Tvurci krize
ok, trocha som nadsadil :) (ale nie velmi)abuse píše:kexik ide to aj naopak, napriklad aphexov windowlicker v aranzi ako klavirny koncert /robil to nejaky francuz, cely album, neviem jak sa vola/ ukaze svoju harmonicku tvar. napoak je tam aj nejaky prearanzovany laurent garnier a to je nuda jak prasa. dalsi priklad kraftwerk - to su podla mna ciste pesnicky s extra silnou melodikou. ale to uz je trochu oftopik a flame zive nezive je naozaj zbytocne. na jednej strane su elektro ojebavaci ktori su frustrovani nedostatkom zakladnych muzikalnych zrucnosti a preto pseudoexperimentom manifestuju proti standardnym hudobnym formam, na druhej strane stupnicovi atleti ktori su frustrovani tim ze cvicia od detstva ako najati a aj tak na to vsetci seru. tito castou onanuju v predajniach hudobnych nastrojov v oddeleni gitar a trusia posmesky na adresu hudby ktoru nepovazuju za hudbu. nastastie je tu aj dalsie kategoria ludi ktori to maju na salame a ti robia poctivu hudbu, nech uz je akakolvek. voni hezky.
Cyril
Co takhle vzit nejakou starou desku,nasamplovat,a proste z toho jednoduse udelat smycku,kterou potom rozvines....Pomaha to,tedy alespon mne:),kdyz nevyloudim nic sam z klaves.Nebo zkus zacit delat track necim jinym,nez si zvykly..Např: udelat motiv a potom az bici,nebo obracene,taky to obcas pomaha.Tvurci krize mam celkem casto a vzdy kdyz jdu spat,tak si obcas rikam,ze ty hodiny,co jsem u toho sedel jsem mohl vyuzit uplne jinak,nez abych udelal takovouhle nerikajic sracku,obcas mam touhu si jit i skocit,ale mam se moc rad bohuzel:))))....
kompilacka trackov z ezone neni vobec zly napad !!!
aspon takou nizkonakladovou formou to vydat pre potesenie nas vsetkych(kludne palene CD s farbenym bookletom a potlacou, kamosi tak riesia vydavanie nizkonakladove na labeloch www.corenforce.com a www.breakbone.sk)
aspon takou nizkonakladovou formou to vydat pre potesenie nas vsetkych(kludne palene CD s farbenym bookletom a potlacou, kamosi tak riesia vydavanie nizkonakladove na labeloch www.corenforce.com a www.breakbone.sk)
Né, že bych ti chtěl radost, ale kdo to bude sponzorovat?dendy píše:kompilacka trackov z ezone neni vobec zly napad !!!
aspon takou nizkonakladovou formou to vydat pre potesenie nas vsetkych(kludne palene CD s farbenym bookletom a potlacou, kamosi tak riesia vydavanie nizkonakladove na labeloch www.corenforce.com a www.breakbone.sk)
Jakože, už po svých zkušenostech nevěřím, že by se mohl nezávislý kolektiv domluvit a pod jednou ideou "Vydáme si cedecko jooo!!!" si zafinancovat vydání vlastních cd

To spíš kdyby se dva lidi domluvili, že to všechno obvolají (podepsaná písemná smlouva pro zichr), seberou dohromady všechny tracky od zájemců do nějakého datumu třeba 1. březen 2007 a ve vlastním nákladu kompletně zmasterují všechny tracky do nějakého aspoň poslouchatelného technicky unosného pruměru ať to na kompilačce sedí k sobě (proto jsou dva, jeden se stará jenom o organizaci a vyjednávání s davem a druhý (pakliže zvuku rozumí) čistě o zvuk, ideálně kdyby na to měl studio... třeba Velveti... kdyby si někdo chtěl udělat reklamu - což by bylo zaručené protože jednou povedený mastering mojí skladby = asi k ním hodím i další tracky až budu chtít vydat album po fenomenálním

Obal... se už nějak udělá, vždycky se najde někdo kde je svými známými dotlačen aby se toho nevděčného úkolu ujal

Nakonec obal bývá ta nejdiskutovanější prkotina která delí davy na
"ano ten obal se mi líbí je super" a na ty kteří "né měli tam napsat jenom jména autorů a tracky, k cemu je ten obrázek na obale mě to nic neříká, ja chtěl jiný, a proč to není černobílé já chtěl underground a na tisku čb se mohlo 100 kč ušetřit" a pod

Načež se tábor rozdělí na zastánce Sociální varianty (všechno všem - jak všem vezmem tak všem spravedlivě dáme) Versus zastánce Svobodné varianty (platím jen za to co potřebuju a využiju, nic víc platit nebudu a nehodlám).
Argumentem Sociálů bude, že se peníze kolektivně vyberou a pak si za to všichni odnesou super zmásterované Cdcka se super barevným potiskem které budou výhodnějsí něz kdyby si je dělal každý sám, zatímco argumentem urputných Svobodáku bude, že jim úplně stačí zmasterovaný originál na cd v papírovém obalu a za to ostatní už nechtějí platit

