MASTERING
já mám fábku s tím, co mi tam škodovka namontovala a rozhodně si nestěžuju. Nemít audio v autě, tak už fakt, nevím, kde jinde bych mohlnormálně poslouchat hudbu. Navíc často jezdím Olomouc - Ostrava, Olomouc - Praha, případně jiný štreky, takže autiii je pro mě z hlediska poslouchání poslouchání hudby neocenitelná věc
Nejčastěj lidi muziku poslouchají právě v autě. a právě proto, že je to tak špatné prostředí, tak je to důležitá reference. První signální v první řadě.
Myslíte že takový Peter Gabriel taky obchází auta svých známých, nebo zavolá Stingovi jestli by si svoje nové album mohl poslechnout v jeho hifárně?
Myslíte že takový Peter Gabriel taky obchází auta svých známých, nebo zavolá Stingovi jestli by si svoje nové album mohl poslechnout v jeho hifárně?
Re: ...
Staci si koupit jakykoliv aspon o trochu lepsi bedny, nez seriovy. Pak tam uslysis mnohem vic nez hajtky.)bassline píše:ja to vnimam tak ako Ivo...v beznom priemernom aute za jazdy z celej tej hudby vnimam len hajtky, vokal a este nejake tie vyssie a vyraznejsie nastroje. Motivy a melodicke linky ostatnych nastrojov pri jazde zanikaju a ked clovek tu skladbu nepozna, tak vlastne ani nevnima tie motivy pretoze sa to vsetko straca v tom okolitom hluku...
no vono... de o tu muziku, ktera hraje mi pride, komercni radia maj dost specifickej zvuk, kde moc ve stredech neni a tak je to o nejakym hucaku a pak hajtkach...
ja sem v aute malokdy, ale kdyz tak vetsinou prepinam na classic, protoze prave ta hudba ma nejaky info jiny nez hajtky... samozrejme, ze nejaky barokni pidlikani me treba neba, ale jinak mi tam casto schazi malo... ale jasne, tata nema uplne nejhorsi auto, takze takhle po praze vicemene uplne tichy.
ja sem v aute malokdy, ale kdyz tak vetsinou prepinam na classic, protoze prave ta hudba ma nejaky info jiny nez hajtky... samozrejme, ze nejaky barokni pidlikani me treba neba, ale jinak mi tam casto schazi malo... ale jasne, tata nema uplne nejhorsi auto, takze takhle po praze vicemene uplne tichy.
Lupo: "chtelo by to nejakej navod"
Takže, pro akusticky vyhovující úpravu jakéhokoli automobilu na profesionální masteringový car rehearsal studio ultra plus potřebujete následující:
1. rockwool
2. lišty a laťky z tropického tvrdého dřeva
3. lišty a laťky z měkkého českého dřeva
4. "gafa" tape a chemopren
5. dřevotříska
Postup je jednoduchý:
1. rockwool nalepíte zevnitř na okna chemoprenem a překryjete černou fólií, která zároveň upraví váš vůz do moderního tuningového looku
2. strop automobilu polepíte (opět chemoprenem) laťkami vždy na střídačku 1x tropická, 3x normální, orámujete lištičkami a v pravidelných intervalech 1x za 4 řady nalepíte pruh černé gafy, která zároveň vizuálně strop sladí s nyní již nádherně zatónovanými okny
3. vymontujete zadní sedačky a místo nich z dřevotřísky přesně podle fotografií z Jirkova studia vyrobíte makety Farů. Důležité je zachovat přesné poměry stran. Odvážnější mohou zkusit design Ivových Matrixů, břídilové aspoň Etienovy KH. Intelektuálové, kteří se za každou cenu musí lišit, zkusí napodobit Matoušovy Adamy (ribbon okopírujte z mačkané gafy). Zhulenci, kteří chtějí být cool, se spokojí s nenáročnou kopií Sašových BM6A, ale aspoň je nalakují do módní konopné zelené a v ušetřeném čase si raději dají bambárko
4. Osazení beden není důležité, důležitá je jejich mohutnost a korektní umístění. Tedy levou bednu místo levé sedačky a pravou místo pravé. Osadit lze jednoduchými měniči od Vietnamců, ale jedině s Belden kabelem (v nouzi si můžete pomoci kabelem ukradeným od míchačky na stavbě, ale musíte ho předtím zbavit izolace a znovu zaizolovat medvědí kožešinou pro optimální povrchovou vodivost)
5. odřízněte volant a otočte sedačku řidiče zády ke směru jízdy
6. vaše nové masteringové pracoviště je skoro hotovo, teď ještě převodníky od Apogee, Lavry nebo Tesla Rožnov, zesilovač od Houdka (v nouzi lze samozřejmě i Brixton Ivo Edition od Yogacoustics Esoteria) a CD ze Saigon Labs (prodej v ČR - Holešovická tržnice).
