Když si pustím line out zvukovky do aparátu, tak signál je citelně MÉNĚ konzistentní - možná i nějak přebuzený a více zašumělý, zkrátka člověk hned cítí, že to není ono, a že ten aparát si s tím neví rady... Ale jsem schopen pochopit, že různé zvukovky maj různou impedanci na výstupu (linka) stejně jako aparáty či kytarové preampy na vstupech, takže možná Rastisi máš jen štěstí...!?
S těma krabičkama to moc neberu, mám v boardu standardně 12 +/- 2 škatule a o některých vím, že uměj zpracovat linkové výtečně (a tedy by dobře posloužli i jako insert/send v DAW nebo na mixu), stejně tak na tom bude i nějakej multiefekťák, kde se dá předpokládat, že výrobce nějak počítá s přímým zapojením do linky (takže zase asi štěstí pro toho, kdo to tak dělá a myslím si že je to správné...), nebo jsou krabičky jako SansAmp Character series, kde ti výrobce přímo napíše že signál na výstupu se přizpůsobí buď pro připojení do linky nebo aparátu v rámci jednoho výstupního konektoru...
Možná to funguje jen díky vnitřnímu bufferu - tedy to, že bych si dal starej Ibanez mezi kytaru a line in, ale tohle budu muset vyzkoušet nebo raději přímo nahrát rozdíl
Kdybych to měl nějak shrnout, tak dnes se snaží výrobce hodně přizpůsobovat impedanci, u množství zejména low-end techniky to tak je (ty čísl amne kolikrá zarážejí), ale u seriozních profesiopnálních zařízení s "tradičními" parametry to tak myslím činit nelze... ačkoli, vždy záleží na výsledku a nejlepší cesta je praxe a osobní zkušenost.