
Nahravani prirozeneho reverbu v hale/chodbe
Nahravani prirozeneho reverbu v hale/chodbe
Trochu nepraktickej, ale hodne peknej reverb jsem tu dneska mel
.

Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Matucha: kdysi nám chlapíci v Mozarteu vyprávěli, že právě takhle se reverbovala nějaká nahrávka Gotta, resp. vokální stopa. Měli tam nějaký drahý Plate reverb, ale prý to buzarem z bedny přes chodbu do mikrofonů znělo mnohem přirozeněji. Čemuž naprosto věřím.
Rošky
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
ja teraz tocim atmosfericke flauticky v sklade vedla nasej skusobne. cementova hala tak 6x6x3m
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Nahrávání na schodech v paneláku je běžnej postup k dosažení pěknýho verbu, dobrý jsou i tělocvičny, pingpongový místnosti a nádražní haly. Třebas Jagga jzzist nahrávali dechy na schodech v paneláku. 

Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
To museli mít sousedi radost. Me vždycky hnali, kdyz sem si tam hrával s kytarou. Jinak verb je to super.c9000 píše:Nahrávání na schodech v paneláku je běžnej postup k dosažení pěknýho verbu, dobrý jsou i tělocvičny, pingpongový místnosti a nádražní haly. Třebas Jagga jzzist nahrávali dechy na schodech v paneláku.
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?


- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
matucha píše:Trochu nepraktickej, ale hodne peknej reverb jsem tu dneska mel.
super : ) moji fotku z nahravani kapely Charlie Straight uz jsem ti posilal behem leta. Ja takhle tocim MONO room z chodby pro zvuk bubnu, zni skvele. Mimochodem klasika Shure SM57 je na tyhle charakterovy ambienty uplne nejlip znejici mi prislo ! Krome chodby jeste tocim STEREO room z moji "mokry" mistnost, na fotce pomoci stereo paru Royer R-121. Cili bubenik hraje v suchy mistnosti ale druhy room mikraky mam v mistnosti ve ktery je velkej dozvuk a ten pak primichavam k cely suchy sade podle potreby. Funguje to perfektne.
vic fotek mam zde http://www.biotech-studio.com/?show=gallery



Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Je to prijemny, v mixu to funguje az prekvapive dobre, hezky to propojilo veci, co znely moc vytrcene a pritom je to nezahltilo. To s "obyc" verbama se musim hodne prat, abych se dostal aspon na polovicne presvedcivej zvuk
. Budu to delat vic...

Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Nekdo na GS poslal tenhle odkaz http://www.tank-fx.com/ kde vam "zprocesujou" cokoli skrz "tank" v berline.






Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Matucha, escon:matucha píše:Je to prijemny, v mixu to funguje az prekvapive dobre, hezky to propojilo veci, co znely moc vytrcene a pritom je to nezahltilo. To s "obyc" verbama se musim hodne prat, abych se dostal aspon na polovicne presvedcivej zvuk. Budu to delat vic...
Kdyz snimate takhle daleko bici (treba v druhe mistnosti), davate v mixu ty stopy pak driv o tu vzdalenost nebo to nechavate tak? Dik.
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Podle toho jak to sedi do ty skladby... vetsinou to nechavam. Ale ja takhle nenahravam, to uz je postprodukce, otevru dvere na chodbu, natahnu nekolikrat nastavovany kabely, zasoluju to co chci oreverbit, dam to dost nahlas (signal/sum odstup) a pockam nez to dojede. A takhle pokracuju dokud nemam vicemene vsechno co potrebuju. Nektery veci s tim prirozenym pre-delayem fungujou skvele, jiny potrebujou ten verb malicko pristrcit bliz.
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Jo, vlastne nechapu, ze sem k tomu nedospel driv... ale mozna sem delal samy veci, ktery mely byt spis suchy. Sice nejsem zadnej veteran a nemam nijaky prehnany mnozstvi "hracek", ale tohle musim rict je daleko zasadnejsi rozdil nez jestli sem nekde v mixu pouzil HW nebo SW kompresor nebo EQ. Furt me to este fascinujeRošky píše:Matucha: kdysi nám chlapíci v Mozarteu vyprávěli, že právě takhle se reverbovala nějaká nahrávka Gotta, resp. vokální stopa. Měli tam nějaký drahý Plate reverb, ale prý to buzarem z bedny přes chodbu do mikrofonů znělo mnohem přirozeněji. Čemuž naprosto věřím.


Nekdo mi ted nabizel EMT140 za prijatelnej peniz a chvili jsem o tom premejslel, ale je to velka krava a musela by jit nekam do sklepa a buhvi jak bych k tomu doved draty... a se schodistem sem tyjo fakt spokojenej, ze me mozna na chvili presla chut na tyhle veci. I kdyz je mi hodne lito, ze mi utek AKG BX20 spring reverb, to by byla urcite bzunda.
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
Jen podotýkám, že oni to tenkrát v Mozarteu řešili ještě vykutáleněji: nenahrávali na chodbě to, co by tam dolehlo z režie z hlavních poslechů (mělo by to moc buzarů). Instalovali na jeden konec chodby reprobox a na druhej mikrofon (tuším Neumann U 87). Do bedny poslali to, co potřebovali reverbovat a mikrofonem to snímali. Posouváním mikrofonu po chodbě hledali správnou barvu a délku reverbu. Chodba nebyla nijak vytlumená, pamatuju si jakousi dlažbu a všechno se tam krásně rozléhalo. Nikdo se tam ovšem nesměl zrovna promenovat a prásknout dveřma. Jestli někdo pamatuje Karla Hodra a Dalibora Votavu (tady asi těžko), to byli jedni z prvních skvělých lidí, se kterými jsem se ve studiích setkal a kteří se netajili s žádným fíglem.
Rošky
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
nedavno byl nekde clanek nebo blog, jak nahravala kapela November 2nd v Citronu a tam jim poradili, aby dali repro (nebo kombo, uz nevim) na zachod s tim, ze uz to maji overeno, osvedceno v tom Citronu. Je tam nekde jeden hajzl, ktery udajne hazi bezvadny reverby.
Re: Jak vypadá váš pracovní/hudební koutek?
...jasne, pak to zni uplne jak "zprdele"...

