Přestudiováno ?

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Tonysss

Přestudiováno ?

Příspěvek od Tonysss » 14 dub 2014 11:57

Poslední roky hlavně teda vlivem docela srandovních cen za audio vybavení, které je potřeba k základnímu recordingu se mi zdá že je tak nějak v ČR přestudiováno.
Já jsem teda nadšený amatér a jsem rád pokud mi přiteče nějaká koruna za natáčení.Aby se mohlo něco nového koupit.

Ale jak jste na tom vy profesionálové ? v dnešní době ? Máte stále obsazené studia ? nebo to není co bývalo ?
Stíháte se recordingem uživit ? Mám dojem že to musí být hodně pracné, udžet si klienty a získat nové.

Čím dál více kapel to řeší vlastním natáčením ve zkušebně a musím říci že mne výsledek mnohdy příjemě překvapí.Je tohle budoucnost ?

Poprosím o profesionály, kteří se recordingem a mixem snaží uživit o jejich názor. I na nás na "koníčkáře"

biscuit

Re: Přestudiováno ?

Příspěvek od biscuit » 14 dub 2014 12:13

jen me napada, jestli neni taky vetsi zakladna klientu. podle me se historicky nikdy nepokouselo na nasem uzemi vic lidi s nejakou hudbou zkusit prorazit.

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 14 dub 2014 12:13

Ja obdivujem studio , ktore sa dokaze uzivit len tocenim/mixovanim/masteringom .. hudba je hrozna , ako malo penazi sa tam toci .. Mame v praci posprodukcne studio , a tam idu uplne ine ceny (nasobne) ..

Jo a tie kapely co pises .. To je trend uz vela rokov .. Mam tu momentalne najnovsi iMac z HEXu .. Fatalny upgrade .. Posledne roky som im staval PCcka (asi 2 alebo 3) .. Teraz presli na iMAC , UA Apollo, TC powercore 6000 .. Vsetko si uz roky tocia sami .. Len im profi zvukari z prvej ligi robia mix (ivan jombik a podobne) ..

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 14 dub 2014 12:15

biscuit píše:jen me napada, jestli neni taky vetsi zakladna klientu. podle me se historicky nikdy nepokouselo na nasem uzemi vic lidi s nejakou hudbou zkusit prorazit.