no tak za seba musim povedat , ze toto by som si netrufol .. poslat do lisovne CDcko z NERA .. Tiez pouzivam NERA (i ked som mu dlhu dobu odolaval) , ale myslim si ze je to dost zly software , ktory si robi co chce a clovek ho nema pod kontrolou .. Pouzivam Nera len na kontrolne veci , na napalovanie dat , atd .. ked ide nieco do lisovne , tak radsej mam nejaku seriozny tool ..Liquid Sound píše:No jasně! Neni přeci žádnej problém dělat resp. dodržet kritéria Red Book standardu.Pytkin píše: to RedBook audio palis v nerovi ?CD proběhne zpětně verifikací a je to. Pálim na HHB74GOLD a nikdy jsem nezaznamenal potíž.
Sound Forge vs. WaveLab
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Re: Sound Forge vs. WaveLab
LS : jo .. nemam ziadny soft , z kereho by som spravil DDP imidze .. DVDcka posielam na paskach .. tam je to v poriadku .. i ked FTP by nebolo zle .. ale nemam tuto cestu rozbehanu ..
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Amorph : to vazne robis dabing v sound forge ?
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Pytkin: ne tak docela. Mluvil jsem o cisteni a strihani dabingu - tzn. takovou tu mravenci editaci samplu. Jakmile bych mel neco celkove efektovat nebo jestli myslis dabing ve smyslu synchronizovaneho dabingu k videu, tak to bych samozrejme delal v Cubase. V pocitacovy hre se ale casto ten dabing neprehrava synchronne s nejakym videem, ale pousti se programove, takze ja to nesynchronizuju, ale striham z toho kratky repliky.
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: Sound Forge vs. WaveLab
amorph : jasne .. uz chapem .. v tvojom pripade je vysledok 1000 wavov .. nie jedna vysledna stopa ..
inak ale co sa tyka cistenia .. to ani neviem ci by som vedel v SF .. je tam daky scrubbing ? nikdy som to neskusal ..
edit : prave som sa na to dival a scrubbing tam ani moc nevidim .. neviem si predstavit , ako by som cistil voice v SF .. Na to fakt potrebujem nuendo
inak ale co sa tyka cistenia .. to ani neviem ci by som vedel v SF .. je tam daky scrubbing ? nikdy som to neskusal ..
edit : prave som sa na to dival a scrubbing tam ani moc nevidim .. neviem si predstavit , ako by som cistil voice v SF .. Na to fakt potrebujem nuendo

-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Ale jó mě by se DDP taky líbilo, ale neni sw support a většinou ani zájem lisu. Jak řikám, neměl jsem nikdy jedinej potíž. Masterdisk pokaždé poslechnu sám soustředěně na sluchátkách a odevzdám ve dvou kopiích. Co jsem viděl praxe třebas v televizi či v různejch postprodukcích, jsem ještě dost velkej pečlivka.Pytkin píše:no tak za seba musim povedat , ze toto by som si netrufol .. poslat do lisovne CDcko z NERA .. Tiez pouzivam NERA (i ked som mu dlhu dobu odolaval) , ale myslim si ze je to dost zly software , ktory si robi co chce a clovek ho nema pod kontrolou .. Pouzivam Nera len na kontrolne veci , na napalovanie dat , atd .. ked ide nieco do lisovne , tak radsej mam nejaku seriozny tool ..Liquid Sound píše:No jasně! Neni přeci žádnej problém dělat resp. dodržet kritéria Red Book standardu.Pytkin píše: to RedBook audio palis v nerovi ?CD proběhne zpětně verifikací a je to. Pálim na HHB74GOLD a nikdy jsem nezaznamenal potíž.

