Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Quested..)
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
U me po poslechu zustava na prvni pricce porad Quested (idealne V2108, ale i ty mensi jsou super).
Prekvapeni poslechu byly maly Sonodyne (SRP 400), bohuzel ale nemaji diky sve velikosti spodky, takze jedine se subwooferem a nebo na cesty k mobilnimu studiu.
Vetsi Sonodyne hraly ve srovnani s Quested a PSI vice chemicky, ale pokud to srovnani neni, tak to cloveku ani neprijde. Jejich zvuk je celkove vyvazeny a dobre citelny - rozhodne bych jimi nepohrdl.
Prekvapeni poslechu byly maly Sonodyne (SRP 400), bohuzel ale nemaji diky sve velikosti spodky, takze jedine se subwooferem a nebo na cesty k mobilnimu studiu.
Vetsi Sonodyne hraly ve srovnani s Quested a PSI vice chemicky, ale pokud to srovnani neni, tak to cloveku ani neprijde. Jejich zvuk je celkove vyvazeny a dobre citelny - rozhodne bych jimi nepohrdl.
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Tak ony ty Sonodyne SRP 400 mají samy o sobě myslím dost solidní basy na svou velikost ... subwoofery i SRP 800 už jsou pomalu na cestě sem ...
Jinak za pár dní tady bude opravdu unikátní konstelace k poslechu: všechny hlavní Quested monitory vedle sebe (!): S7R, S8R (proti S7R s 8''basovým driverem), V2108 a V3110 (plus ty všechny Sonodyne). Koho to zajímá, je vítán ... Mě velmi zajímají ty S8R, zatím jsem je na rozdíl od všech ostatních nikdy neslyšel a jsem zvědavý jak budou znít ve srovnání s S7R, jestli podobně dobře a ještě navíc s větším basem (který někomu u S7R může trochu chybět, pokud se zabývá "bass heavy music" - a o tomhle přímém srovnání se zatím moc nepíše ani nikde jinde)



(děvčata zatím svou přítomnost nepotvrdila ...)
Jinak za pár dní tady bude opravdu unikátní konstelace k poslechu: všechny hlavní Quested monitory vedle sebe (!): S7R, S8R (proti S7R s 8''basovým driverem), V2108 a V3110 (plus ty všechny Sonodyne). Koho to zajímá, je vítán ... Mě velmi zajímají ty S8R, zatím jsem je na rozdíl od všech ostatních nikdy neslyšel a jsem zvědavý jak budou znít ve srovnání s S7R, jestli podobně dobře a ještě navíc s větším basem (který někomu u S7R může trochu chybět, pokud se zabývá "bass heavy music" - a o tomhle přímém srovnání se zatím moc nepíše ani nikde jinde)





Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
velmi rad by som si to vypocul, ale Tvoje studio je daleko :-/ skoda.
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Tak to je relativní, já jsem třeba kvůli PSI jel 2000 km
Ze Slovenska se dá přijet i v posteli (nočním vlakem) ... a je to kousek (příští týden zase jedu na 3 dny do Bratislavy ...). Záleží na nadšení 


Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
@Ivo: hehe:) tak jasne, ked sa chce, da sa vsetko. asi to tak moc nechcem 

Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
budou-li slecny, priletim...
-
- Profesionál
- Příspěvky: 97
- Registrován: 05 říj 2012 20:31
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Nejzajímavější na celém testu bylo to, že během poslechu jsme stahovali výšky pouze na Adamech, ale všechny ostatní bedny hrály velmi podobně. Dokonce jakmile jsem chtěl přidat +0,5db na Sonodyne nebo ubrat na PSI ihned to bylo moc, což mě uchvátilo protože v běžných prostorách tak malý rozdil v nastavení tak výrazně jako u Iva neuslyšite. Poslouchala se frekvenční vyváženost, pevnost zvuku, jeho živost a hlavní asi byl celkový pocit z hudby. Nepatřím k nějakým audiofilům, kteří by za trochu víc lamp na monitoringu prodali duši, ale preferují čistý, nezkreslený a třeba i agresivní poslech plný dynamiky a přesného stereo.
Ohledně velkých Quested jsem již psal, a můj subjektivní názor/pocit se nezměnil. Doporučují přečíst recenzi, co jsem tady již zveřejnil (!).
Quested S7R je to, co hledáte pokud máte střední budget studio. Jinými slovy přesně to, co vždy překvapí svým naturálním přednesem. S7R jsou podle mého názoru stejně dobré/lepší než KH0300, a stojí polovinu přičemž nejde o nějaký zvukový kompromis. Upřímně, preferoval bych spíše S7R jako první vyšší investici do studia, a právě spíš koupil pořádný bedny a AD/DA než třeba kompressor na vstupu. Pokud jste nedávno koupil plug-iny za 20-30k a doma máte KRK tak jste blázen, a jsem ochotný to objektivně zvdůvodnit. Myslím si totíž, že bez referenčního poslechu mícháte si "ja sám muzikant" a "u mě doma to zní dobře". Výsledek vaší práce nemusí být zvukově plochý a limitovaný jako většína skladem z roku 2000, ale právě definovaný, precizně poskládaný do jednoho celku. Nevím zdá hranice definice začiná na nějaké konkrétní ceně, ale snad všichni budeme souhlasit, že začiná na určitém kvalitativním formátu přednesu. Pro mě subjektivně je to bod, kde zřejmě slyším summing, kde je zřejmě slyšet analogová hloubka nebo rozdíl v lampách ve vašem EQ. TOP je když slyšíte rozdíl v kodování mp3. Pokud tyto body jsou pro Vás sci-fi, tak je na čase oprávdu zvážit změnu. Taky nesnáším změny, ale hluchý zvukař asi nebude tak dobrý jak si myslí.
Přál bych každému z Vás zde dosáhnout toho bodu, kdy přestanete o zvuku přemýšlet. Začnete si ho užívat, a svou práci uděláte tak rychle, že vlastně posloucháte hudbu a neřešíte kvalitu. V této branži každý ví, jak je strašné poslouchat nespokojeného klienta, když jste do jeho nahrávky vložil srdce. V takový okamžík nezbývá nic jiného než říct "v pohodě, udělám to znova" nebo jinými slovy "chce to p.srat - má to mít".. jen bych dodal "chytrák jeden zk.rvenej"
) Jediná cesta je vlastní, tedy pokud vybiráte monitor - vybírejte si ho podle toho, co potřebujete právě Vy. Ano, pro kvalitní zvuk připravte investice + léta práce. Určitě je zapotřebí i talent a vkus, cit pro to, co děláte a hlavně láska k zvuku. Pak věcí posloucháte na noteboku a víte co je tam špatně. Uděláte menší chybu ve vlastní práci při poslechu ve velkém sále, a neřešíte to. Proč neřešíte? Protože to zní super a minimálně výborně a všichni si to užívají. Když Vám někdo řekne - je to nějaký jiný - prostě to neřešite. Takže nerad bych tady psal, jak nezbytně nutné je kupovat ATC nebo PMC, nebo jak vaše staré yamahy prostě nemohou hrát dostatečně dobře pro mastering atd. Je to vaše kladivo - vy jste zedník. Pokud chcete, mužete stavět klidně s klackem a třeba ten dům opravdu bude stát. Mám klienta, dělá IDM ve směsí s J-POP a takové šíleností ve stylu daft-pank. No, musím sice uznat že má nějakou budget zvukovku a sám si orpavil mrtvého polivokse a udělal par vlastních synthu s tím, že je to špičkový klavirista (konzerva v Petrohradě) a věcí preferuje na vlastní 1/4 pás "Rostov". Ale když jsem viděl jeho nešťastný sony vaio a nějaký no name sluchátka, tak jsem pomalu nevěřil jaké zlato ve smyslu dobré kvality zvuku mi nosí k mixu. Ale ani on, už nechce své věci míchat ITB. Takže poslouchát je více než slyšet.
Tak mi omluvte ten román, venku prší a nechtěl bych to nějak zkracovat na strikní recenzi. Nemám totiž k tomu vercajku co dodat, už většina objektivních výroků zde byla řečena. O Quested jsem psál, o PSI taky. KH bych vynechal, myslím si, že jsou jednostranné stejně jako Genelecy nebo Adamy. Pro některé žánry a konkrétní místnosti mohou být vhodné a funkční, pro jiné nikoli.
Sonodyne:
no, když jsem poprvé slyšel Sonodyne SRP500 před 5 měsíci tak jsem byl mile překvapen, že to hraje za tu cenu fakt dobře. Takový sametový bílý zvuk, příjemné. Pokud by mi někdo řekl, že stojí 2x tolik, možná bych tomu i věřil. Slyšel jsem i horší bedny za 120-150. Nenechte se zmýlit cenou, hraje to na úrovní KH a i cenově nejsou nějak od sebe daleko. Já osobně jsem nebyl po porovnání s A17 nějak přesvědčen. Ale po poslechu vs. Adamy jsem musel uznát, že v prostoru Velvet hrají lépe. Mužeme se bavit o tom, že tu bednu je potřeba nastavit a řešit i místnost atd. Všechna nastavení na nule, zapnout, poslouchat, přepnout - jsou fakta. A to ta bedna byla uplně nová, tedy ještě nezahřáta ani rozehraná. Pokud spodek trošku dosedne, což se stane, vidím to nadějně. Takže doporučují vyzkoušet. Myslím si, že Quested jsou lepší a osobně bych trošku připlatil a koupil S7R. Ale, Sonodyne má svý plusy, jsou malinko pevnější.
Sonodyne SRP600 - prakticky to samý, trochu více basů.
Sonodyne SRP400 - toto je masakr !!! To myslím vážně. Není nic lepšího, co jsem slyšel v této kategorii malých beden. Pokud máte Tapco S5, tak je vyhoďte a kupte si toto. Tyto micro-monitory vážně zvažuji a fakt ji chci! Nádherný přednes všeho nad 1k. Mají i dostatečné basy, byl jsem velmi překvpený. Pro mix hlasu v TV Vanu ideální. Tyto bedny jsem hledal, protože se mi nechce kupovat avantony, nebo nějaké behritony, které mi toho stejně moc neřeknou. Ale toto je kompaktní a precizní. Takže se vejdou vedle hlavních a máte další referenci za pultem. Vhodné i pro PA. Vidím je i při masteringu. Jako druhá sada nožů perfektní. Pro budget studia ideální profesionální vercajk, vhodný pro všestranné použití i jako hlavní monitory. Tento produkt vřele doporučují všem profi studiím. Musíte to prostě slyšet.
Chci vyzkoušet SM 3200. Myslím, že to bude nekompromisní bedna.
Ohledně velkých Quested jsem již psal, a můj subjektivní názor/pocit se nezměnil. Doporučují přečíst recenzi, co jsem tady již zveřejnil (!).
Quested S7R je to, co hledáte pokud máte střední budget studio. Jinými slovy přesně to, co vždy překvapí svým naturálním přednesem. S7R jsou podle mého názoru stejně dobré/lepší než KH0300, a stojí polovinu přičemž nejde o nějaký zvukový kompromis. Upřímně, preferoval bych spíše S7R jako první vyšší investici do studia, a právě spíš koupil pořádný bedny a AD/DA než třeba kompressor na vstupu. Pokud jste nedávno koupil plug-iny za 20-30k a doma máte KRK tak jste blázen, a jsem ochotný to objektivně zvdůvodnit. Myslím si totíž, že bez referenčního poslechu mícháte si "ja sám muzikant" a "u mě doma to zní dobře". Výsledek vaší práce nemusí být zvukově plochý a limitovaný jako většína skladem z roku 2000, ale právě definovaný, precizně poskládaný do jednoho celku. Nevím zdá hranice definice začiná na nějaké konkrétní ceně, ale snad všichni budeme souhlasit, že začiná na určitém kvalitativním formátu přednesu. Pro mě subjektivně je to bod, kde zřejmě slyším summing, kde je zřejmě slyšet analogová hloubka nebo rozdíl v lampách ve vašem EQ. TOP je když slyšíte rozdíl v kodování mp3. Pokud tyto body jsou pro Vás sci-fi, tak je na čase oprávdu zvážit změnu. Taky nesnáším změny, ale hluchý zvukař asi nebude tak dobrý jak si myslí.
Přál bych každému z Vás zde dosáhnout toho bodu, kdy přestanete o zvuku přemýšlet. Začnete si ho užívat, a svou práci uděláte tak rychle, že vlastně posloucháte hudbu a neřešíte kvalitu. V této branži každý ví, jak je strašné poslouchat nespokojeného klienta, když jste do jeho nahrávky vložil srdce. V takový okamžík nezbývá nic jiného než říct "v pohodě, udělám to znova" nebo jinými slovy "chce to p.srat - má to mít".. jen bych dodal "chytrák jeden zk.rvenej"

