mimo antares tube a psp vintagewarmeru, ktery pouzivam asi nejvic, pouzivam obcas nejaky tapewarmer ze studio essentials bundlu a od voxenga je free tube amp...
Acoustica nebula2 ma par distorzních impulzu, který nejsou vůbec marný, asi bych tomu neříkal oteplování, to vlastně vubec ne, ale muže to lehce přidat šťouch, prásk nebo blízkoksichtovost signálům, se kterejma si to kamarádí.
Tak jsem si přečetl ten článek, celkem v pohodě, i jsem si tam našel něco novýho. Co hodně zaujalo, byly rozhovory za článkem. V podstatě všichni ti chlapi se tam vyjadřuje velmi kultivovaně a srozumitelně, dá se i říct, že se poměrně shodujou, i když každej má trchu jinej styl práce. Ale totálně mě zklamali Karlík a Cimfe - to se nedá okomentovat jinak, než "machýrci ze sona". Já nesnáším rozdělování světa na černý a bílý, to je primitivismus a to ti dva tam předvádějí. Celkem se divím, že tihle točí v sonu, protože "zásadoví" zvukaři jsou největší peklo. "Voe nekecej mi do toho, já to takhle dělám dycky."
Jinak věřím, že některým lidem přijdou všechny ty simulace jako trapná sranda. Mě třeba točí, když někdo vykládá, že dobře nastavenej Guitar rig se nedá poznat od opravdovýho aparátu apod. Stejně tak lidi (někteří), co s kvalitníma analogama dělají, musí trpět při ódách na Magneto. Jenže to se týká jen někoho, páč spousta lidí jsou pozéři, co žvaní o hloubce analogu a pak když si člověk poslechne jejich mixy, tak je to zoufalý.
Jinak mě osobně z tady těchto pluginů nejvíc zaujal Vintage Warmer a T-Racks (ten má bohužel dementní rozhraní).
plně souhlasím, připadá mi to trochu jako komplex - sono se tváří jako velké studio - mají nakoupeno hromadu železa ale vlastně je v duchu stejně nejvíc žere že ty jejich mixy prostě nezní dobře, co já znám tak jsou to většinou ploché bezcharismatické nahrávky - kromě těch několika málo na kterých se podílely opravdové osobnosti co si do toho nenechaly moc kecat. to ti pak nezbude než se ohánět tím co máš nakoupeno - když zjistíš že někdo udělá doma na koleně nahrávku do digitálu která má 10 krát více charizmatu než to jejich smažení přes všechny ty železa.
ale koncepce je jasná - hlasitě křičet do světa - my jsme nejlepší - všechen ten šrot tu máme jenom my!!!! hurá!!! - a spousta zákazníků se chytí.!!!... to zde kotlina česká...
Kayko bol o tom clanok v muzikuse.oni mali vlastneho zvukara.
Udajne preto sa rozhodol Bowie pre ich studio ze mali pult Neve.
Oni zabezpecovali este nejaky gear. tolko si pamatam nechce sa my to
hladat.
tritone digital Color Tone Pro a Angeltone maju asi najvacsi HW like potencial a s harmonickymi to vedia excelentne. podobne ako Nebula funguju na baze konvolucie a ich cena je z pohladu ich kvality uplne smiesna
Poshook píše:tritone digital Color Tone Pro a Angeltone maju asi najvacsi HW like potencial a s harmonickymi to vedia excelentne. podobne ako Nebula funguju na baze konvolucie a ich cena je z pohladu ich kvality uplne smiesna
nebula neni konvoluce afaik, i kdyz je to fuk, zni dobre. mimochodem, uz je beta nebuly pro mac.
Poshook píše:tritone digital Color Tone Pro a Angeltone maju asi najvacsi HW like potencial a s harmonickymi to vedia excelentne. podobne ako Nebula funguju na baze konvolucie a ich cena je z pohladu ich kvality uplne smiesna
nebula neni konvoluce afaik, i kdyz je to fuk, zni dobre. mimochodem, uz je beta nebuly pro mac.
nebula ma nikdy nechytila, pretoze ako plugin je to pouzitelne len s obrovskym sebazaprenim.
skusal si tritone dig.? z angeltone a hydratone som uplne posraty. angeltone je fakt zazrak. normalne cumim, co to dokaze urobit na masteri
vsetko co maju v ponuke, je minimalne rovnaka liga ako UAD, Waves Classic, URS a spol.