Poradte plugin na tvorbu bicich sekvenci

Ostatní audio software, obecná diskuse
Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3937
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova »

Amorph píše:K tomu humanize. Nelze nahodou z AD (nebo EZD) pretahnout midi clip do sekvenceru a pak ho zhumanizovat dle libosti (resp. treba pomoci midi fce humanize u sekvenceru)?
Vim, ze z EZD lze pretahnout midi klip do stopy sekvenceru. Jestli to jde i z AD nevim. Porad si nejsem jisty, jak je to s tou jejich podporu GM. Nevite nekdo?

Pouzivam Sonar Home Studio a fci Humanize jsem tam nikde nenasel. Nasel jsem pouze Quantize, coz je pravy opak Humanize. Jedna z voleb Quantize je "Randomize by xx %" - to ma byt ono?

Myslel jsem, ze lepsi bude mit tu funkci integrovanou primo v drummeru, protoze bude nejak optimalizovana pro bici.
Naposledy upravil(a) fova dne 23 zář 2007 22:50, celkem upraveno 1 x.

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall »

AD nie je GM kompatibilny. ale slubuju to napravit.

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3937
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova »

Jestli jsem spravne pochopil filozofii EZ Drummeru, tak z databaze vyberu nejakou midi sekvenci a hodim ji do midi tracku v Sonaru. EZD mi pak jako VSTi plugin prehraje tu stopu pres vlastni nasamplovane zvuky.

Jak se potom pracuje s AD, kdyz tam neni ta podpora General midi? Je tam rozdilny postup? Tam se vse vytvori uvnitr toho softu a pak se to rovnou vyexportuje jako audio?

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall »

to ze to nie je GM kompatibilne znamena len to ze rozmiestnenie bicich na midi notach neodpoveda GM standardu. ked uplne z brucha tresnen priklad tak povedzme na C nie je kopak ale hajtka

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3937
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova »

A jinak je ten zpusob prace stejny jako u EZD?

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall »

no ja some EZD nevidel..ale podla mna ak do EZD aj AD posles midi notu tak to nieco zahra :)

elektri
Příspěvky: 686
Registrován: 04 lis 2006 20:05

Příspěvek od elektri »

co jsem zkoušel AD tak si pamatuji, že to mělo svůj vlastní "něco jako sekvencer", ale ten náboj do něj je snad uložen normálně v midech, takže by neměl být problém použít exerení sekvencer

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3937
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova »

Solarfall píše:no ja some EZD nevidel..ale podla mna ak do EZD aj AD posles midi notu tak to nieco zahra :)
Nevim, jestli si rozumime, tak jeste jednou: Kdyz vezmu sekvenci z interni databaze AD (z tech 3500 souboru) a pres drag´n´drop ji hodim do midi stopy v Sonaru, objevi se mi to v te stope jako midi noty nebo ne?
Ted uz vim na 100%, ze EZD tohle umi, ale nevim jak AD.

A pokud to AD umi, tak hajtka bude zrejme hrat treba kopak, jestli chapu dobre tve vysvetleni vyse.

Uživatelský avatar
nemo
Příspěvky: 453
Registrován: 27 bře 2004 20:30

Příspěvek od nemo »

Stáhni si časově a funkčně neomezené demo (s omezenou sadou bicích) a uvidíš sám..
http://www.xlnaudio.com/index.php?page=downloads
Fórum: http://www.xlnaudio.com/forum/

Teď to tahám, sám jsem na to zvědavý.. Ale stejně asi skončím u EZ, lákají mě tam ty staré Ludwigy.

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall »

fova: http://www.xlnaudio.com/index.php?page= ... e=features

Drag’n’drop files the files you like to AD’s favourite list, or drag them right into your host’s arrangement window!

a 'kopak bude hrat hajtku' len ak si do sonaru natiahnes midi subor ktory je gm kompatibilny.. ak si tam natiahnes midi subor co pride s AD, tak samozrejme bude hrat vsetko v poriadku.

Vuid
Příspěvky: 819
Registrován: 20 led 2006 22:46

Příspěvek od Vuid »

fova píše:...
Pouzivam Sonar Home Studio a fci Humanize jsem tam nikde nenasel. Nasel jsem pouze Quantize, coz je pravy opak Humanize. Jedna z voleb Quantize je "Randomize by xx %" - to ma byt ono?
Myslel jsem, ze lepsi bude mit tu funkci integrovanou primo v drummeru, protoze bude nejak optimalizovana pro bici.
Quantize je humanize (krome jineho). Myslim ze EZ Drummer nema vlastni quantize (groove) mapy - pouze nahodne posouva noty, pritom nejde nastavit o kolik. Ve vetsine pripadu to vsak zni dobre, maj to tak akorat...
Naposledy upravil(a) Vuid dne 24 zář 2007 18:06, celkem upraveno 1 x.

Vuid
Příspěvky: 819
Registrován: 20 led 2006 22:46

Příspěvek od Vuid »

Jeste jedna vychytavka EZ Drummer: Vlastni mapy pro bici pro kazdou nainstalovanou bici sadu a pro skoro kazdej sekvencer. Zajimavy je ze pro vsechny bici sady lze vicemene vpohode pouzit i GM mapu, maj to proste uzivatelsky vyborne udelany.

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall »

http://www.xlnaudio.com/forum/viewtopic ... ile+mapper

tu som nasiel utilitku ktora prevadza gm midi na AD kompatibilne.

a tu je drum map pre sonar:

http://www.xlnaudio.com/forum/viewtopic ... =sonar+map

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3937
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova »

Nakonec jsem se rozhodl pro EZ Drummer jakozto sazku na jistotu.
Addictive Drums maji asi lepsi zvuk, ale to neni pro me uplne klicovy argument, protoze bici hraji v me hudbe mene klicovou ulohu.
Ohledne AD mam stale nejake otazniky a take je to pomerne novy produkt, takze nemusi mit vychytane vsechny bugy.
Nemam uz cas to dele resit - v patek jedu k Thomannovi nakupovat nejake veci a chci tam koupit i tenhle soft.
Rozhodl jsem se pro zakladni instalaci EZ Drummeru + rozsirujici balik Latin Percussion, protoze mam rad zvuk bonga atp.
Po vyzkouseni se ozvu, jak jsem spokojen.

Dekuji vsem za komentare. Fakt mi to pomohlo v rozhodovani.

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall »

potom daj vediet ze ako si spokojny :)

Odpovědět