Tak mi omluvte ten román, venku prší a nechtěl bych to nějak zkracovat na strikní recenzi. Nemám totiž k tomu vercajku co dodat, už většina objektivních výroků zde byla řečena. O Quested jsem psál, o PSI taky. KH bych vynechal, myslím si, že jsou jednostranné stejně jako Genelecy nebo Adamy. Pro některé žánry a konkrétní místnosti mohou být vhodné a funkční, pro jiné nikoli.
Sonodyne:
no, když jsem poprvé slyšel Sonodyne SRP500 před 5 měsíci tak jsem byl mile překvapen, že to hraje za tu cenu fakt dobře. Takový sametový bílý zvuk, příjemné. Pokud by mi někdo řekl, že stojí 2x tolik, možná bych tomu i věřil. Slyšel jsem i horší bedny za 120-150. Nenechte se zmýlit cenou, hraje to na úrovní KH a i cenově nejsou nějak od sebe daleko. Já osobně jsem nebyl po porovnání s A17 nějak přesvědčen. Ale po poslechu vs. Adamy jsem musel uznát, že v prostoru Velvet hrají lépe. Mužeme se bavit o tom, že tu bednu je potřeba nastavit a řešit i místnost atd. Všechna nastavení na nule, zapnout, poslouchat, přepnout - jsou fakta. A to ta bedna byla uplně nová, tedy ještě nezahřáta ani rozehraná. Pokud spodek trošku dosedne, což se stane, vidím to nadějně. Takže doporučují vyzkoušet. Myslím si, že Quested jsou lepší a osobně bych trošku připlatil a koupil S7R. Ale, Sonodyne má svý plusy, jsou malinko pevnější.
Sonodyne SRP600 - prakticky to samý, trochu více basů.
Sonodyne SRP400 - toto je masakr !!! To myslím vážně. Není nic lepšího, co jsem slyšel v této kategorii malých beden. Pokud máte Tapco S5, tak je vyhoďte a kupte si toto. Tyto micro-monitory vážně zvažuji a fakt ji chci! Nádherný přednes všeho nad 1k. Mají i dostatečné basy, byl jsem velmi překvpený. Pro mix hlasu v TV Vanu ideální. Tyto bedny jsem hledal, protože se mi nechce kupovat avantony, nebo nějaké behritony, které mi toho stejně moc neřeknou. Ale toto je kompaktní a precizní. Takže se vejdou vedle hlavních a máte další referenci za pultem. Vhodné i pro PA. Vidím je i při masteringu. Jako druhá sada nožů perfektní. Pro budget studia ideální profesionální vercajk, vhodný pro všestranné použití i jako hlavní monitory. Tento produkt vřele doporučují všem profi studiím. Musíte to prostě slyšet.
Chci vyzkoušet SM 3200. Myslím, že to bude nekompromisní bedna.

