Kurzweil PC4
Re: Kurzweil PC4
PC3x ma tu istu TP/40L ako Forte, len pre korejsky trh sa pouzila TP/40H pre PC3x, kapanek tazsia. Mne osobne sa pacila TP/40 GH (graded hammer) v jednom masterkeyboarde od Studiologicu, tusim VMK&188 plus. Ale aj ta vo Forte je v pohode, akurat. Aj K2000VP mal dobru synth klaviaturu od Fataru, velmi dobre sa mi na tom hralo, takze v podstate Fatar je dobra znacka. Arturia ma nejake vlastne klaviatury, trocha na hranici u mna ale prezijem to, a co sa tyka Korgu ta v minilogue bola samozrejme hrackarska mini klaviatura a v Muzikeri co som si obcas zahral na Korgoch, tak boli ultralahke a mali taku divnu lesklu povrchovu upravu. Totalne mimo mna, na tom by som nehral ani bohovy 

Já, abych vysvětlil proč jsem na ty mechaniky tak háklivej. Můj první nástroj byl Roland XP-10 - rychlostně citlivá mechanika. Ta se mi zaryla do paměti jako hrozná. Vždy když ten nástroj vytáhnu, tak se vyděsím. Pak jsem měl masterkeybord id Rolandu A-37 + modul XV2020. Tu klavesnici jsem si oblíbil, jen ta kombinace se zvukovým modulem mi neseděla. Takže když se mi naskytla možnost koupit Roland Fantom Xa, tak jsem do toho šel. Jaké bylo moje zděšení, když jsem postupně procitl a zjišťoval jsem, že ta klávesnice je stejně hrozná jako na xp-10. Takže nástroj šel do světa a pořídil jsem si Kurzweil K2661 od pána z Bratislavy. Tam ta mechanika byla o něco horší, ale dalo se. Postupbě jsem si pořídil Roland A-33 na cvičení. Pak mám Korg Triton Extreme, tam je Technics mechanika s kovovými kontakty. Ona je velmi rychlá, ale prostě Fatar je pohodlnější. Vždy jsem se bál kladívkové mechaniky, ale najednou zjišťuji že na PC3x je ta mechanika dobře hratelná a pohodlná. Proto to řeším, dobrá mechanika je podle mě prostě základ a to kombinování různých mechanik mi už nepřijde jako dobrá myšlenka. Vždy jsem si myslel, že na Korgovi Kronosovi je Fatar. Ještě k té Japonské rychlostně citlivé mechanice - je třeba i na JP-8000. Když je nová tak funguje. Jenže jak se na hrotech