mne se tenhle kompresor zda jako hodne velky lepidlo a na rychly BPM uz mi prijde moc pomalej.. lepsi se mi zda ten jejich channel strip kompresor. ale whatever works for u!Cyril píše:kexik: co davas na master ty? Ja ted zkousim Waves SSL kompresor. Je ale zvlastni pocit, jak se to vsechno chova jinak, neco ztisis a tim ti neco jinyho vyleze apod... asi je to o zvyku (mam ratio 4:1, attack tusim 30 ms, release 0.1, treshold - bere to tak 4 db, zanr "metal")
victoria's & brooklyn's secrets
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
Paralelni (rovna se NYC komprese) komprese znamena zkopirovat stopu na dve stejny a jednu z nich komprimovat a pak je v libovolnym pomeru michat. Pak jeste existuje two stage compression, a to je komprimovani techhle dvou smichanych stop (jedna cista druha komprimovana) dalsim kompresorem
Byl o tom clanek v Tape OP, no nejak extra jsem to nepochopil
Ale paralelni komprese neni zadna velka veda myslim, vyzkouset to jde nejjednoduseji treba na Vintage Warmeru, pohnete koleckem dry/wet a mate paralelni kompresi 



amorph: kazdy sw efekt posuva signal minimalne o jeden sampel. ak nemas vo svojom hoste uplne kompletnu kompenzaciu latencie (co vacsinou nemas, vacsinou sa kompenzuju len vystupy z inzertov), tak ti to, co hovori ekeaze hrozi... trebars vo fruity je vedla kazdeho insertu knoflik wet/dry, ale neni kompenzovany, takze ide fakticky pouzit len na reverb, inak dodrbe fazu...
ked budes posielat vstup na vystup, nebudes mat sice opozdenie, ale ani efekt. nemozes predsa procesovat sampel ked ho este nemas. naberies sampel, urobis s nim nejaku operaciu ale vratit ho mozes najskor na miesto nasledujuceho sampla, na povodne uz nie, zaciatok sampla ti uz usiel. to je velmi zjednodusene povedane, samozrejme... ale zamysli sa nad tym a vyjde ti ze musim mat pravdu 

kexik: dostanes na vstupu sampl, zpracujes ho a na vystup das ten zpracovanej sampl. Vsechno v jednom cyklu. Jedina podminka je, ze pluginy v jednom kanalu se procesujou sekvencne, coz je u VST splneno. Vychazi mi, ze nemusis mit vzdy pravdu;-)
Jeste jinak. Predstav si audio kanal jako trubku, kam na zacatku cyklu posles sampl a na konci trubky sampl vyjmes. V te trubce jsou naskladane za sebou dvirka (pluginy), ktere pousti sampl dal. Vystup jednech dvirek je vstup dalsich. Figl je v tom, ze v realu kdybys ty dvirka mel elektronicky, tak na jejich otevreni/preklopeni je skutecne potreba nejaky cas. V pocitaci ale ne - pruchod celou trubici je brany jako jeden cyklus, ve kterem se preklopi dvirka postupne, ale z vnejsiho pohledu najednou.
Jeste jinak. Predstav si audio kanal jako trubku, kam na zacatku cyklu posles sampl a na konci trubky sampl vyjmes. V te trubce jsou naskladane za sebou dvirka (pluginy), ktere pousti sampl dal. Vystup jednech dvirek je vstup dalsich. Figl je v tom, ze v realu kdybys ty dvirka mel elektronicky, tak na jejich otevreni/preklopeni je skutecne potreba nejaky cas. V pocitaci ale ne - pruchod celou trubici je brany jako jeden cyklus, ve kterem se preklopi dvirka postupne, ale z vnejsiho pohledu najednou.
a co treba compressor na sendu.. proc delat veci jednoduse, ze joCyril píše:Paralelni (rovna se NYC komprese) komprese znamena zkopirovat stopu na dve stejny a jednu z nich komprimovat a pak je v libovolnym pomeru michat. Pak jeste existuje two stage compression, a to je komprimovani techhle dvou smichanych stop (jedna cista druha komprimovana) dalsim kompresoremByl o tom clanek v Tape OP, no nejak extra jsem to nepochopil
Ale paralelni komprese neni zadna velka veda myslim, vyzkouset to jde nejjednoduseji treba na Vintage Warmeru, pohnete koleckem dry/wet a mate paralelni kompresi
