Kopák, kick

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 19 pro 2008 14:56

Brooklyn / juanita juarez: jenze ti muze udelat peknej bordel ve zvuku. Jak je opozdenej tak ti jasne zasahuje do basy a zaroven pri naky kompresi apod. to dela kraviny. Ja schvalne vecer strihnu jeden kopak, co me dost bere sice nema takovou tecku jakou bych chtel, ale ten uhoz je presne takovej jakej si predstavuju. Jinak ja delam vsechy veci v audiu, v cubase.. kdysi sem pouzival batterku nejakou starou verzi sem kdysi zkousel, ale ty samply mrsila. Mozna ze ted kdybych zkusil nejaky demo nejnovejsi verze tak to bude o necem jinem.

Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

Příspěvek od Ondra P. » 19 pro 2008 15:02

jj.. to jsem zapomenl napsat s tema obalkama.. to je samozdrejmosti... battery na to ladeni ke zbytku je nejlepci....
ale treba kdyz se vrstvi normal v Cubase jako ze se ten sampl primo laduje do projektu na doby , tak mi prijde ze to ma lepci zvuk , ze to vrstveni lip presneji sedi , nez kdyz se to vrstvi v nejakym sampleru... obalky se tam taky daji delat v cubase... ale mozna je to jen nejaky osobni pocit pac v tom cubase je presne videt co a jak ten sampl vypada

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 19 pro 2008 15:07

Tyjo vy rucne hazite samply jednotlivych uderu do audiostop?!! To musi bejt silenej vojeb... no i kdyz u rovnejch tucek asi tolik ne...?
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Uživatelský avatar
Ondra P.
Příspěvky: 2028
Registrován: 24 črc 2002 21:30

Příspěvek od Ondra P. » 19 pro 2008 15:11

Cyril píše:Tyjo vy rucne hazite samply jednotlivych uderu do audiostop?!! To musi bejt silenej vojeb... no i kdyz u rovnejch tucek asi tolik ne...?
to prave ze je nejlepci ... treba v cubase 4 to je uplna brnkacka podobny jako MIDI... proste nahodis samply, das ho do Audio partu, zkopirujes pomoci ghost copies na doby ktery potrebujes a pak ho ladis a tim ze jsi ho zkopiroval jako ghost copies tak ladis vsechny najednou... pak je to vicemene podobny jak midi

Uživatelský avatar
BS
Příspěvky: 992
Registrován: 23 kvě 2006 12:17

Příspěvek od BS » 19 pro 2008 15:43

na kopak mi prijde dobrej i delsi attack na kompresoru. pak to teprv chytne poradnej punch. vetsinou si vyladim release a pak si jedu attackem a zastavim podle toho jak silnej uder clovek chce. velmi dobrej kompresor na kopaky je sonalksis,..

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 12767
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Příspěvek od dendy » 19 pro 2008 16:03

ekeaze píše:
Cyril píše:Tyjo vy rucne hazite samply jednotlivych uderu do audiostop?!! To musi bejt silenej vojeb... no i kdyz u rovnejch tucek asi tolik ne...?
to prave ze je nejlepci ... treba v cubase 4 to je uplna brnkacka podobny jako MIDI... proste nahodis samply, das ho do Audio partu, zkopirujes pomoci ghost copies na doby ktery potrebujes a pak ho ladis a tim ze jsi ho zkopiroval jako ghost copies tak ladis vsechny najednou... pak je to vicemene podobny jak midi

ano ja to tiez tak robim a tiez mam subjektivnu halucinaciu ze ked nahadzem sample priamo do audio stopy tak hraju lepsie nez z akehokolvek SW samplera (kontakt, halion, cokolvek...) .. neviem.. logika mi hovori ze je to blbost, ale proste.. momentalne VOBEC nepouzivam sampler ziadny.. vsetky sample co potrebujem pcham rovno do audio stopy v cubase, dokonca mi pride ze sa stym tak pracuje pohodlnejsie ...

Uživatelský avatar
BS
Příspěvky: 992
Registrován: 23 kvě 2006 12:17

Příspěvek od BS » 19 pro 2008 16:29

dendy: myslim ze to je tim, ze u midi mas nejakou treba minimalni latenci, ktera ti na drums, ktery se povetsinou obzvlast u 4x4 opakuji v rychlych sekvencich muze zpusobit lehky zpozdeni, takze treba bici tak nelícujou, popr. hraji pocitove jinak nez kdyz to bouncnes do audia. nekde jsem o tom kdysi cetl nejakej clanek, ze je dobry drums a obecne perkusivni zvuky vzdy exportovat do wav, prip. freezovat, coz je defacto to jiste....

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 19 pro 2008 16:34

BS: sorry, ale to je hloupost. Pokud mluvime o sw.

imho rozdil, jestli nejakej, muze byt leda v sumaci vice kanalu uvnitr sampleru, ktera muze byt jina/min kvalitni, nez sumace v hostu.

