Otazky na cubase

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

Příspěvek od Ondra P. » 18 úno 2009 11:56

Nevite nekdo jestli se daji do HALIONU 3 pretahovat samply primo z projektu v CUBASE ?

Uživatelský avatar
Ondrash
Příspěvky: 888
Registrován: 22 led 2005 10:43

Příspěvek od Ondrash » 18 úno 2009 16:07

ekeaze píše:Nevite nekdo jestli se daji do HALIONU 3 pretahovat samply primo z projektu v CUBASE ?
Nejde to, bohužel....

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 19 úno 2009 12:37

ako postupovat pri strihani pomocou hitpointov?

konkretne: nahral som si z HipHop karty z JV1010 vsetky loopy do jedneho wavu (kvoli kvalite som to robil v profi studiu tak preto je to jeden wav) teraz to potrebujem postrihat tak, aby kazdy loop zacal hrat na zaciatku wavu co najpresnejsie.

ako som pochopil, tak na toto je hitpoint. neviete ci to funguje spolahlivo? a ako sa potom striha podla hitpointov ked su vygenerovane?

vdaka

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21268
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 19 úno 2009 12:52

dano : ved to vidis , ci to sedi alebo nie ..

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 19 úno 2009 13:00

ale pri loopoch asi treba aby to sedelo uplne na stotinu milimetra nie, bo sa to potom posuva...

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21268
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 19 úno 2009 14:40

dano : co sa potom posuva ?

ja som to vzdy robil v recycle .. tam tiez das hitpointy .. urezes uvod/zaver co treba .. a loopuje jak drak ..

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 19 úno 2009 14:49

pytkin: no tempo ak to nenarezes presne na zaciatku, tak sa to uz nenaloopuje nikdy poriadne

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 19 úno 2009 14:57

dano: Preci kdyz si naloopujes pod maximalnim zoomem zacatek a konec loopu a rostrihas si pripadne loop a nasadis na mrizku proti clicku tak ti to musi sedet.. a ten loop strihas tak v delce 1 - 2 taktu vetsinou a pak uz ho ve skladbe jen kopirujes za sebe, takze ti to bude hrat stale stejne a nedojde ti casem ani k zadnemu posunu nebo nicemu podobnemu. Pokud ten loop ma nejake presne tempo, ktere predpokladam znas (kdyz si to nahraval) tak staci nasadit zacatek a chytnout se tempa a pak uz strihas uplne v pohode.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21268
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 19 úno 2009 15:05

dano : ale ved ked to hitopintami spravis , tak to musi sediet .. teda vzdy mi to sedelo ..

Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

Příspěvek od Ondra P. » 20 úno 2009 00:06

Ondrash píše:
ekeaze píše:Nevite nekdo jestli se daji do HALIONU 3 pretahovat samply primo z projektu v CUBASE ?
Nejde to, bohužel....

tak to prej jde mi napsali na steinberg foru ... coz je celkem zajimavy... rozhodne to usnadni praci...

jardatop
Příspěvky: 329
Registrován: 30 led 2008 19:03

Příspěvek od jardatop » 20 úno 2009 00:35

Mam dotaz ohledne Cubase a stereo efektu v rezimu send/return:
Rada efektu (napr. reverby) maji stereo vstup. Muzu ho nejak vyuzit tim, ze bych tam posilal treba dva sendy (send 1 = L, send 2 = R) abych tim mohl ovlivnit panorama reverbu, jak jsem zvykly na live analogovych mixech? nebo lze nejaky send prepnout do stereo rezimu, ze by aspon zachoval panoramu kanalu, popr. nastavil vlastni?
Zatim jsem neprisel na to, jak to udelat.

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 23 úno 2009 22:22

Ma kvalita zvukovej karty vplyv na kvalitu exportovaneho VSTi do wavu pokial sa to nedeje v realnom case? Alebo na tom nezalezi nakolko sa to preratava mimo nej?

Milan
Příspěvky: 289
Registrován: 13 úno 2003 21:57

Příspěvek od Milan » 23 úno 2009 22:32

Zvuková karta vliv nemá, export probíhá mimo ADDA.

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 23 úno 2009 22:36

no s tim bych si dovolil uplne tak nesouhlasit...Cubase pouziva asio driver pri renderu, takze neprimo na nej musi mit vliv synchronizacni mechanismy driveru.
takze bych se domnival ze tim padem i clock....
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 23 úno 2009 22:48

carloff: a ten clock ovplyvnuje kvalitu vzniknuteho wavu?

Odpovědět