no.. midi CC su 0..127 .. takze musis si pozriet v manuali blofeldu coslo midiCC napriklad pre cutoff.. a potom nasledne si musis v stope spravit automatizaciu tohto midiCC ... priamo parametre na vyber mat nebudes - to je prave len pri VST, pripadne u vira pretoze jeho control devide tiez funguje ako vst...
v cubase v pianorole mas dole velocity.. tak to je prave midiCC .. mas tam + kde mozes pridat dalsie CC krivky .. takze tam si pridas.. no a potom len musis vediet cislo kontrolera ktorym chces ovladat nejaky parameter v blofelde ...
ja nie som moc dobry na vysvetlovanie takychto zakladnych veci takze mozno som to napisal trosku kostrbato, snad sa tu najde niekto s lepsimi ucitelskymi vlohami kto ti to vysvetli zrozumitelnejsie od uplnych zakladov
Ahoj Ezoňáci. Právě mi přišel ten Blofeld. Hezká věcička. Rád bych ale poprosil nějakého majitele MicroQ o spolupráci. Píši totiž na Blofelda recenzi a rád bych ho porovnal s MQ, které ale nevlastním. Šlo by udělat nějaké sezení, kde bych si osahal Micro a naopak poskytl Blofelda ke zkoušení? Za pomoc či případnou radu předem děkuji.
tych rozdielov je tam viac, v manuali to vsetko zistis, ked si spomeniem, tak okrem toho co spominal dendy to ma este moznost pre kazdy osc samostatnej tabulky, brilliance parameter pre oscilatory, nejake upper wavetables z PPG, viac typov drive-u, myslim ze aj sirsi mod matrix, atd....
dendy: ted se projevim jako syntakovi analfabet.. a zeptam se - Multitimbral je preci vec, kterou vyuzijes v multimodu syntaku, jestli se nepletu. Tzn. k cemu ti je 16part multitimbral u synthu, co má jenom jeden stereo výstup??
Díky moc. Určitě se podívám do manuálů. Spíš mi šlo o to, jaká je samotná kvalita zvuku. I když i na Blofeldu bíše, že vychází z Q, tak by to mělo být v základu stejné.
Tom-Thak:treba k vrstveni..a nebo k tomu ze kdyz skladas track tak nemusis vyjizdet stopu do audia abys moh na blofu udelat nejakou jinou muzes je delat vsechny na raz a az pak to vyjet do audia a michat,ale stejnak by me to asi s*alo pac to michani a skladani mam tak nejak do hromady...
no mne osobne je to tiez nanic moj style prace je ze si naladim zvuk, porobim melodie a rozne variasie, nahram do stopy.. potom naladim dalsi.. nahram do dalsej stopy.. atd..
ale teoreticky mozes mat polku stop tahat priamo zo synthu ked uz necitis potrebu dalej ich upravovat, efektovat a ekvalizovat.. aj ked moc si take nieco neviem predstavit v praxi
takze v podstate s tebou suhlasim - okrem vrstvenia patchov je multitimbralita pri stroji s 1 stereo out viac menej zbytocna ...
MonkeyFighter: jenze to nemuzes udelat tak jak ty rikas, protoze to ma prave jenom jeden vystup. Na viru si udelam tri nastroje kazdej poslu na jinej vystup a tim padem na kazdej zvlast narvu efekty a nastavim v mixu pomery.. ale takhle kdyz ti to leze z jednoho tak bys uz se synthu musel mit supr zvuky vyladene a hlasitostne smichane a to se mi zda jako dost nepohodlny. K vrstveni to je jediny opodstatneni.
bassline: kdyz to ma jen jeden fyzicky OUT tak jak bys to chtel rozdelit ?? leda by se prenaselo audio pres USB a on si to tam v USBcku rozdelil v digitalu na vic vystupu v tom pripade by to byla parada treba Xio umi a SH201 prej prenasi po USB i zvuk. Tak ale u blofeldu netusim, zda to umi ja pocital tedka s tim analog out a midi zapojenim a pri tomhle zapojeni ma samozrejme vyhodu MicroQ pac ma vic vystupu.
SH-201 po USB sice umi prenaset zvuk ale je to v praxi nepouzitelny, protoze to umi jen kdyz v hostu nastavis jako zvukovku roland sh-201 asio ovladac...
bassline: jojo to by bylo super to bych mel o starost min , pak bych si piskal mel bych vira a blofelda oboje 16part multitimbral.. to uz z toho vymacknes treba takovej 6synthu realtime