No a pak když to všechno vyjde, bude to paráda mít to cedlo v rukách

Re: Cyril
Presne tak, vem si starou desku /CD/, nejlepe sedesata leta, najdi zajimavej motiv, nebo proste neco, co Te zaujme, rozsekej to na deset casti, poprehazuj to a uvidis, co jsi jeste nevidel, z corky se stane kus, kterej je naprosto originalni, pak staci jen dohrat a mas track jako vino.Exit píše:Co takhle vzit nejakou starou desku,nasamplovat,a proste z toho jednoduse udelat smycku,kterou potom rozvines....Pomaha to,tedy alespon mne:),kdyz nevyloudim nic sam z klaves.Nebo zkus zacit delat track necim jinym,nez si zvykly..Např: udelat motiv a potom az bici,nebo obracene,taky to obcas pomaha.Tvurci krize mam celkem casto a vzdy kdyz jdu spat,tak si obcas rikam,ze ty hodiny,co jsem u toho sedel jsem mohl vyuzit uplne jinak,nez abych udelal takovouhle nerikajic sracku,obcas mam touhu si jit i skocit,ale mam se moc rad bohuzel:))))....

Akai MPC Ren, Event 20/20 Bas V3, Shure SM7B, RME Fireface 400, Serato, Technics1200, Rane TTM 56S
Cyril:
Kup si Jammana, nebo jinej looper. Tahle věc mi dost pomohla a díky ní jsem dostal inspiraci na minimálně jednu desku. Jak kvalitně jí nahraju je až druhotný. Myslím, že pro tebe by to mohl být přínos a návrat ke kořenům. Dobrej je taky Whammy pedal, kterej ti dá hodně zvukových možností a ve spojení dalších FX (wah, modulace) pocit originálního zvuku. Mohl bys tedy experimentovat a zároveň bejt šťastnej. Pluginy jsem téměř zavrhl.
Jinak k tý krizi. jsem na tom spíš jako Nick_Valensi. Mívám hodně nápadů, ale absolutně už je nenahrávám. Taky mě ta technika trochu semlela, a jak člověk začal bejt náročnější, už nemá takovou chuť nahrávat, jak kdysi. Jinak hudbu a skladby vnímám jako živé NĚCO, co si tě najde když je čas. V žádném případě to nemůžeš znásilnit ani uspěchat. Potvrzuji slova těch, kteří napsali, že je lepší dva tejdny nic nedělat (a v mým případě z toho mám výčitky, ale vím, že je to OK) a čekat, až to přijde samo.
Kup si Jammana, nebo jinej looper. Tahle věc mi dost pomohla a díky ní jsem dostal inspiraci na minimálně jednu desku. Jak kvalitně jí nahraju je až druhotný. Myslím, že pro tebe by to mohl být přínos a návrat ke kořenům. Dobrej je taky Whammy pedal, kterej ti dá hodně zvukových možností a ve spojení dalších FX (wah, modulace) pocit originálního zvuku. Mohl bys tedy experimentovat a zároveň bejt šťastnej. Pluginy jsem téměř zavrhl.
Jinak k tý krizi. jsem na tom spíš jako Nick_Valensi. Mívám hodně nápadů, ale absolutně už je nenahrávám. Taky mě ta technika trochu semlela, a jak člověk začal bejt náročnější, už nemá takovou chuť nahrávat, jak kdysi. Jinak hudbu a skladby vnímám jako živé NĚCO, co si tě najde když je čas. V žádném případě to nemůžeš znásilnit ani uspěchat. Potvrzuji slova těch, kteří napsali, že je lepší dva tejdny nic nedělat (a v mým případě z toho mám výčitky, ale vím, že je to OK) a čekat, až to přijde samo.
Co takto zacat hrat s kapelou ? Nez budem na internete plakat, co mam za techniku a napriek tomu nemam dost talentu alebo chuti alebo usilovnosti alebo cojaviem coho ... tak si dame s kapelou skusku. Po skuske skocime na par piv a mozme sa potlapkavat po pleciach, ako nam to fasa ide
. A mozme sa tesit, ako to v sobotu nandame druhej kapele, s ktoru budeme kdesi hrat.
Ja si beztak sukromne osobne myslim, ze muzika by sa mala skorej hrat, ako programovat a to mam teda velmi daleko od gitaroveho fasistu. Ono sa inak aj pri tej programovanej muzike okamzite pozna, ci ju programoval muzikant alebo clovek iba ovladajuci nejaky SW, nech si kto chce co chce rozprava o subjektivite

Ja si beztak sukromne osobne myslim, ze muzika by sa mala skorej hrat, ako programovat a to mam teda velmi daleko od gitaroveho fasistu. Ono sa inak aj pri tej programovanej muzike okamzite pozna, ci ju programoval muzikant alebo clovek iba ovladajuci nejaky SW, nech si kto chce co chce rozprava o subjektivite