Btw. a z čeho máš u Nera strach?
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Safra to musíš dělat fantasticky finančně zabezpečený projekty, protože právě takový věci by se imho měly dát dělat dávkově a poté je jen poslechem prověřit popř. teprve zkažené jedince opravit. Nejsem si jist nakolik jsou čeští/slovenští ale též zahraniční klienti ochotni platit nějaké smysluplné peníze za "mravenci editaci samplu" a tudíž nakolik by se mi vyplatilo kupovat další soft speciálně na tuhle činnost a žádnou jinou. Takový klienty já nemám.Amorph píše:Pytkin: ne tak docela. Mluvil jsem o cisteni a strihani dabingu - tzn. takovou tu mravenci editaci samplu. Jakmile bych mel neco celkove efektovat nebo jestli myslis dabing ve smyslu synchronizovaneho dabingu k videu, tak to bych samozrejme delal v Cubase. V pocitacovy hre se ale casto ten dabing neprehrava synchronne s nejakym videem, ale pousti se programove, takze ja to nesynchronizuju, ale striham z toho kratky repliky.
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Sound Forge vs. WaveLab
takovy klienty ja taky ne. Nedelam to za fantasticky penize. Spis je to vetsinou takova "studentska brigada".
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Liquid: Nero si sám robí čo chce. Pri DVD si sám meni obsah ifo fajlov. Pri audiu by som mal strach že dao mod nebude korekntny, že isrc kódu nebudú korektne, atd...
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Já souhlasím s Pytkinem - NERO nepovažuji za seriózní soft pro přípravu Master Audio CD v jakékoli podobě.
P.
P.
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Ale já nedělám DVD authoring. Pálim jenom audio cd. ISRC kódy fungujou tak jak maj to mám vyzkoušený na mnoha deskách. Nechápu z čeho ten (nekonkrétní) strach...Pytkin píše:Liquid: Nero si sám robí čo chce. Pri DVD si sám meni obsah ifo fajlov. Pri audiu by som mal strach že dao mod nebude korekntny, že isrc kódu nebudú korektne, atd...
To samé. Je hezký že s nim souhlasíš, ale proč to se z tvýho postu nějak nedozvídám. Proč není Nero seiózní pro vypálení audio cd?pavlii píše:Já souhlasím s Pytkinem - NERO nepovažuji za seriózní soft pro přípravu Master Audio CD v jakékoli podobě. P.
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Sound Forge vs. WaveLab
No - s barvou ven
vzhledem k tomu, že jsem nikdá neměl po ruce plnou verzi NERO aplikace (jen takové ty Express apod.), tak mi vlastně vůbec nepříslušelo do té diskuse o NERO zasahovat. Ale budiž - nepředpokládám, že by se full NERO výrazně lišil v GUI a tak si troufám tvrdit, že prostě nenabízí totéž, co třeba WL pro přípravu CD. Co tím myslím jsem už postnul někde o stránku nebo dvě zpět.
Ale jak píšu - nedělal jsem s tím, jen mi přijde, že pokud je soft globálně pro vypalování médií a tak podobně, tak nemůže být úzce specializovaný prakticky pro nic (čili pro přípravu Master Audio CD, když se bavíme o konkrétní featuře).
Jsem zjevně konzerva fixovaná na WL
ale každý je fixovaný na nějaký typ softu. Nemám dalších (ne)konstruktivních poznámek. Sorry za možné matení ohledně NERO
P.

Ale jak píšu - nedělal jsem s tím, jen mi přijde, že pokud je soft globálně pro vypalování médií a tak podobně, tak nemůže být úzce specializovaný prakticky pro nic (čili pro přípravu Master Audio CD, když se bavíme o konkrétní featuře).
Jsem zjevně konzerva fixovaná na WL


P.
Re: Sound Forge vs. WaveLab
po dlouhe dobe velice zajimava diskuze.
Bohuzel k tomu nemam technicky co rict . . . . . . velmi poucne. Diky
Bohuzel k tomu nemam technicky co rict . . . . . . velmi poucne. Diky
Re: Sound Forge vs. WaveLab
LS : no .. ved som pisal , ze je mozne ze vystup z NERA je OK .. na mna NERO ale neposobi ako seriozny software .. Dokonca bol podla mna dlhu dobu nepouzitelny (niekde okolo verzii 3,4,5) .. Dnes ho pouzivam lebo je jednoduchy .. Na datove nosice mi pripada OK .. pri serioznej praci , mam ale radsej seriozne nastroje , ktore su na to urcene ..
Re: Sound Forge vs. WaveLab
No ja nevim... Imho z toho delate zbytecnou alchymii, red book neni nic slozityho, na to neni potreba zadna "tajmna profesionalne seriozni" aplikace, je to trivialni proces 
