Pouzivate nekdo v praxi nejakej figl nebo spec. techniky ?

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 20 pro 2005 12:39

je to hodne zajimavy.

posilani do busu podle brauera jde ale poradne jen v analogu, kvuli fazim.

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3364
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 20 pro 2005 12:47

asi s najspecialnejsou technikou som sa stretol u jedneho stareho pana zvukara (skor to uz bol dedusko) v Slovenskom rozhlase. Vzdy pri vysielani potreboval naraz vytahovat tri sable na rovnakej urovni a tak si pod ne dal ceruzku, aby to mal na jeden tah nastavene. Vsetko by bolo v pohode, keby si jedneho dna tu ceruzu nezastruhal...

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa » 20 pro 2005 12:57

DANO> ;-)))) takovym u nas rikame "pan Pravitko" . Legendy zlych jazyku pravi, ze timto zpusobem zvuci Boda ... ale nevim, nemohu potvrdit.
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 20 pro 2005 13:13

Brooklyn / juanita juarez píše:je to hodne zajimavy.

posilani do busu podle brauera jde ale poradne jen v analogu, kvuli fazim.
jak to myslis? s fazou budes mat problem aj v analogu...

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 20 pro 2005 21:00

Na vytvoření prostoru u sólo vokálu používám často delay v sendu, kterej jde pak ještě do reverbu (v tom samym sendu). Udělá to prostor lepší než samotnej reverb. Je potřeba si s tím trochu pohrát, aby nebylo identifikovatelný, že tam je delay a působilo to jako prostor. Další výhodou je, že i některý horší reverby s tímhle znějí v pohodě :-)

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 20 pro 2005 21:46

juoš asi mysli jakoze v analogu nejsou problemy s latencema... zato v digitalu ti kazdej druhej plugin dela este nejakou mikrolatenci, kterou nic nekompenzuje... a tak se stejny veci, ktery hrajou paralelne delaj protivne.

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2851
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa » 21 pro 2005 09:22

Poklop píše:Na vytvoření prostoru u sólo vokálu používám často delay v sendu, kterej jde pak ještě do reverbu (v tom samym sendu). Udělá to prostor lepší než samotnej reverb. Je potřeba si s tím trochu pohrát, aby nebylo identifikovatelný, že tam je delay a působilo to jako prostor. Další výhodou je, že i některý horší reverby s tímhle znějí v pohodě :-)
... chapu spravne ze delay posles do reverbu a tim pak delas prostor ? A jakej delay (kolik zazneju) tam nechavas ?
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 21 pro 2005 10:06

safa píše:
Poklop píše:Na vytvoření prostoru u sólo vokálu používám často delay v sendu, kterej jde pak ještě do reverbu (v tom samym sendu). Udělá to prostor lepší než samotnej reverb. Je potřeba si s tím trochu pohrát, aby nebylo identifikovatelný, že tam je delay a působilo to jako prostor. Další výhodou je, že i některý horší reverby s tímhle znějí v pohodě :-)
... chapu spravne ze delay posles do reverbu a tim pak delas prostor ? A jakej delay (kolik zazneju) tam nechavas ?
Musíš zkoušet. Několik záznějů. Testuj.

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 1148
Registrován: 09 čer 2002 11:30

Příspěvek od syncro » 21 pro 2005 10:07

safa, poklop: To dělávám někdy taky, moc dobrá věc. Starý páskáče (Roland RE) jsou takhle přímo vymyšlený, delay jde do pružinovýho reverbu.

Saša

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 21 pro 2005 10:07

Je dobrý zkusit i to, že signál delayem projde 50/50 dry/wet

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 21 pro 2005 11:04

matucha píše:juoš asi mysli jakoze v analogu nejsou problemy s latencema... zato v digitalu ti kazdej druhej plugin dela este nejakou mikrolatenci, kterou nic nekompenzuje... a tak se stejny veci, ktery hrajou paralelne delaj protivne.
no a ja to myslim tak ze v analogu su takisto problemy s latenciami, akurat sa im hovori faza... nie su tak velke ale tiez pomerne zakerne a na rozdiel od digitalu neni vela (lacnych) moznosti ako s nimi vybabrat.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 21 pro 2005 11:07

poklop: pouzivam takisto... zaujimavy vysledok, zvlast ked sa zazneje rozhodia do stran (ping pong delay). dlzka musi sediet s tempom ale to je snad jasne. a samozrejme absolutne nevhodne na operu :)

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 21 pro 2005 11:38

PSP84 ma k v delayi i reverb (dobrej podle me)... a je dobry, ze se da zaradit do feedbacku.

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 21 pro 2005 11:48

kaxik: ano, myslel jsem to, co rika matucha.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 21 pro 2005 12:09

kaxik nieeee :)
k veci: ja som sa svojho casu snazil skonstruovat viacpasmovy ekvalizer s paralelnym radenim aktivnych bandpass filtrov... zvuk co z toho liezol bol neskutocny (neskutocne zly myslim :) ). i ked to bolo este v "hifi" obdobi, ako track ekvalizer by to mozno fungovalo perfektne... odvtedy myslienku delenia analogoveho audia na pasma a samostatny procesing beriem s respektom (i ked vlastne slo len o bandpass filtre v mojom pripade). mozem sa mylit, preto ma zaujimaju nejake prakticke postrehy

Odpovědět