chipsety? asus pouziva treba nforce 650i sli..

ja to ted nak studuju a prokousal jsem se k ty tvoji.. hmm docela me zaujala, raid sice nepotrebuju, ale ten heatpipem vyvedenej chladic k "vejfuku" zadniho case fanu se mi moc libi. ma to skutecne dve onboard sitovky? to by mi usetrilo jeden pci a to by byla bombicka :)

Kimi
Moderátor

Příspěvek od Kimi »

Jestli potrebujes sli nebo ladit vykon, tak je moznosti vic, ale pokud preferujes stabilitu, pak bych nesel do niceho jinyho nez do Intelu. Pokud chces sli, tak nemuzu slouzit, protoze sli neprovozuju. Treba ten nForce bude fajn, nevim, nemam ho. Ale osobne jsem vzdycky mel s neIntelskymi chipsety nejake, tu vetsi, tu mensi, problemy.

Kimi
Moderátor

Příspěvek od Kimi »

Jj, dve onboard sitovky, jednu povesenou na PCI a jednu na PCI-E

biscuit

Příspěvek od biscuit »

sli nepotrebuju :) jde mi taky spis o stabilitu.. a je mi jasny ze na ty novy chipsety budou jeste ne uplne vyladeny biosy atd. diky - pujdu asi do Asus P5B Deluxe ;)
Kermitak píše:Jj, dve onboard sitovky, jednu povesenou na PCI a jednu na PCI-E
to sem nak nepobral.. :)

Kimi
Moderátor

Příspěvek od Kimi »

biscuit píše:
No i onboard sitovky musej bejt nejak pripojeny. Tady jedna visi na PCI a jedna na PCI-E.

fantozzi

Příspěvek od fantozzi »

odjakživa windows plně upgraduju, mám SP2 - pro jistotu dodávám, že se takhle ještě starám o dva počítače lidí s digi kamerou, + 4 ve firmě a 2 u mě doma a nechápu, odkud se berou všechny ty hrůzy a zážitky lidí, co mají jeden problém za druhým. Prostě používám originální ovladače, originální software, výrobce HW s určitou pověstní a nikdy jsem neměl problém

Ctirad

Příspěvek od Ctirad »

kexik píše:
bassline píše: No tomu sa divim :shock: :D ...ze vobec XP po tak zasadnej vymene hw nabehol :) ...