Studiový zvukař, producent a umělec
http://www.soundcloud.com/kaze_records
http://www.soundcloud.com/kaze_records
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Vdaka za postrehy. Si tak postupne dotvaram obraz. Skoda, ze som od Iva tak daleko, tiez by som viacero veci (nielen monitory) rad videl/pocul osobne..
Andrej Bobrov: Trochu by som sa zas krotil pri prirovnavani SRP400 ku 4x lacnejsim (Tapco S5) alebo dokonca 6x lacnejsim bedniam (Behritone, ktore su naviac totalne odlisneho urcenia a vobec sa nesnazia byt "fullrange"). Podla mna to nieje fer porovnanie. Nespochybnujem kvalitu SRP400, ale zasa 700Eur za par minimonitorov taktiez nieje uplne najlacnejsia kategoria. Ak by si sa drzal ceny, tak ferovym superom by bolo mozno nieco ako Focal CMS40, Dynaudio BM5A compact, Genelec 8020... ...a tam uz by mozno tie Sonodyny az tak slavne nevyzneli. ... a mozno ano; neviem, zatial som ich nepocul.
Andrej Bobrov: Trochu by som sa zas krotil pri prirovnavani SRP400 ku 4x lacnejsim (Tapco S5) alebo dokonca 6x lacnejsim bedniam (Behritone, ktore su naviac totalne odlisneho urcenia a vobec sa nesnazia byt "fullrange"). Podla mna to nieje fer porovnanie. Nespochybnujem kvalitu SRP400, ale zasa 700Eur za par minimonitorov taktiez nieje uplne najlacnejsia kategoria. Ak by si sa drzal ceny, tak ferovym superom by bolo mozno nieco ako Focal CMS40, Dynaudio BM5A compact, Genelec 8020... ...a tam uz by mozno tie Sonodyny az tak slavne nevyzneli. ... a mozno ano; neviem, zatial som ich nepocul.
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
V neděli odpoledne tě můžu svézt z Bratislavy přímo sem 

Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Fuu... velkorysa ponuka, len tak trochu nahle a naponahlo. Vsak ja sa aj tak raz k Tebe vypravim kvoli masteringu, len musim este nieco zmysluplne nahrat
Nechcem to tu za*ierat offtopic obsahom, ale tak mozno by to viacerych zaujimalo, tak sa spytam takto verejne... Ako je to so zapozicanim monitorov/techniky? Je taka moznost? Za akych podmienok? Plati sa plna suma + nejaka amortizacia v pripade vratenia? Je to mozne aj "cez hranice"?
Ked tak nad tym seriozne rozmyslam, urcite by bolo pre mna ovela smerodatnejsie postavit si monitory vedla mojich,dobre napocuvanych, v znamom akustickom priestore, nez porovnavat niekolko typov, ktore nepoznam v priestore, ktory taktiez nemam "v uchu". Asi je to dost chulostiva zalezitost poslat taku drahu a citlivu vec "niekomu niekam", obzvlast ak sa este osobne nepozname. Preto sa pytam, ci je to vobec mozne..
PS: Ono je to napokon chulostiva zalezitost aj z opacnej strany. Nedavno som hovoril kamaratovi: "nepoziciavaj si tie Schoepsy, zasa nebudes mat tri mesiace co jest."
...no jasne, ze ich uz nevratil 

Nechcem to tu za*ierat offtopic obsahom, ale tak mozno by to viacerych zaujimalo, tak sa spytam takto verejne... Ako je to so zapozicanim monitorov/techniky? Je taka moznost? Za akych podmienok? Plati sa plna suma + nejaka amortizacia v pripade vratenia? Je to mozne aj "cez hranice"?
Ked tak nad tym seriozne rozmyslam, urcite by bolo pre mna ovela smerodatnejsie postavit si monitory vedla mojich,dobre napocuvanych, v znamom akustickom priestore, nez porovnavat niekolko typov, ktore nepoznam v priestore, ktory taktiez nemam "v uchu". Asi je to dost chulostiva zalezitost poslat taku drahu a citlivu vec "niekomu niekam", obzvlast ak sa este osobne nepozname. Preto sa pytam, ci je to vobec mozne..
PS: Ono je to napokon chulostiva zalezitost aj z opacnej strany. Nedavno som hovoril kamaratovi: "nepoziciavaj si tie Schoepsy, zasa nebudes mat tri mesiace co jest."


Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Ano, je to nebezpečná věc, já jsem si před časem půjčil neprozřetelně od kamaráda objektiv Canon 70-200 a hned jsem byl o 50k chudší 
Myslím že principiálně se určitě dá na zapůjčení domluvit oproti záloze (zejména u ezone kamarádů
a v případě vrácení ve stejném precizním stavu se vše vrátí zpět minus poštovné. U monitorů je to myslím méně choulostivé než třeba u mikrofonů

Myslím že principiálně se určitě dá na zapůjčení domluvit oproti záloze (zejména u ezone kamarádů

Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Takže všechny hlavní Quested monitory jsou tady (opravdu unikátní konstelace a party)
Ty S8R jsou tedy pořádně veliké ... (ty vidím a slyším úplně poprvé - právě dnes dorazily z Anglie)
zleva: Quested V3110 (ty jsou ale vzadu, takže jsou ve skutečnosti mnohem větší než vypadají), Quested S8R, na nich Quested S7R a napravo Quested V2108
Na dalších fotkách
S8R-S7R
V3110-S8R-S7R



Jdeme poslouchat ...

zleva: Quested V3110 (ty jsou ale vzadu, takže jsou ve skutečnosti mnohem větší než vypadají), Quested S8R, na nich Quested S7R a napravo Quested V2108
Na dalších fotkách
S8R-S7R
V3110-S8R-S7R