Užívejte si radikální zlepšení vašich masterů
Saša
Takže, pro akusticky vyhovující úpravu jakéhokoli automobilu na profesionální masteringový car rehearsal studio ultra plus potřebujete následující:
1. rockwool
2. lišty a laťky z tropického tvrdého dřeva
3. lišty a laťky z měkkého českého dřeva
4. "gafa" tape a chemopren
5. dřevotříska
Postup je jednoduchý:
1. rockwool nalepíte zevnitř na okna chemoprenem a překryjete černou fólií, která zároveň upraví váš vůz do moderního tuningového looku
2. strop automobilu polepíte (opět chemoprenem) laťkami vždy na střídačku 1x tropická, 3x normální, orámujete lištičkami a v pravidelných intervalech 1x za 4 řady nalepíte pruh černé gafy, která zároveň vizuálně strop sladí s nyní již nádherně zatónovanými okny
3. vymontujete zadní sedačky a místo nich z dřevotřísky přesně podle fotografií z Jirkova studia vyrobíte makety Farů. Důležité je zachovat přesné poměry stran. Odvážnější mohou zkusit design Ivových Matrixů, břídilové aspoň Etienovy KH. Intelektuálové, kteří se za každou cenu musí lišit, zkusí napodobit Matoušovy Adamy (ribbon okopírujte z mačkané gafy). Zhulenci, kteří chtějí být cool, se spokojí s nenáročnou kopií Sašových BM6A, ale aspoň je nalakují do módní konopné zelené a v ušetřeném čase si raději dají bambárko
4. Osazení beden není důležité, důležitá je jejich mohutnost a korektní umístění. Tedy levou bednu místo levé sedačky a pravou místo pravé. Osadit lze jednoduchými měniči od Vietnamců, ale jedině s Belden kabelem (v nouzi si můžete pomoci kabelem ukradeným od míchačky na stavbě, ale musíte ho předtím zbavit izolace a znovu zaizolovat medvědí kožešinou pro optimální povrchovou vodivost)
5. odřízněte volant a otočte sedačku řidiče zády ke směru jízdy
6. vaše nové masteringové pracoviště je skoro hotovo, teď ještě převodníky od Apogee, Lavry nebo Tesla Rožnov, zesilovač od Houdka (v nouzi lze samozřejmě i Brixton Ivo Edition od Yogacoustics Esoteria) a CD ze Saigon Labs (prodej v ČR - Holešovická tržnice).
Užívejte si radikální zlepšení vašich masterů

Saša
-
- Příspěvky: 517
- Registrován: 04 úno 2005 13:37
BS: v malem aute ti pri vyssi rychlosti moc nepomuzou ani slusne bedny.. de o hluk, kterej do auta pronika z venku a z motoru... abys hudbu slysel, je potreba ji zesilit natolik, ze z toho cloveka za chvili boli hlava...
jinac sem mel moznost v posledni dobe odjet par tisic km v bmw7 posledni generace a jako jo, tam uz je to o necem jinem, da se poslouchat i na dalnici...
jinac sem mel moznost v posledni dobe odjet par tisic km v bmw7 posledni generace a jako jo, tam uz je to o necem jinem, da se poslouchat i na dalnici...
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Re: ...
to manzelka ma v sluzobnom ake taky sound system ze to hra jak svinabassline píše:ja to vnimam tak ako Ivo...v beznom priemernom aute za jazdy z celej tej hudby vnimam len hajtky, vokal a este nejake tie vyssie a vyraznejsie nastroje. Motivy a melodicke linky ostatnych nastrojov pri jazde zanikaju a ked clovek tu skladbu nepozna, tak vlastne ani nevnima tie motivy pretoze sa to vsetko straca v tom okolitom hluku...

Vážení páni "zvukaři",další dotaz,který zůstal nezodpovězen. Když zakládal toto téma "nováček HANZ"dal mu název Mastering.Kolik jste mu dali rad,kromě toho,ať použije vyhledávání.Nebo o tom víte tolik,že se to opravdu nedá napsat?????? Já mám taky podobné zkušenosti na zdejším foru. Skončilo to tím,že jste popsali 3 listy o tom,zda je či není auto dobré místo pro poslech.Já jsem taky začátečník,ale někdy bych vás borce docela rád viděl v akci. Jinak hodně úspěchů v r.2007