ROLAND FANTOM-G
presne tak, aj ked ten HW efektak v XS bude mat v mnohych ohladoch nadpriemernu kvalituMartin píše:Přesně.
To mi přijde na XS zcela geniální záleřitost
Ve VST mixeru Cubase se ti objeví 14 nezávislých výstupů z XS !
A můžeš klidně vypnout celou efektovou jednotku na XS a použít hall například z VSS3 a kopresory z UAD, ekváky z SSL, atd...

samozrejme je to vec pristupu pri tvorbe... v tomto ma samozrejme navrch XS, ale G ma zjavne inak polozenu filozofiu.. integracia je nativne vo vnutri...
add PARTy v Gecku :
toto sa pise v manualy
Part group Explanation Number of parts
Internal ma 16 partov
EXP1 ma max do 16 partov podla typu boardu
EXP2 ma max do 16 partov podla typu boardu
External ma 16 partov
dalej:
An expansion board includes a sound
generator engine, and will expand both the number of available
sounds and the polyphony.
add PARTy v Gecku :
toto sa pise v manualy
Part group Explanation Number of parts
- Internal
(internal sound generator)
Live mode: 8
Studio mode: 16
EXP 1 Expansion board 1 Up to 16
* Depends on the expansion board
EXP 2 Expansion board 2 Up to 16
* Depends on the expansion board
External External MIDI output 16
Internal ma 16 partov
EXP1 ma max do 16 partov podla typu boardu
EXP2 ma max do 16 partov podla typu boardu
External ma 16 partov
dalej:
An expansion board includes a sound
generator engine, and will expand both the number of available
sounds and the polyphony.
EXCOM píše:samozrejme je to vec pristupu pri tvorbe... v tomto ma samozrejme navrch XS, ale G ma zjavne inak polozenu filozofiu.. integracia je nativne vo vnutri...
add PARTy v Gecku :
toto sa pise v manualy
Part group Explanation Number of parts
- Internal Internal
(internal sound generator)
Live mode: 8
Studio mode: 16
EXP 1 Expansion board 1 Up to 16
* Depends on the expansion board
EXP 2 Expansion board 2 Up to 16
* Depends on the expansion board
External External MIDI output 16[/list:u]
to je jasne, Roland ide svojou cestou "supernastroja" a verim, ze s novym FG si najde kopec uzivatelov. osobne mi je tato cesta velmi sympaticka, ale myslim, ze buduci Fantom uz bude mat podobnu vychytavku ako mLan, pretoze nie je mozne vytvorit nastroj, ktory by bol silny vo vsetkom.
napriklad spominane orchestralne zvuky ( http://media.rolandus.com/mp3/fantom-g_ ... _proud.mp3 ), mnozstvo sucasne pouzitelnych FX (F-G = 22) a pod. si vyslovene vyzaduje PC
toto by som az tak moc nezatracoval( aj ked to bude tazky boj ).. Gecko ma velmi dobre spravenu vyrobu zvuku, cize mozes pouzivat sample ake je treba,.. nakoniec, ak je pravda o ARX-06 co by mal byt modeler na orchester, tak to posunie mozno este dalej... aj ked co sa tyka orch zvukov, vzdy je to u takychto masin otazne a prevazne vyhrava PC zvukova library.. kedze kapacitne si moze dovolit GB dat zaznamenat...Poshook píše:napriklad spominane orchestralne zvuky ( http://media.rolandus.com/mp3/fantom-g_ ... _proud.mp3 ), mnozstvo sucasne pouzitelnych FX (F-G = 22) a pod. si vyslovene vyzaduje PC
predpokladajme, ze dalsi Fantom XY bude o 3-4 roky a skus si predstavit, co bude o 3-4 roky v oblasti PC technologii.... tie rozdiely narastaju tak rychlo, ze ta integracia je navyhnutna. osobne ocakavam v nedalekej buducnosti vytvorenie klavesov/workstation/PC postavenych na x86 platforme s multijadrovym CPU a X-GB RAM. cele to bude optimalizovane na audio, kompatibilne s VST atd. proste zoberie sa to dobre z PC a to dobre z HW workstationov a sklbi sa to dokopy najoptimalnejsim moznym sposobomEXCOM píše:toto by som az tak moc nezatracoval( aj ked to bude tazky boj ).. Gecko ma velmi dobre spravenu vyrobu zvuku, cize mozes pouzivat sample ake je treba,.. nakoniec, ak je pravda o ARX-06 co by mal byt modeler na orchester, tak to posunie mozno este dalej... aj ked co sa tyka orch zvukov, vzdy je to u takychto masin otazne a prevazne vyhrava PC zvukova library.. kedze kapacitne si moze dovolit GB dat zaznamenat...Poshook píše:napriklad spominane orchestralne zvuky ( http://media.rolandus.com/mp3/fantom-g_ ... _proud.mp3 ), mnozstvo sucasne pouzitelnych FX (F-G = 22) a pod. si vyslovene vyzaduje PC
myslis to co pouziva Juraj Tatar, Muse Receptor?
http://www.museresearch.com/receptor.php
http://www.museresearch.com/receptor.php
Muse receptor je ale len skrina na VST, ale nie kompletna integrovana workstationdemsky píše:myslis to co pouziva Juraj Tatar, Muse Receptor?
http://www.museresearch.com/receptor.php
mne by sa napriklad pacil ten Fantom G s otvorenou architekturou a moznostou upgrade sw aj hw, pretoze je ovela viac userfriendly pre muzikanta ako PC. ked robia playstation ako riesenia pre hracov hier, tak by sa to mohlo robit na podobny sposob aj pre audiophilov. predpokladam, ze ak by bol pouzity OS a hw naozaj dobre optimalizovany na audio, mohlo by to podstatne lepsie slapat ako PC. vidim to ale tak, ze to skor bude opacne, hw workstationy ziskaju casom svoju cisto sw podobu a skoncia v PCPytkin píše:Vo Frankfurte boli dake firmy co robia gerety , kde si natiahnes VSTi a ono to funguje standalone .. Hubert mi ukazoval dake prospekty z toho .. tak isto gitarovy pedal , kde natiahnes amplitube a frcis .. to by pre buducnost mohlo byt zaujimave ..