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 19 pro 2008 19:26

Me se taky lip pracuje s audio stopou i kdyz potom kdyz chces menit vic partu najednou je to trosku slozitejsi. Kazdopadne asi tak... co komu vyhovuje.. nejdulezitejsi mas vysledek :)

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 19 pro 2008 20:16

to bude haluz, zkousel sem parkrat nulovat audio s kontaktem a vyslo to do ticha.

na ty batterce se mi libi, ze na obalce vidim milisekundy. v cubase musim prepnou zobrazeni z beats/bars na vteriny a zase zpatky, krok navic. dal se mi v battery libi obalka na pitch a saturace. a to nejdulezitejsi - lazeni.

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 12767
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Příspěvek od dendy » 19 pro 2008 20:17

brooklyn: nepochybujem o tom ze je to haluz :)))

ale pracuje sa mi tak lepsie... baterku som kedysi vela pouzival na bicie.. ale proste audio stopa v C4 ma nakoniec tak dostala ze uz nechcem nic ine ;)

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 19 pro 2008 20:22

dendy píše:brooklyn: nepochybujem o tom ze je to haluz :)))

ale pracuje sa mi tak lepsie... baterku som kedysi vela pouzival na bicie.. ale proste audio stopa v C4 ma nakoniec tak dostala ze uz nechcem nic ine ;)
ja ji ted pouzivam poprve v projektu po dlouhy dobe audia nebo kontaktu, takze je to mozna momentalni zalezitost. ale pri vstveni treba snaru je pro me dulezity sladit jejich rezonance (tony) nebo dobre naladit kopak, a to se v audiu delalo kostrbate (nejdriv nanecisto realtime pitchshifterem a potom prepocitat offline).

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 12767
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Příspěvek od dendy » 19 pro 2008 20:25

jo to je jasne tak na tento ucel naprosto pochopitelne... to si tiez viem tazko predstavit v audio stope

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 19 pro 2008 20:45

btw. tak sem si hral s kompresorem :D to by clovek neveril, jaky kouzla to dokaze kdyz se to umí nastavit :D to teda cumim.. tecka na kopaku, kterej kope a nehazi peaky v treku.. to me pripravilo o spoustu problemu, ktery sem mel s michanim hehe.. no nechapu, ze sem na to neprisel driv :D

Uživatelský avatar
ECSON WALDES
Profesionál
Příspěvky: 1859
Registrován: 16 zář 2002 14:52

Příspěvek od ECSON WALDES » 19 pro 2008 21:05

TOM-Thak píše:Dobrý topic :) ja sem prave zjisil u Ecsona, ze muj kopak udelany ze dvou kopaku + waves tranX multi hraje na nic, protoze dela uhoz/tecku a pak o nekolik milisekund posunute zabasuje takze to dela neco jako tuc - uhm, coz sem doma na adamech nepostrehl :D (asi proto, ze tak nizko nehrajou). Takze ted budu dumat jak udelat dobrou barvu a abych docilil toho pekneho kopnuti hned na zacatku. Vetsinou se mi deje to, ze kopak spis zabasuje nez kopne. Musim poresit.. snad tu v tomhle threadu najdu nejaky pouzitelny figle.
prvni vec je kopak delat na necem co ti ho korektne zahraje, A7 jsou na usazeni kopaku do mixu bohuzel loterie. Kup bednu s osmi palcem a A7 si nech na bud jen druhej "malej" poslech nebo ji posli pryc z domu. Mimochodem vrstvenim kopaku si clovek casto pridela vic starosti nez uzitku, protoze jsou li kopaky od sebe nevhodne naladeny ci fazove posunuty je predem jasny ze vznikne cyklus problemu, bud je kopak prebaslej, nebo se v nekterym miste propadne tlak, viz to co jsi ve svy muzice u me slysel na FARech. Tuc...um - tecka za kterou se ozval bas se zpozdenim, cili i compressor pak v ramci jednoho kopaku reagoval na dve po sobe jdouci informace - na stredovo vejskovou tecku a pak na basovy telo, ktery komprimoval taky zvlast coz je problem. Tecka i bass se musej ozvat v jeden okamzik.

Vcera byl u tvejch kopaku ale problem taky v tom, ze misto abys jeho tvar definoval compressorem, udelal jsi mu jen prvotni tecku v TransX, ale ten nijak netvaroval basovou slozku jen attack vejsek. Compressor je na kopak zaklad, tvaruje soucasne cely spektrum a danej uder je pak kompaktni. I z placatyho linyho kopaku clovek vytahne slusne pruraznej zvuk, samozrejme je-li alespon trochu obstojnej zdroj.


TOM-Thak píše:btw. tak sem si hral s kompresorem :D to by clovek neveril, jaky kouzla to dokaze kdyz se to umí nastavit :D to teda cumim.. tecka na kopaku, kterej kope a nehazi peaky v treku.. to me pripravilo o spoustu problemu, ktery sem mel s michanim hehe.. no nechapu, ze sem na to neprisel driv :D
super, tak to vcera k necemu bylo : ) Az udelas novy kopaky, posli mi wav at ti dokoncim mastering.

.

Odpovědět