Pouzivate nekdo v praxi nejakej figl nebo spec. techniky ?
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
asi s najspecialnejsou technikou som sa stretol u jedneho stareho pana zvukara (skor to uz bol dedusko) v Slovenskom rozhlase. Vzdy pri vysielani potreboval naraz vytahovat tri sable na rovnakej urovni a tak si pod ne dal ceruzku, aby to mal na jeden tah nastavene. Vsetko by bolo v pohode, keby si jedneho dna tu ceruzu nezastruhal...
DANO>
))) takovym u nas rikame "pan Pravitko" . Legendy zlych jazyku pravi, ze timto zpusobem zvuci Boda ... ale nevim, nemohu potvrdit.

Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Na vytvoření prostoru u sólo vokálu používám často delay v sendu, kterej jde pak ještě do reverbu (v tom samym sendu). Udělá to prostor lepší než samotnej reverb. Je potřeba si s tím trochu pohrát, aby nebylo identifikovatelný, že tam je delay a působilo to jako prostor. Další výhodou je, že i některý horší reverby s tímhle znějí v pohodě 

... chapu spravne ze delay posles do reverbu a tim pak delas prostor ? A jakej delay (kolik zazneju) tam nechavas ?Poklop píše:Na vytvoření prostoru u sólo vokálu používám často delay v sendu, kterej jde pak ještě do reverbu (v tom samym sendu). Udělá to prostor lepší než samotnej reverb. Je potřeba si s tím trochu pohrát, aby nebylo identifikovatelný, že tam je delay a působilo to jako prostor. Další výhodou je, že i některý horší reverby s tímhle znějí v pohodě
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Musíš zkoušet. Několik záznějů. Testuj.safa píše:... chapu spravne ze delay posles do reverbu a tim pak delas prostor ? A jakej delay (kolik zazneju) tam nechavas ?Poklop píše:Na vytvoření prostoru u sólo vokálu používám často delay v sendu, kterej jde pak ještě do reverbu (v tom samym sendu). Udělá to prostor lepší než samotnej reverb. Je potřeba si s tím trochu pohrát, aby nebylo identifikovatelný, že tam je delay a působilo to jako prostor. Další výhodou je, že i některý horší reverby s tímhle znějí v pohodě
no a ja to myslim tak ze v analogu su takisto problemy s latenciami, akurat sa im hovori faza... nie su tak velke ale tiez pomerne zakerne a na rozdiel od digitalu neni vela (lacnych) moznosti ako s nimi vybabrat.matucha píše:juoš asi mysli jakoze v analogu nejsou problemy s latencema... zato v digitalu ti kazdej druhej plugin dela este nejakou mikrolatenci, kterou nic nekompenzuje... a tak se stejny veci, ktery hrajou paralelne delaj protivne.
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
kaxik nieeee 
k veci: ja som sa svojho casu snazil skonstruovat viacpasmovy ekvalizer s paralelnym radenim aktivnych bandpass filtrov... zvuk co z toho liezol bol neskutocny (neskutocne zly myslim
). i ked to bolo este v "hifi" obdobi, ako track ekvalizer by to mozno fungovalo perfektne... odvtedy myslienku delenia analogoveho audia na pasma a samostatny procesing beriem s respektom (i ked vlastne slo len o bandpass filtre v mojom pripade). mozem sa mylit, preto ma zaujimaju nejake prakticke postrehy

k veci: ja som sa svojho casu snazil skonstruovat viacpasmovy ekvalizer s paralelnym radenim aktivnych bandpass filtrov... zvuk co z toho liezol bol neskutocny (neskutocne zly myslim
