
Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Quested..)
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Takže jsi vyměnil ME Geithain 901k za Quested V3110? Pak bych tomu už rozumněl 

Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Tak to už hodně dávno ...
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
A co, ze si vymenil Geithainy? Neni to tak davno, co se tu na ne pěly ódy.
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Geithainy jsou vynikající a unikátní z mnoha hledisek a stále jsem jejich nadšeným propagátorem a s firmou Geithain i ve velmi dobrém přátelském osobním spojení. Quested mi osobně vyhovují o něco více z pracovního studiového hlediska jak se ukázalo (ale to už jsme podrobně rozebírali v jiném threadu loni - nechci se opakovat) . Držme se ted spíše myslím že zajímavého tématu o zmíněných nearfieldech ... díky ...
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Ivo: Celkom ma prekvapilo, ze po case trochu opadlo Tvoje nadsenie z PSI, zatial co o Quested pises podobne pozitivne, ako pred rokom. Tiez by ma osobne celkom zaujimalo Tvoje porovnanie napriklad s nejakymi Dynaudiami. Jednak preto, lebo ich pouzivam ale aj preto, ze su to dost pouzivane a oblubene monitory aj v profi studiach (a nielen tie ich velke main monitory).
Inak co su to tie "profláklé" repraky?
Nejak som si ten pojem nevedel prelozit do praxe..
Inak co su to tie "profláklé" repraky?

Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Podívej, já ve studiu k práci nemůžu reálně používat 10 párů monitorů
Ale velmi mě to zajímá a baví .. zkoumat je, porovnávat atd. U PSI jsem byl 2 dny v továrně, najel kvůli tomu 2000 km a měl jich tady několik párů pár měsíců. Jsou to unikátní a obdivuhodné monitory a dlouho jsem váhal a rozhodoval se jestli jako hlavní si nechat velké PSI nebo velké Quested. Monitory jsou navíc velmi individuální záležitost a není to v hodnotovém měřítku nějaký "sport" s bodovým ohodnocením. PSI A17 jsou vynikající nearfieldy pro moderní hudbu, když se postaví vedle malých Quested S7R, znější docela jinak a jsou neskutečně analytické, je tam slyšet úplně všechno (někdy víc než by člověk chtěl
, Quested zase znějí o něco přirozeněji. A215 jsou velmi příjemně znějící "sloupy", A25 jsou největší flagship, ale nakonec mě více oslovily o něco přirozeněji znějící Quested (+ mají větší, prostorovější zvuk). Ale jako zadek na nočník sedly ty velké PSI v nedalekém špičkovém studiu v Polsku, kde jsou z nich nadšeni a po předchozích velkých Adamech mají nesrovnatelně lepší výsledky.
Já mám malé nearfieldy jen jako občasný doplňující poslech a tak je občas měním ... Nejdřív jsem dlouho neměl žádné, pak jsem měl Rocky, potom Sonodyne 100 a pak PSI A17 ... protože často pracuju s jemnou akustickou hudbou, zkusím ted ty malé Sonodyne 400 používat delší dobu
Dynaudií jsem tu před časem pár měl ... přišlo mi to jako velmi pěkně znějící, ale tak trochu až moc pěkně ... Připadalo mi že se na tom ze studiového hlediska dá trochu méně poznat co se vlastně děje (v basech apod.)
"Profláklé" - asi všechny ty KRKy, Truthy, Eventy, Adamy, JBL atd ?


Já mám malé nearfieldy jen jako občasný doplňující poslech a tak je občas měním ... Nejdřív jsem dlouho neměl žádné, pak jsem měl Rocky, potom Sonodyne 100 a pak PSI A17 ... protože často pracuju s jemnou akustickou hudbou, zkusím ted ty malé Sonodyne 400 používat delší dobu
Dynaudií jsem tu před časem pár měl ... přišlo mi to jako velmi pěkně znějící, ale tak trochu až moc pěkně ... Připadalo mi že se na tom ze studiového hlediska dá trochu méně poznat co se vlastně děje (v basech apod.)
"Profláklé" - asi všechny ty KRKy, Truthy, Eventy, Adamy, JBL atd ?

Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
jen pro poradek, Truth neni znacka vyrobce ale oznaceni modelu, takze umisteni v tom "proflaklem" vyctu by mohlo byt chapano jako lehce zavadejici;) Jinak dik za report.
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Truth je i znacka ;) (i kdyz Ivo asi myslel ty Behringery :)
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Kdyz to ctu, tak by mohl clovek nabyt dojmu, ze na O300 se neda vubec pracovat.
Mam s nima bez par mesicu desetiletou zkusenost, ty bedny jsou nachylny na umisteni a nejlip fungujou v mrtvym typu akustiky.
Pri preneseni mixu z KRK VXT8 nebo Adam A7, mi vzdy odhalujou problemy ve frekvencnim vyvazeni a pomerech. Odhalujou problemy v prostorach a jemnejch delayich(hrozny slovo). Predelavam M/S, celej stereoobraz maji o dost sirsi a citelnejsi, takze se stopy pri mixu lip usazujou v prostoru... celkove levo-pravy, ale i predo-zadni prednes je uplne jinde... hehe ted si uvedomuju, ze predelavam vlastne vsechno podstatny.
Hrajou detailneji nez oba zminovane, uplne jinej level... clovek se zameruje pri michani na maly jemnosti, ktery na VXT8 ani na A7 nejsou prakticky skoro slyset, takze jim nevenuje dostatecnou pozornost, ale hlavne pri hlasitejsim poslechu neunavujou usi jako treba VXT8.
Pro uplnou predstavu dodam zbytek retezce, prvni ctyri roky s O300 jsem mel E-mu, poslednich sest let modry Lavry.
Nejdulezitejsi pro praci, je mit monitory poradne naposlouchany a znat jejich slabosti.
Mam s nima bez par mesicu desetiletou zkusenost, ty bedny jsou nachylny na umisteni a nejlip fungujou v mrtvym typu akustiky.
Pri preneseni mixu z KRK VXT8 nebo Adam A7, mi vzdy odhalujou problemy ve frekvencnim vyvazeni a pomerech. Odhalujou problemy v prostorach a jemnejch delayich(hrozny slovo). Predelavam M/S, celej stereoobraz maji o dost sirsi a citelnejsi, takze se stopy pri mixu lip usazujou v prostoru... celkove levo-pravy, ale i predo-zadni prednes je uplne jinde... hehe ted si uvedomuju, ze predelavam vlastne vsechno podstatny.

Hrajou detailneji nez oba zminovane, uplne jinej level... clovek se zameruje pri michani na maly jemnosti, ktery na VXT8 ani na A7 nejsou prakticky skoro slyset, takze jim nevenuje dostatecnou pozornost, ale hlavne pri hlasitejsim poslechu neunavujou usi jako treba VXT8.
Pro uplnou predstavu dodam zbytek retezce, prvni ctyri roky s O300 jsem mel E-mu, poslednich sest let modry Lavry.
Nejdulezitejsi pro praci, je mit monitory poradne naposlouchany a znat jejich slabosti.
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Kermit: ajaj, to mi nejak uniklo, tak beru zpet:)
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Termín "profláklé monitory" jsem nepoužil já
jen jsem se pokusil domyslet co tím asi autor měl na mysli
Truth jsou samozřejmě Behringery, ve zdejší zasvěcené komunitě je to myslím jasné ...


Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Naprostý souhlas!W.Cable píše:Nejdulezitejsi pro praci, je mit monitory poradne naposlouchany a znat jejich slabosti.
audio::video::postprodukce
Studio ATLAS
Studio ATLAS
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
a kde že koupím ty SM100 za 15k bez DPH? 

Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Přímo ve Velvetu, stačí koukat 
P.

P.