tomu ver dendy, ze si na odpoved trpezlivo pockame!dendy píše:... treba trpezlivo pockat...
uz tusim vidim koniec fronty. idem sa zaradit ....


tomu ver dendy, ze si na odpoved trpezlivo pockame!dendy píše:... treba trpezlivo pockat...
Jednoduché, MPEG-1 Audio Layer III formát, tedy originální kod pro mp3 je navržen pro konverzi WAV v maximální výši pouze do 24bitů. Většina enkoderu tuto vlastnost respektuje, některé se však snaží zvýšit podporou u kodování z 32/64 bit tím, že v průběhu konverze konvertují větší faily do 16 nebo 24bitů. To je jeden z důvodu proč enkodery se zvukově líší. Pravidlo je do 24 bitů v původním programu. MPEG byl vyvinut v době, kdy 24bitový tok se pokladál za nejkvalitnější digitální zvuk vůbec. DSD, DXD neexistovalo a celá industrie fungovala na ProTools (max24).Amorph píše:Andrey: tech 24bit pro mp3, mohl bys to nejak rozepsat proc je to vhodne?
Presně tak.MDudas píše:16-bit iba pre stare CDcka a stary hardware.
Kodovanie do MP3 ako vrchol audio-prace jedine 24bit.
Rozumel.
ano, protože server si nemůže dovolit zpracovávat v náročém modu tyto data (stejně jako youtube). Vzhledem k počtu písní, by to vyžadovalo hodně velký a drahý počitač. Samozřejmě nemůžeme očekávát, že výsledna kvalita bude stejná jako třeba u Weiss Seracondendy píše: mimocodom trosku odbocim - mam skusenost ze napriklad pre soundcloud je najlepsie uploadovat v 16bit / 44khz kvalite - cokolvek ine - ci uz MP3 alebo vyssie bitrate - soundcloud pri preencodovani tak neuveritelne skurvi ze to boli
přesně takbiscuit píše:je az nezdrave presvedcenej o tom co pise.
no tak bud zdrave presvedcenej, vypada to, ze o tom opravdu neco visAndrey Bobrov píše:přesně takbiscuit píše:je az nezdrave presvedcenej o tom co pise.
to je trošku časově náročně, jsem rad, že jsem našel chvílku alespoň odepsat. Takhle, je nejlepší když si to vyzkoušite sami na vlastním vercajku. Je VELKÁ chyba, že často ve studiích vidím zvukaře, kteří neexperimentují a nezkoušejí nové kombinace processingu a zbytečně tím přicházejí o možnou kvalitu. To je důvod, proč pak zvukařské kurzy "mění život".. Takový ten pocit, že VŽDY lze TO udělat lípe, je nezbytný.Oxyygen píše:jeste bych chapal, ze je zbytecne 32bit a výš konvertovat do mp3, protože diky historii formatu musi dochazet k rekonverzi, ktera muze udelat vic skody nez uzitku. 16-bit je ovsem v mp3 nativni a komprese je natolik destruktivni, ze se mi nezda, ze by byl slysitelny rozdil.
Muzes nahodit nejake referencni ukazky, kde to je zrejme?
Diky
biscuit píše:no tak bud zdrave presvedcenej, vypada to, ze o tom opravdu neco visAndrey Bobrov píše:přesně takbiscuit píše:je az nezdrave presvedcenej o tom co pise.![]()
tim padem prevod 44.1/16 wav na mp3 je ale uplne v poradku, ne? ja jsem puvodne pochopil, jako ze je 24b vyhodnejsi vstupni format nez 16b - to mi prislo podezrele
"Z" .. nie "DO" .. to bol bolo jadro toho co andrej pisal .. ze 24bit WAV -> mp3 je lepsie nez 32bit WAV -> mp3rastis píše:ze mp3 treba kodovat do 24bit.