Mixaz - prosim o rady
Tonysss: opet posloucham jen na sluchatkach v praci, takze se vyjadrim jen k tomu stereu. Ano, myslim, ze takhle nejak by to asi melo byt, rozhodne je to mnohem lepsi, nez pred tim. Akorat, proc jsi sem nedal stejnou skladbu, to by bylo asi lepsi srovnani, ne?
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Znie to ovela lepsie, ako to prve. Ale teraz neviem ci dobre pocujem... Ty si jednu gitaru zdvojil a dal napravo/nalavo a druhu gitaru nechal v strede ? Pretoze to co je napravo/nalavo je v podstate normalne znejuca gitara a kdesi zo stredu v pozadi obcas zacut nejaku druhu gitaru a to je to, co mam pochybnost, ci dobre pocujem

Ak reverb, nejaky vhodny by som dal na snare, na gitary ani moc nie, na spev by som dal viac kompresoru, kolise mu hlasitost. Kopaku by som zvyraznil attack uzkym EQ, podla typu kopaku kde najlepsie zneje nieco medzi 2000-4000Hz
Tak a teď už jsem konečně na 70% spokojený z výsledkem............
Co vy na to ?????
http://www.dastudio.kvalitne.cz/dej.mp3
........................................................................................
Co vy na to ?????
http://www.dastudio.kvalitne.cz/dej.mp3
........................................................................................
Moje anglictina neni uplne dobra, a moje znalosti oboru taky ne. Prosim nejakeho dobrodince, jestli by nemohl shrnout zasadni myslenku tohoto clanku, vztahujici se k nasledujicimu obrazku, nekolika ceskymi vetami ,) DIKY!
http://www.digido.com/portal/pmodule_id ... age_id=36/
obrazek:

Taky se tam nejak otira o Normalizaci, ani to jsem nejak nepochopil ,)
"The Myth of "Normalization"
Digital audio editing programs have a feature called "Normalization," a semi-automatic method of adjusting levels. The engineer selects all the segments(songs), and the computer grinds away, searching for the highest peak on the album. Then the computer adjusts the level of all the material until the highest peak reaches 0 dBFS. This is not a serious problem esthetically, as long as all the songs have been raised or lowered by the same amount. But it is also possible to select each song and "normalize" it individually. Since the ear responds to average levels, and normalization measures peak levels, the result can totally distort musical values. A compressed ballad will end up louder than a rock piece! In short, normalization should not beused to regulate song levels in an album. There's no substitute for the human ear."
http://www.digido.com/portal/pmodule_id ... age_id=36/
obrazek:

Taky se tam nejak otira o Normalizaci, ani to jsem nejak nepochopil ,)
"The Myth of "Normalization"
Digital audio editing programs have a feature called "Normalization," a semi-automatic method of adjusting levels. The engineer selects all the segments(songs), and the computer grinds away, searching for the highest peak on the album. Then the computer adjusts the level of all the material until the highest peak reaches 0 dBFS. This is not a serious problem esthetically, as long as all the songs have been raised or lowered by the same amount. But it is also possible to select each song and "normalize" it individually. Since the ear responds to average levels, and normalization measures peak levels, the result can totally distort musical values. A compressed ballad will end up louder than a rock piece! In short, normalization should not beused to regulate song levels in an album. There's no substitute for the human ear."
Cyril: jde tam o to, že kdybys upravoval do konečné podoby album, tak nemáš používat normalizaci na celé album, ale jednotlivě na tracky. Software, který tu normalizaci vypočítává bere v potaz špičky, kdežto lidské ucho preferuje průměrnou hlasitost. Tudíž by se mohlo stát, že balada bude (pro lidské ucho) hlasitější než rocková piece (asi pecka - pozn.překl.).... 

peteness píše:Cyril: jde tam o to, že kdybys upravoval do konečné podoby album, tak nemáš používat normalizaci na celé album, ale jednotlivě na tracky.
Prave naopak.
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Zdravim. Nevim jestli se to tady už někde řešilo, jestli ano, tak když tak někdo hoďte odkaz na thread. Chtěl sem se zeptat jak optimálně nacpat do spodního pásma kopák a basu, tak aby se to tam nemlátilo a aby se tyto dva nástroje daly od sebe rozlišit. Pročítal sem docela hodně věcí, ale mám z toho hlavu jak balón. Předem díky...
tak, ze bud podsadis basu pod kopak, alebo opacne (ekvalizaciou), + nastavis attacky tak aby kopak mal kratky a basa dlhsi attack, alebo basu posunies o par ms v case pozadu + base povolis troska sterea a kopak natvrdo zmonis. ktore z tychto troch si vyberies alebo skombinujes, zavisi od toho, ako velmi sa basa a kopak spektralne podobaju
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
-11 mivam vetsinou samotny bici, kdyz jsou dobre smichany a zprodukovany. s basou tak -9 az -8...Cyril píše:rastis¨: lidi tu doporucovali drzet to kolem -6, cetl sem taky pozadavky masteringovych studii na hlasitost mixu, co jim odevzavas,a chtej -3 az -6... o RMS samozrejme ted nemluvim, to bych rad mel tak -11/-10 zhruba