
U těch reklamovaných věcí by to mělo být teď tak, že po uznané záruční reklamaci ti oni prodlouží záruční dobu o dva další roky, tak bys měl mít záruku na tuhle rozbitou bednu do roku 2010, to je v pohodě

imho se to tyka potencialnich vad zpusobenych tou opravou.Jindy2 píše:U t%u11bch reklamovaných v%u11bcí by to m%u11blo být te%u10f tak, %u17ee po uznané záru%u10dní reklamaci ti oni prodlou%u17eí záru%u10dní dobu o dva dal%u161í roky, tak bys m%u11bl mít záruku na tuhle rozbitou bednu do roku 2010, to je v pohod%u11b
Mno vzdycky odesel bokem oni tam maji vzdycky dost napilno a delaji vic veci najednou.. maji tam i nahravaci "studio"Cyril píše:Acid: jezisi a to rikal tohle bokem pred tebou, nebo do telefonu? Ja bejt v tom krame, tak ho tim kabelem asi uskrtim
EE nereknu je docela mozne, ze budu muset uplne vazne neco do druheho dne koupit, tech obchodu tu je fakt par (a vetsina v obskurnich castech mesta v polorozpadlych ctvrtich kam pro trsatko nepojedu), a pak bych uz asi nikdy nedostal uznanou reklamaci niceho.. stejne je to vsechno made in chinaCyril píše:Acid: prozrad co to bylo za kseft
AnonymniCyril píše:Acid: co blbnes, dyt si anonymni... a takovyhle vosousti podle me jsou ty posledni, kdo by se o obor opravdu zajimali (a cetli ezone)ale jestli to neni v Praze nebo nakej znamejsi eshop, tak bych z toho stejne nemel uzitek
(ja do toho K-audia taky sel z nouze... ze je to prisernej kseft vi snad kazdej)
Hmm a z čeho by takovej luxusní servis zaplatil? To by musel na každé prodané bedně mít 100% marži. Jenže to by zase lidi řvali, že je to zloděj co si mastí kapsu.Cyril píše:Jindy2: fakt, to plati? To by bylo solidni. Jinak me teda prijde, ze kdyz ti nekdo proda neco, co se VYSERE, mel by ti to prinest opraveny na zlatym podnose az domu a jeste se pred tebou plazit, zapujceni nahradniho kusu behem opravy by taky podle me melo bejt samozrejmost.