Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Yogi, po neděli budu mít trochu víc času, tak si poslechnu nějaké tvoje věci pořádně.
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
JACKIES: Hodně silný, samozřejmě je to o tom. Jinak bych těch 30 let muziku nedělal. Zpočátku deset let do šuplíku, jen tak, pro radost. Pak trochu růžky ven s kapelou a nějakýma koncertama. A nakonec ten Startér na Wejvu. A s tím, že jsme feťáci naprostej souhlas. Já si před těmi cca 16 lety pouštěl svoje tracky zkouřenej nebo mírně přiopilej a v tom lehce změněném stavu vědomí jsem se tím ohromně uspokojil. Nedokážu říct jak, podle mě duševně, hluboce vnitřně a lidsky. Mívám to i dneska beze změny vědomí, když dám nějakou pro mě subjektivně hodně dobrou výhravku / beat / atmosféru, tak se usmívám pod vous jak zkouřenej teenager nad vláčnou bábovkou. A ty views / subs / likes jsou určitě v dnešní době hrozně lákavou a velmi opojnou + silně návykovou digitální drogou.
Btw, já rumu zatím nepřišel na chuť, stačí mi těžký suchý červený nebo s klukama v knajpě pivní speciály (mám rád ty svrchně kvašený IPA / APA aspol.). Na zahrádce mám jednu "přestupkovou" kytku, o kterou pečuju, ale v mym věku coby ženatý se závazky už se vlastně bojím udělat z ní cokoliv jinýho, než mast na bolavá záda
Btw, já rumu zatím nepřišel na chuť, stačí mi těžký suchý červený nebo s klukama v knajpě pivní speciály (mám rád ty svrchně kvašený IPA / APA aspol.). Na zahrádce mám jednu "přestupkovou" kytku, o kterou pečuju, ale v mym věku coby ženatý se závazky už se vlastně bojím udělat z ní cokoliv jinýho, než mast na bolavá záda
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
TONY: To budu rád a uvítám konstruktivní kritiku samo. Housle bych bral do nějakýho tracku všema deseti. Používám virtuální StringWERK od eInstruments, co jsem koupil za pár kaček v akci do Reasona a není to žádná hitparáda. Baví mě colab s muzikantama - nějaký party mi nahrával třeba Radek Krampl na vibrafon, František Bublík ze Severočeský Filharmonie (hoboj) a zpěv třeba Jana Fabiánová. Nejvíc muziky mám na Bandcampu asi, na Spoti a další streamy budu pouštět už jen "novou éru" jako ženatý se závazky a.k.a. Bod zLomu u Mostu
- Greyhound90
- Příspěvky: 571
- Registrován: 22 zář 2013 11:42
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Velice trefně řečeno. Neumím si dost dobře představit, že by třeba takový David Koller (mimochodem také již poněkud postarší) poslal svůj nový track na toto fórum a ptal se nás na náš názor. Audiozone je taková literární kavárna amatérů, ale tím její význam nechci rozhodně nijak zlehčovat. Mnohdy mi velmi pomohla a jsem za to rád. Mimochodem vy byste všichni chtěli hrát 290 dní v roce třeba jako kdysi Olympic v době své nějvětší slávy po koncertech? Já tedy ne. Kouzlo amatérismu spočívá mimo jiné i v tom, že jak říkal doktor Plzák: "Můžu, ale když nechci, nemusím".vasek píše: ↑30 črc 2022 10:21Nerad bych se někoho dotkl, ale nemyslím si, že by někdo výrazněji úspěšnej chodil na tohle fórum. Dřív tu bylo občas pár profíků, ale to je podle mě dávno pryč. A navíc jsme tady vesměs všichni staří.
Takže určitě jsme schopní dát slušnou zpětnou vazbu, ale funkční radu... těžko.
