Avid present Pro Tools 9 (a uz i 10!)
Re: Avid present Pro Tools 9 (a uz i 10!)
počkám si na PT20..
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Avid present Pro Tools 9 (a uz i 10!)
Proč?Fillippos píše:počkám si na PT20..
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Avid present Pro Tools 9 (a uz i 10!)
Ono to bylo myšleno jako vtip.Liquid Sound píše:Proč?Fillippos píše:počkám si na PT20..
Ale co se upgradu týče, tak samozřejmě, že bych PT upgradoval do haleluja, kdybych na to měl peníze a povahu.
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
Re: Avid present Pro Tools 9 (a uz i 10!)
well hello Y1999 :]Ivo píše:32bit floating point, real time crossfades, interleaved files, clip based volume automation ... wow !
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Re: Avid present Pro Tools 9 (a uz i 10!)
naprosto presne !Brooklyn / juanita juarez píše:well hello Y1999 :]Ivo píše:32bit floating point, real time crossfades, interleaved files, clip based volume automation ... wow !
Re: Avid present Pro Tools 9 (a uz i 10!)
Potřebuji pls poradit. Koupil jsem od Avidu v balíčku MBox mini s PT 9 (upgrade na PT10)i s iLokem a po zaregistrování mi měl přijít mail od Avidu s informacemi o upgrade.
Ten bohužel nepřišel a navíc při připojení iLok klíče na svůj iLok účet hlásí, abych klíč odpojil, že je registrovaný na jiného uživatele. Řeším to přes podporu prodejcem, který mi zpětně poslal aktivační upgrade kód na PT 10, ale při registraci tohoto upgrade na svém účtu u Avidu mi hází hlášku:
Je nám líto, ale tento kód již byl použit k aktivaci software, a může být použit pouze jednou.
Pokud jste dříve používali tento kód pro aktivaci vašeho produktu, prosím, zkontrolujte svůj účet na vaše stahování a kódy.
PT 9 normálně s ilokem funguje, i když nemůžu klíč na svůj iLok účet připojit. Tudíž ani nikde na svém iLok účtu nevidím licenci na PT. Nevím jestli je to normální, možná ano, vzhledem k tomu, že na přiloženém iLoku od Avidu je předinstalovaná licence na PT9.
Nevím kde jsem udělal chybu. Navíc už mám dva iLok klíče s licencemi a nikdy jsem neměl problém s přidáním nového klíče na svůj iLok účet. To samé s licencemi. Tak v tomhle nejsem úplný debil.
Jinak když jsem produkt registroval s registrační karty (MBox+PT9), přišel mi normálně potvrzovací mail.
Nemáte někdo nějaké podobné zkušenosti? Nebo nevíte, kde je chyba?
Díky
Ten bohužel nepřišel a navíc při připojení iLok klíče na svůj iLok účet hlásí, abych klíč odpojil, že je registrovaný na jiného uživatele. Řeším to přes podporu prodejcem, který mi zpětně poslal aktivační upgrade kód na PT 10, ale při registraci tohoto upgrade na svém účtu u Avidu mi hází hlášku:
Je nám líto, ale tento kód již byl použit k aktivaci software, a může být použit pouze jednou.
Pokud jste dříve používali tento kód pro aktivaci vašeho produktu, prosím, zkontrolujte svůj účet na vaše stahování a kódy.
PT 9 normálně s ilokem funguje, i když nemůžu klíč na svůj iLok účet připojit. Tudíž ani nikde na svém iLok účtu nevidím licenci na PT. Nevím jestli je to normální, možná ano, vzhledem k tomu, že na přiloženém iLoku od Avidu je předinstalovaná licence na PT9.
Nevím kde jsem udělal chybu. Navíc už mám dva iLok klíče s licencemi a nikdy jsem neměl problém s přidáním nového klíče na svůj iLok účet. To samé s licencemi. Tak v tomhle nejsem úplný debil.
Jinak když jsem produkt registroval s registrační karty (MBox+PT9), přišel mi normálně potvrzovací mail.
Nemáte někdo nějaké podobné zkušenosti? Nebo nevíte, kde je chyba?
Díky