victoria's & brooklyn's secrets

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Uživatelský avatar
velvet
Příspěvky: 525
Registrován: 05 bře 2006 01:42

Příspěvek od velvet » 11 dub 2008 17:47

PPS-ještě k tomu stejnému řetězci pluginů na šavlích - to je v případech, kdy např bicí jdou do šavle s Fairchildem, kytary do šavle s 1176LN apod., tak že každá Aux šavle musí mít kromě "svého" pluginu i pluginy z ostatních Auxů... Jenže já teď situaci zjednodušuju - protože ve skutečnosti jde kopák sendem do "šavle1" s kompresoremA a výstupem do "2BUS bez kompresoru" , snare jde sendem do "šavle2" s kompresoremB a výstupem do 2BUS bez kompresoru... Výstupy šavlí 1 a 2 jdou do 2BUS s kompresoremC... Pozn. "Šavle" jsou Auxy (pro mně je Aux šavle, kam přivedu signál Busem, 2BUS je jeden z "hlavních" auxů...)
Když je v projektu cca 50+ audiostop a když pro půlku z nich je potřeba použít kompresi sendem, tak se to pěkně rozpadá jako chemický vzorec a je třeba dopředu rozmyslet, kolik druhů kompresorů na to vyčlenit, aby nakonec zátěž pro CPU nebyla moc velká... A aby vůbec stačily sloty na inserty v Auxech ;)
Naposledy upravil(a) velvet dne 11 dub 2008 21:23, celkem upraveno 1 x.
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com

-------------------------------------

Uživatelský avatar
velvet
Příspěvky: 525
Registrován: 05 bře 2006 01:42

Příspěvek od velvet » 11 dub 2008 17:55

kexik píše:inak dalsia varianta, ako dojst ku kyzenemu vysledku, sa vola multing, audio sa nakopiruje do druhej stopy a procesuje sa dvakrat odlisnym setupom a potom v roznych pomeroch miesa dokopy. vtedy neni ziadny problem s latenciou to zvlada kazdy host kompenzovat... obzvlast zaujimave je zrejme ked sa skombinuje nejaky spinavy hw kompresor s cistym zvukom... este som ale nieco podobne osobne neskusal
jo Kexíku, multing je výhodou DAW, to s multitrack tapemachine tak snadný nebylo :lol: Multing může i dost pomoct při použití techniky co jsem popisoval. Pro některý stopy. Zase ale může narůst počet audiostop do hrůzostrašných čísel

Zlatej šesnácti-stopej magneťák :D
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com

-------------------------------------

Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

Příspěvek od Ondra P. » 11 dub 2008 20:58

co presne je zkratka PDC... jako myslim co to je v plnym nazvu....

Uživatelský avatar
velvet
Příspěvky: 525
Registrován: 05 bře 2006 01:42

Příspěvek od velvet » 11 dub 2008 21:21

ekeaze píše:co presne je zkratka PDC... jako myslim co to je v plnym nazvu....
Plugin Delay Compensation
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com

-------------------------------------

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 11 dub 2008 21:50

no, velvete, konecne si mi trocha prihral... takze ani pro tools nekompenzuje bypass efektu dokonale... o to mi cely cas islo...
daw kompenzuje latenciu celeho insert racku stopy, eventualne aj kazdeho insertu zvlast, ale ked sa signal rozdvoji, tak proste "strati prehlad". to je moja skusenost jednak s fruity loops jednak s reaperom, co su oba softy s velmi vysokymi moznostami routovania signalu (strielam teraz od boku, lebo cubase fakt nepoznam, ale podla toho co pise steinberg na svojom webe, tak cubase sa rozhodne nechyta)

fly_illusion
Příspěvky: 67
Registrován: 11 bře 2008 15:02

Příspěvek od fly_illusion » 19 kvě 2008 02:46

Do ted jsem pracoval pouze s multitrack recorderem (sw) a samplerem (sw + hw), takže jsem rookie v "klasických" DAW. Bavíte se tady věcech které jdou trochu mimo mě. Můžete poradit kde bych se dozvěděl víc o DAW especially CAKEWALK SONAR 7 producers edition. Zkouším číst návod ale technický text v english je dostnáročné přeložit a porozumět.

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 19 kvě 2008 09:09

fly_illusion: zkoušej, ptej se (nejlíp v threadu k Sonaru)

fly_illusion
Příspěvky: 67
Registrován: 11 bře 2008 15:02

Příspěvek od fly_illusion » 19 kvě 2008 14:19

:D

Odpovědět