- Greyhound90
- Příspěvky: 571
- Registrován: 22 zář 2013 11:42
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Lépe bych to nenapsal.Yogi píše: ↑30 črc 2022 22:47Já si před těmi cca 16 lety pouštěl svoje tracky zkouřenej nebo mírně přiopilej a v tom lehce změněném stavu vědomí jsem se tím ohromně uspokojil. Nedokážu říct jak, podle mě duševně, hluboce vnitřně a lidsky. Mívám to i dneska beze změny vědomí, když dám nějakou pro mě subjektivně hodně dobrou výhravku / beat / atmosféru, tak se usmívám pod vous jak zkouřenej teenager nad vláčnou bábovkou. A ty views / subs / likes jsou určitě v dnešní době hrozně lákavou a velmi opojnou + silně návykovou digitální drogou.
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Okej okej, to jsem netušil. Resp. já tu asi zažil hvězdný časy, kdy místní borci vydávali horké releasy - třeba Ecson Waldes, Brooklyn / Juanita Juarez, Matucha a.k.a. ZKA4T, Boris Carloff, Reverb z crew DvoikaTroika, Touchwood, Sonority nebo třeba Dryman Sound (kolega z pár kompilací Late Harvest, kterej má dneska myslím hodně úspěšný počiny na poli UK garage a grime). To bude všechno asi tak nějak moje generace a pro mě to jsou furt "velký" jména a možná level, kterej je zpětně zajímavej pro mě, byť je zasazenej do zcela jiný doby. Možná taky ideální příklady toho, kam bych já s tím svým šmidláním chtěl někdy dojít - teda v kontextu jiný doby, ale alespoň tak nějak. Asi je fakt, že dneska tady už tolik nekomentujou až na některé (Matucha jede bomby dál jak vidět, jen už asi netvoří svoje věci a stalo se mu z míchačky a finalizace profesní poslání). Rozhodně jsem nemyslel level Kollera (jako level toho dosahu, úspěšnosti apod., mám jeho muziku rád, ale radši si poslechnu starý desky právě od ZKA4T / Ecsona / Brooklyna).
Na druhou stranu na to, že jsem rozjel těžkej off topic, tak se strhla docela zajímavá diskuze možná a třeba to někoho nakopne, někomu dodá trochu šťávy, to by bylo fajn. O nic nejde, můžeme to klidně uzavřít a nechat dalším generacím. Já jsem to tu sjížděl docela dost před spoustou let a pak přišla rodina a zhruba na 13 let jsem se hudebně prakticky skoro vypnul, tak jsem možná teď v mnoha směrech trochu Alenka v říši divů.
Na druhou stranu na to, že jsem rozjel těžkej off topic, tak se strhla docela zajímavá diskuze možná a třeba to někoho nakopne, někomu dodá trochu šťávy, to by bylo fajn. O nic nejde, můžeme to klidně uzavřít a nechat dalším generacím. Já jsem to tu sjížděl docela dost před spoustou let a pak přišla rodina a zhruba na 13 let jsem se hudebně prakticky skoro vypnul, tak jsem možná teď v mnoha směrech trochu Alenka v říši divů.
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
A taky je dobrý fotografování.
Oproti muzice to přináší stejné finální pocity, akorát je s tím méně dřiny, rychleší odezva, více hotového materiálu na pokochání se
Na to jsem naskočil osobně já a jsem ukojenej
Oproti muzice to přináší stejné finální pocity, akorát je s tím méně dřiny, rychleší odezva, více hotového materiálu na pokochání se
Na to jsem naskočil osobně já a jsem ukojenej
muzikant
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Jasně, a taky pečení dortů a krmení holubů Fotografů je taky hodně ne? Dneska každej, kdo má mobil s aparátem, tak je velkej fotograf. Kamarád fotí svatby a tyhle věci a tvrdí, že tam je taky přetlak a proto po mě chtěl web a rady jak být vidět. A jsme u toho
- Greyhound90
- Příspěvky: 571
- Registrován: 22 zář 2013 11:42
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Je to zajímavý fenomén. Existuje kromě mainstreamu i hudební subkultůra, která je možná stejně tak silná. A ta se nachází i zde. Yogi je jednou z nich. Kdyby totéž produkoval třeba v 80 tkách, byl bi king a totéž i my všichni. Otázkou je, zda by nás to nesemlelo kdyby si nás vzali profi producenti. Ale to je všechno "kdyby".
