Jaký mikrofon a preamp do malého studia
Ivo, nejak nevim v cem by mohl byt AEA pop filter lepsi 
Je to kus drateneho pletiva, takze jako vyrobce vyzkousis par velikosti ok a tloustek plechu, zjistis, ktere ti dava nejlepsi zvuk a zacnes to vyrabet.
Neverim na nejake skryte vlastnosti materialu. Napr. kdyz se pouzije pro pletivo ocel s vyssim obsahem niklu, tak ze to nejak ovlivni zvuk.

Je to kus drateneho pletiva, takze jako vyrobce vyzkousis par velikosti ok a tloustek plechu, zjistis, ktere ti dava nejlepsi zvuk a zacnes to vyrabet.
Neverim na nejake skryte vlastnosti materialu. Napr. kdyz se pouzije pro pletivo ocel s vyssim obsahem niklu, tak ze to nejak ovlivni zvuk.
Asi dost záleží na tvaru /designu těch otvorů. Já jsem SE nezkoušel. Vím jen že s tím AEA se nijak nemění frekvencefova píše:Ivo, nejak nevim v cem by mohl byt AEA pop filter lepsi
Je to kus drateneho pletiva, takze jako vyrobce vyzkousis par druhu pletiv, ktere ti dava nejlepsi zvuk a zacnes to vyrabet.
Neverim, ze kdyz se pouzije pro pletivo napr. ocel s vyssim obsahem niklu, tak to nejak ovlivni zvuk.
Tak v tom s tebou souhlasim. Kdyz ale tohle vychytas (nebo do detailu okopirujes nejaky zavedeny vyrobek
), tak to musi hrat kazdemu vyrobci stejne.
Tady neni prece zadna skryta magie jako u mikrofonu.
Rozhodne verim, ze mit otvor o prumeru 1mm nebo 2mm uz pomerne zasadne meni zvuk. Stejne tak tvar otvoru bude hrat roli.
Pokud uz na prvni pohled vypadaji dva kovove filtry odlisne, tak musi kazdy mit jiny zvuk.

Tady neni prece zadna skryta magie jako u mikrofonu.
Rozhodne verim, ze mit otvor o prumeru 1mm nebo 2mm uz pomerne zasadne meni zvuk. Stejne tak tvar otvoru bude hrat roli.
Pokud uz na prvni pohled vypadaji dva kovove filtry odlisne, tak musi kazdy mit jiny zvuk.
Jeste k tomu, co napsal Kexik: Nepouzivat pop filtr je samozrejme zvukove nejcistsi, ale zase hazardujes se svym mikrofonem. Drobne kapicky slin nebo para z ust mohou zhorsit zvuk kondenzatoroveho mikrofonu, v extremnim pripade i poskodit kapsli. U mikrofonu za 2000Kc je to asi jedno, ale u mikrofonu za desitky tisic bych bez filtru nenahraval.
Tak popfiltr sE je doma a rozdíl je slyšitelný.Tudy píše:Fova: super! Ten vliv popfiltru musím vyzkoušet. sE popfiltr už mám dlouho na wishlistu
Zatím jsem to nezkoumal podrobněji, ale úbytek výšek je u klasického popfiltru slyšet okamžitě. U sE není na první poslech žádná změna ve frekv. spektru (oproti mluvení přímo na mikrofon).
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Re: Clanek: Jaky mikrofon a preamp do maleho studia
Zujimavy clanok,Chcem sa spytat ci nema niekto skusenosti s Neumann TLM127-kou?
Re:
neprepusta moc "p"cka?Tudy píše:Tak popfiltr sE je doma a rozdíl je slyšitelný.Tudy píše:Fova: super! Ten vliv popfiltru musím vyzkoušet. sE popfiltr už mám dlouho na wishlistu
Zatím jsem to nezkoumal podrobněji, ale úbytek výšek je u klasického popfiltru slyšet okamžitě. U sE není na první poslech žádná změna ve frekv. spektru (oproti mluvení přímo na mikrofon).
Re: Clanek: Jaky mikrofon a preamp do maleho studia
Tady je docela zajimava recenze od pana Lejcka:Pedro123 píše:Zujimavy clanok,Chcem sa spytat ci nema niekto skusenosti s Neumann TLM127-kou?
http://www.music-store.cz/testy2.asp?ID=723
Co jsem ho ale mohl poznat, tak je velkym priznivcem Neumannu. Podle me se daji najit levnejsi mikraky obdobne zvukove kvality, ktere ale alespon castecne pochazi z Ciny.
Naposledy upravil(a) fova dne 04 čer 2009 20:12, celkem upraveno 1 x.
Re: Re:
Propousti je trochu vic, ale zvuk se mi zase zda byt prirozenejsi. Mam i ten nylonovy, ktery pridechy tolik nepropousti, ale zase dost zere vysky. Na nejakou retro nahravku muze byt ten nylon OK, na moderni jasny zvuk uz tolik ne.PiKey píše:neprepusta moc "p"cka?Tudy píše:Tak popfiltr sE je doma a rozdíl je slyšitelný.Tudy píše:Fova: super! Ten vliv popfiltru musím vyzkoušet. sE popfiltr už mám dlouho na wishlistu
Zatím jsem to nezkoumal podrobněji, ale úbytek výšek je u klasického popfiltru slyšet okamžitě. U sE není na první poslech žádná změna ve frekv. spektru (oproti mluvení přímo na mikrofon).
Na low end cinsky mikrofon s extremne silnymi sykavkami muze ale zase ten nylon fungovat lepe nez kovovy.
Re: Jaký mikrofon a preamp do malého studia

Re: Jaký mikrofon a preamp do malého studia
To jsem si mohl myslet, ze se ozves, kdyz jsem vcera pouzil "retro" i v tvem tematu.
Pod Retro zvukem si predstavuji napr. zvuk U47.
Takovy charakter vokalniho zvuku mam moc rad.

Pod Retro zvukem si predstavuji napr. zvuk U47.
Takovy charakter vokalniho zvuku mam moc rad.