Jdeme poslouchat ...
-
- Profesionál
- Příspěvky: 97
- Registrován: 05 říj 2012 20:31
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
No, Tapco S5 se už bohužel nevyrábí. V té době stály okolo 10 tisíc, a byl to takový entry level pro mini poslech "by oko". Jenže týto S5 se s těmíto Sonodyne jsou neporovnatelné. Takhle, nemyslím si, že je to nejlepší bedna na světě. Ani nevím jak moc je levná v porovnání s behringerem. Jsou velmi čisté a vzhledem k rozměrům nekompromisní v zvuku. A nestojí 50k jako PSI. Tapco, Avantony a spol jsou mid-range, toto je spíš TOP. Nemužu však říct, že ty předešlé modely jsou high-end, připadaly mi jako talantované mid-range. Tahle 400-ka mi však změnila pohled na tuto firmu a čekám na třipásmo. Ostatní modely do 40k od jiných značek v tak kompaktním a kvalitativním provedení jsou podle mého subjektivního názoru horší, a to především v podání všeho nad 2k a celkového obrazu zvuku. A cena je pakatel, ME Geithainy 5" stojí 3x tolik.Hammond píše:Vdaka za postrehy. Si tak postupne dotvaram obraz. Skoda, ze som od Iva tak daleko, tiez by som viacero veci (nielen monitory) rad videl/pocul osobne..
Andrej Bobrov: Trochu by som sa zas krotil pri prirovnavani SRP400 ku 4x lacnejsim (Tapco S5) alebo dokonca 6x lacnejsim bedniam (Behritone, ktore su naviac totalne odlisneho urcenia a vobec sa nesnazia byt "fullrange"). Podla mna to nieje fer porovnanie. Nespochybnujem kvalitu SRP400, ale zasa 700Eur za par minimonitorov taktiez nieje uplne najlacnejsia kategoria. Ak by si sa drzal ceny, tak ferovym superom by bolo mozno nieco ako Focal CMS40, Dynaudio BM5A compact, Genelec 8020... ...a tam uz by mozno tie Sonodyny az tak slavne nevyzneli. ... a mozno ano; neviem, zatial som ich nepocul.
PS: zvukově mi velmi připomínají ATC. Akorát v miniatuře.
Studiový zvukař, producent a umělec
http://www.soundcloud.com/kaze_records
http://www.soundcloud.com/kaze_records
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Přímé srovnání všech hlavních monitorů Quested bylo hodně zajímavé. Podrobněji jsem o tom napsal tady http://www.gearslutz.com/board/high-end ... rison.html
S8R mě velmi příjemně překvapily - znějí podobně dobře jako S7R, ale přinášejí větší a hlubší bas a celkově větší zvuk (a jsou samy o sobě pořádně velké). Měl jsem tu ve čtvrtek návštěvníka s Genelecy 1031. Ty už jsem neslyšel hodně dlouho. Proti Quested (i Sonodyne) zněly v přímém srovnání velmi omezeně, tence, méně detailů, ostré a skoro 2D ... Majitel byl hodně (nemile) překvapený ...
S8 se ukázaly jako plnohodnotné špičkové monitory s velmi detailním čistým zvukem, plnými basy a skvělou hloubkou a stereo obrazem - bez nějakých hypů na výškách apod. Osobně bych je jednoznačně preferoval třeba před KH 0300 (i když stojí skoro polovic)
Měl jsem tu ještě delegaci z Polska, přinesli s sebou polské monitory Sveda (veliké, lesklé, vypadaly spíš jako kus nábytku než monitor
http://www.sveda-audio.com/monitor1.html Proti Quested měly trošku zahuhlanější zvuk a byly velmi citlivé na pozici posluchače - stačilo uhnout 10 cm a zvuk se úplně změnil ... (zhoršil) Poslouchali velice dlouho a nakonec je S8 tak uchvátily, že je rovnou objednali ...
Zajímavá otázka byla jak v přímém vzájemném porovnání vyjdou S8R vs V2108: oba 2 pásmové monitory s 8''wooferem a přibližně ve stejné velikosti (i když tvar je trochu jiný). V2108 jsou o cca 40% dražší. Po přepnutí stejné hudby z S8R na V2108 byl dojem jasný (a konstatní na nejrůznějších žánrech a i pro všechny přítomné posluchače). S8R znějí skvěle po všech stránkách, ale V2108 přinášejí ještě další úroveň vycizelovaných detailů, maximálníě čitelných plných basů atd. Prostě kvalita přímo úměrná ceně ...
V2108 jsem tu opět měl po dlouhém čase (na chvíli půjčené od kolegy) a docela mě fascinovaly. Na mix a produkci - zatím jsem asi ještě neslyšel lepší (na rozdíl od V3110 jsou to pořád spíše nearfieldy, i když velké). Srovnatelné jsou např. PSI A21, ale rozdíl mezi poslechem PSI a Quested je zajímavý: u PSI má člověk pocit jako by byl trochu na "operačním sále" a analyzoval vnitřnosti (a celkově je tam trochu chladno
, při přepnutí na Quested má člověk hned velmi příjemný, přátelský pocit, zvuk je celkově trochu přirozenější a příjemnější, ale pořád s maximální precizností, detaily a hloubkou. Kdybych neměl ty veliké, tak bych neváhal ... Na lonském Frankfurtu mi pan Lewis z Quested že Hans Zimmer jich zrovna objednal 65 ks
(asi pro studia všech svých asistentů 
Tím jak jsem tady měl na stojanech zapnuté 3 Quested a přes noc nechané zapnuté, po ránu jsem si vždycky uvědomil, že fungují i jako lehké příjemné přitopení ve studiu
(teplota zesilovačových "radiátorů" vzadu). Ale je pravda že troje obvykle člověk ve studiu nemá ...
Takže sestava se pomalu rozejde (i když V2108 zůstávají v blízkém studiu za rohem)
S8R mě velmi příjemně překvapily - znějí podobně dobře jako S7R, ale přinášejí větší a hlubší bas a celkově větší zvuk (a jsou samy o sobě pořádně velké). Měl jsem tu ve čtvrtek návštěvníka s Genelecy 1031. Ty už jsem neslyšel hodně dlouho. Proti Quested (i Sonodyne) zněly v přímém srovnání velmi omezeně, tence, méně detailů, ostré a skoro 2D ... Majitel byl hodně (nemile) překvapený ...
S8 se ukázaly jako plnohodnotné špičkové monitory s velmi detailním čistým zvukem, plnými basy a skvělou hloubkou a stereo obrazem - bez nějakých hypů na výškách apod. Osobně bych je jednoznačně preferoval třeba před KH 0300 (i když stojí skoro polovic)
Měl jsem tu ještě delegaci z Polska, přinesli s sebou polské monitory Sveda (veliké, lesklé, vypadaly spíš jako kus nábytku než monitor

