Jo, je to ještě poctivá krabice z fabriky Maxon. Tenkrát jsem po něm taky pokukoval, ale nakonec jsem dal přednost taky rackovýmu Ibanez (Maxon) AD202, http://www.youtube.com/watch?v=DIvWPpFMNPk umí to krásně hřejivej delay s možností modulace plus módy jako doubler, flanger, chorus.c9000 píše:Kdž už je reč o kytarových efektech, podařilo se mi pořídi toto:
http://www.obrazky.cz/detail?id=eJx9zLs ... D%0A&s=img
Ibanez UE 405, jedná se o analogový multiefekt z roku 82.
umí peknej kompresor, chorus, EQ a Analog delay, všechno hezky prehledne uspořádano na panelu, multi footswitch, možnost řadit efekty libovolně za sebe atd. Obsahuje to vlastně originální krabičky od Ibanezu pekne zabudované v jednom.
hlavní předností je neskutečně teplej zvuk, rychlý a jednoduchý ovládaní a díky možnosti radit ekekty za sebe i velice variabilní zvukový možnosti, po odejmutí panelu se dá na desce s plošnáky detailne nastavit rozsah parametru , od frekvencí EQ až po repeat time a zpoždění, ( s tím repeat timem se musí opatrně protože jinak je to pekný zvěrstvo a může to hezky pokazit bedny, při zvíšení rozsahu EQ se zase potenciometr při otocení chová jako filtr![]()
Celkově me to dost nadchlo, hlavně kombinace Chorusu s EQ je neskutečne Warm. porovnával jsem schválně Delay se současným AD 9 a ADčko nesahá tomuhle v 405 ani po kotníky, no ne nadarmo se mu v User recenzích dostávalo 10tibodů z 10ti. Když najdu čas, hodím se nějaké ukázký jak 405ka hraje.
IMHO v kombinaci s Echolete 51( Lampové páskové echo z r. 1960, do kterýho mi moc hodný Saša poslal novou pásku) se děli opravdu zajímavý věci, ale to už jsem vůbec nebil u zvuku kytary ale někde mezi bouřkou a zvukem stíkačky
Jinak co se týče delayů používám ještě páskový japonský Melos Tape Echo a také poslední verzi páskového Tesla Studioecho, všechny šlapou k absolutní spokojenosti a dají se s tím kouzlit zajímavý věci.