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
yogi: to myslíš vážně? dneska fotí (většinou spíš "fotí") kdo má díru do prdele, jak já říkám ale jinak ano, jsme přesně u toho - vadí to nějak? ano, když máš ambice a potřebu generovat peníze tou činností, ne když se tím bavíš a je ti všechno okolo u zadku. já jsem samozřejmě ten druhej případ, ale přesto jsem nějaký peníze focením vydělal, ačkoliv touhle cestou vůbec nejdu. vlastně jsem vydělal víc, než prodejem ze všech svých releasů dohromady těch komerčních příležitostí je u vizuálu mnohonásobně víc. ale živit se v něm musí bejt snad ještě víc frustrující, protože ten poměr žalostnýho amaterismu (a hlouposti) je tady taky daleko větší a častokrát jsi na stejný startovní čáře s někým, koho za první minutu předběhneš o dvě kola...
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Greyhound90: Subkultůry mě vždycky zajímaly. Třeba takovej hiphop. Jezdíval jsem na první kempy v Pardubicích na Cihelně ještě, pak do Hradce a hlavním tahákem byla kreativita kolem toho - od beat battles, DJingu, přes beatboxing až po graffiti až po točení se na hlavě. Pak se to v nějaký době zvrátilo v komerci jak už to chodí, začly tleskačky, goldy a vytratila se ta pouliční syrovost. Jen mi přijde, že mých žánrech ta subkultura u nás snad ani není nebo už je mrtvá. Stačí se podívat na hledanost klíčových slov jako triphop, nujazz, acidjazz, downtempo, lounge music, chillout a jsou to čísla limitně blížící se nule
biscuit: Tak byla tam lehčí nadsázka samozřejmě. Tohle je asi všude stejný. Já dělám eshopy a weby a to už dneska taky patlá každej študák na koleni za kilo na hodinu. Jinak to focení jsem myslel spíš z uměleckýho hlediska. Ale na to tady asi moc lidí nemá ani ambice, většinou jde o ty svatební / rodinné fotografy.
biscuit: Tak byla tam lehčí nadsázka samozřejmě. Tohle je asi všude stejný. Já dělám eshopy a weby a to už dneska taky patlá každej študák na koleni za kilo na hodinu. Jinak to focení jsem myslel spíš z uměleckýho hlediska. Ale na to tady asi moc lidí nemá ani ambice, většinou jde o ty svatební / rodinné fotografy.
-
- Příspěvky: 265
- Registrován: 03 kvě 2021 17:38
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Hele, fakt to neres, bud na to jdi pragmaticky a delej treba podkresovky pro audiojungle, nebo si delej hudbu co te bavi a poustej to do sveta a skrz ruzne kanaly davej lidem vedet ze existujes. Uvidis ze si to treba obcas i nekdo koupi to je jasne.
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Ten audiojungle mám v záloze, pokud by to vypadalo, že byť mám hlavu tvrdou, tak zeď s ní neprorazím Každopádně to chci zkusit a dát tomu šanci. Btw, jsou tady tací, co dávaj svoji tvorbu na servery typu audiojungle? Mám občas zpětnou vazbu na mojí muziku ve smyslu, že by se hodila spíš k filmu a vizuální tvorbě než jako umělecká tvorba.
Re: Jak řešíte expozici / dosah / poslechovost svojí muziky?
Jejda, TADY ASI je myšleno obecně v ČR nikoliv specificky na audiozone. Nebuďte takto vztahovační. Zde bych i ty umělce čekal