Liquid Sound píše:Já myslim, že je to jako otázka úplně mimo. Co z toho? Co její odpovědí získáš?
treba to proc ho koupit -nekoupit...
120BPM píše:No my dva mame asi vzdy nekonecnou debatu PT HD vs. Cubendo, ale zajimalo by me co to maj za HD v tom Cinemasoundu, ze to nic nezvlada. Kdyz to nezvlada ani RTAS tak tam asi budou mit G3 nebo Pentium IV a kdyz nestihaj TDM tak asi HD1. Nebo ne? Me prijde obrovska vyhoda u PT HD ta prace s nizkou latenci pri overdubbingu. Kdyz je v sessione spousta VI's a oplaginovanejch tracku, tak si porad muzu dovolit dohravat audio bez freezovani (jako treba cubase) nebo exportovani, s nizkou latenci. A to mam HD2, takze nic moc. Proto se ptam co to maj v CInemasoundu.
Mimochodem srovnavat cenu jakehokoliv noveho produktu s jinym, secondhand produktem je nesmysl. Nebo ne? Pockejme rok az bude moznost koupit HD Native (tomu nazvu nerozumim) od ruky a pak to muzem srovnavat. Jinak je to podle me logiky ciri nesmysl.
generalne proti protools nic HD nic nemam --spis se mi zdaj ted HD native za to co umej predrazeny...nechapu proc...hlavne
v cinemasoundu meli HD2 , plus UAD.. starsiho dual intel maca core duo 2. 6, s 4g ramky..na filmy to staci pry naprosto bez problemu...ale v okamziku kdy tam byly nejaky virtual instrumenty , 140 stop na 96 kHz tak se to muselo vyjizdet , vypinat stopy delat submixy... , hazelo to ze tam je uz moc hlasu , neslo tam davat pluginy atd...
proste fakt vopruz...ja nikdy predtim nemichal v PT a byl jsem z toho fkt prekvpenej...