
Kopák, kick
sak metalove kopaky mas idealne v tych kadejakych bicich sampleroch... ez drums a spol... tam to mas v postate nachystane a netreba s nimi robit skoro nic. to je fakt o niecom inom ako dobry kopak na house ci techno, kde na tom stoji a pada cely vysleldokCyril píše:A me zajimaj akorat metalovy kopaky... a to je asi trosku o necem jinym :) (momentalne si brousim zuby na Steven Slate Drums). Jinak muj obvyklej retezec na kopaku je zhruba: compresor-eq-transientshaper (s lehkym clippingem)-GClip-voxengo lfpunch/max- tritone phasetone
prdlajs... ja mam SP1 a ide mi to... co konkretne ti to vypisuje, plugina ci pluggo runtime instalacka? ako pluggo, stiahni dakde starsiu verziul. ja frcim na 3.51 a ta urcite SP2 nechceHanz píše:No tak sem zjistil že to neskusím jelikož mám xp sp1 a vono to chce sp2 :cry:Hanz píše:Rozhodně to zkusím, dík za tip :wink:Cyril píše:Me prijde zasadni narvat na kopak Tritone Phasetone... opakuju to uz asi po padesaty, ale fakt sem se malem posral, kdyz jsem to poprvy zkusil...
- don corleone
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26 pro 2006 16:29
No, ja bych to tak jednoduse nevidel... ale asi zalezi, jak moc ti zalezi na vysledku :) pouzivaj se ruzny vychytavky, sub z 808 pod to atd., jasne, asi to neni natolik stezejni prvek v mixu jako u rovny elektroniky, ale prace je s nim taky dost... musi bejt zatracene funkcni... ezdrummer uz jsem nejak opustil...kexik píše: tam to mas v postate nachystane a netreba s nimi robit skoro nic. to je fakt o niecom inom ako dobry kopak na house ci techno, kde na tom stoji a pada cely vysleldok
No práve jsem stáhl ten plugin z tech oficialnich stránek, nainstaloval sem to a kouknu v cubase do pluginlistu a tam je to oznacene hnedou barvou jako unloaded.. Tak sem se koukl do pdf manualu a tam maj napsane ze to chce xp sp2kexik píše:prdlajs... ja mam SP1 a ide mi to... co konkretne ti to vypisuje, plugina ci pluggo runtime instalacka? ako pluggo, stiahni dakde starsiu verziul. ja frcim na 3.51 a ta urcite SP2 nechceHanz píše:No tak sem zjistil že to neskusím jelikož mám xp sp1 a vono to chce sp2Hanz píše:
Rozhodně to zkusím, dík za tip
EDIT:
Pocky, ono to chce nejaky soft pluggo?
Naposledy upravil(a) Hanz dne 26 črc 2008 13:26, celkem upraveno 1 x.
kexik: pletes se, ezdrummer je uzavrenej, nemuzes do nej loadovat samply, expanze je pro metal 1... ale to je jedno... mrkni treba na ty http://stevenslatedrums.com/ mozna te to zaujme...
jakykoliv samply asi tazko ked su to konkretne realne bicie sady, co je v tych plnkach... a imo dobre predzute, ked sa to pocuva nasucho, nic moc, ale v mixoch sa chovaju skvele. pointou ale bolo ze ich netreba upravovat nejakym blaznivym procesingom, a to bude podobne aj na dalsich podobnych pluginoch s zivymi bicimi
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
presne..jackies píše:Se vším, co tu bylo řečeno souhlasím.
Ještě bych doplnil, že není možno "dělat" nebo vybírat zvuk kopáku samostatně.
Vždy by se měl dělat současně se zvukem basy a dát oboum nástrojům svůj frekvenční prostor.(EQ nebo výběrem)
Zvuk obou dohromady teprve dělá ten výsledný zvuk kopáku.
Také můžeš zkusit zalaborovat s předsazením kopáku před zvuk basy atd ..
Samozřejmost je, že by měli tyto dva nástroje hrát dobře rytmicky "spolu".
neni podle me na skodu zezacatku pouzit nejakej proprietarni kopak, a finalni vybrat, az kdyz mas jasno o subbase (pokud ve skladbe je). potom muzes vybrat kopak, kterej ma ton tam, kde neni zadna noty basovy linky. ale samozrejme se to tak delat nemusi, kopak muze hrat treba v mistech, kde basa ne, nebo muzes sidechainovat, anebo ani jedno z toho, jen si pohlidat, aby se [basa a kick fazove] neodecitaly. ja treba delam hodne bici v audiu, ale kopak si necham v sampleru prave kvuli moznosti rychle ho vymenit nebo nad- a podladit. myslim, ze tady plati, ze cim vic procesingu nebo vrstev, tim hur, vsechno se zacne odecitat a rozmazavat.