Zajímavá otázka byla jak v přímém vzájemném porovnání vyjdou S8R vs V2108: oba 2 pásmové monitory s 8''wooferem a přibližně ve stejné velikosti (i když tvar je trochu jiný). V2108 jsou o cca 40% dražší. Po přepnutí stejné hudby z S8R na V2108 byl dojem jasný (a konstatní na nejrůznějších žánrech a i pro všechny přítomné posluchače). S8R znějí skvěle po všech stránkách, ale V2108 přinášejí ještě další úroveň vycizelovaných detailů, maximálníě čitelných plných basů atd. Prostě kvalita přímo úměrná ceně ...
V2108 jsem tu opět měl po dlouhém čase (na chvíli půjčené od kolegy) a docela mě fascinovaly. Na mix a produkci - zatím jsem asi ještě neslyšel lepší (na rozdíl od V3110 jsou to pořád spíše nearfieldy, i když velké). Srovnatelné jsou např. PSI A21, ale rozdíl mezi poslechem PSI a Quested je zajímavý: u PSI má člověk pocit jako by byl trochu na "operačním sále" a analyzoval vnitřnosti (a celkově je tam trochu chladno



Tím jak jsem tady měl na stojanech zapnuté 3 Quested a přes noc nechané zapnuté, po ránu jsem si vždycky uvědomil, že fungují i jako lehké příjemné přitopení ve studiu

Takže sestava se pomalu rozejde (i když V2108 zůstávají v blízkém studiu za rohem)
Re: Velká sešlost monitorů v Savita Studiu (Sonodyne, Queste
Neplanujes Ivo nekdy pozvat na seslost Barefooty?