Kopák, kick
Brooklyn / juanita juarez: jenze ti muze udelat peknej bordel ve zvuku. Jak je opozdenej tak ti jasne zasahuje do basy a zaroven pri naky kompresi apod. to dela kraviny. Ja schvalne vecer strihnu jeden kopak, co me dost bere sice nema takovou tecku jakou bych chtel, ale ten uhoz je presne takovej jakej si predstavuju. Jinak ja delam vsechy veci v audiu, v cubase.. kdysi sem pouzival batterku nejakou starou verzi sem kdysi zkousel, ale ty samply mrsila. Mozna ze ted kdybych zkusil nejaky demo nejnovejsi verze tak to bude o necem jinem.
jj.. to jsem zapomenl napsat s tema obalkama.. to je samozdrejmosti... battery na to ladeni ke zbytku je nejlepci....
ale treba kdyz se vrstvi normal v Cubase jako ze se ten sampl primo laduje do projektu na doby , tak mi prijde ze to ma lepci zvuk , ze to vrstveni lip presneji sedi , nez kdyz se to vrstvi v nejakym sampleru... obalky se tam taky daji delat v cubase... ale mozna je to jen nejaky osobni pocit pac v tom cubase je presne videt co a jak ten sampl vypada
ale treba kdyz se vrstvi normal v Cubase jako ze se ten sampl primo laduje do projektu na doby , tak mi prijde ze to ma lepci zvuk , ze to vrstveni lip presneji sedi , nez kdyz se to vrstvi v nejakym sampleru... obalky se tam taky daji delat v cubase... ale mozna je to jen nejaky osobni pocit pac v tom cubase je presne videt co a jak ten sampl vypada
to prave ze je nejlepci ... treba v cubase 4 to je uplna brnkacka podobny jako MIDI... proste nahodis samply, das ho do Audio partu, zkopirujes pomoci ghost copies na doby ktery potrebujes a pak ho ladis a tim ze jsi ho zkopiroval jako ghost copies tak ladis vsechny najednou... pak je to vicemene podobny jak midiCyril píše:Tyjo vy rucne hazite samply jednotlivych uderu do audiostop?!! To musi bejt silenej vojeb... no i kdyz u rovnejch tucek asi tolik ne...?
ekeaze píše:to prave ze je nejlepci ... treba v cubase 4 to je uplna brnkacka podobny jako MIDI... proste nahodis samply, das ho do Audio partu, zkopirujes pomoci ghost copies na doby ktery potrebujes a pak ho ladis a tim ze jsi ho zkopiroval jako ghost copies tak ladis vsechny najednou... pak je to vicemene podobny jak midiCyril píše:Tyjo vy rucne hazite samply jednotlivych uderu do audiostop?!! To musi bejt silenej vojeb... no i kdyz u rovnejch tucek asi tolik ne...?
ano ja to tiez tak robim a tiez mam subjektivnu halucinaciu ze ked nahadzem sample priamo do audio stopy tak hraju lepsie nez z akehokolvek SW samplera (kontakt, halion, cokolvek...) .. neviem.. logika mi hovori ze je to blbost, ale proste.. momentalne VOBEC nepouzivam sampler ziadny.. vsetky sample co potrebujem pcham rovno do audio stopy v cubase, dokonca mi pride ze sa stym tak pracuje pohodlnejsie ...
dendy: myslim ze to je tim, ze u midi mas nejakou treba minimalni latenci, ktera ti na drums, ktery se povetsinou obzvlast u 4x4 opakuji v rychlych sekvencich muze zpusobit lehky zpozdeni, takze treba bici tak nelícujou, popr. hraji pocitove jinak nez kdyz to bouncnes do audia. nekde jsem o tom kdysi cetl nejakej clanek, ze je dobry drums a obecne perkusivni zvuky vzdy exportovat do wav, prip. freezovat, coz je defacto to jiste....
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
to bude haluz, zkousel sem parkrat nulovat audio s kontaktem a vyslo to do ticha.
na ty batterce se mi libi, ze na obalce vidim milisekundy. v cubase musim prepnou zobrazeni z beats/bars na vteriny a zase zpatky, krok navic. dal se mi v battery libi obalka na pitch a saturace. a to nejdulezitejsi - lazeni.
na ty batterce se mi libi, ze na obalce vidim milisekundy. v cubase musim prepnou zobrazeni z beats/bars na vteriny a zase zpatky, krok navic. dal se mi v battery libi obalka na pitch a saturace. a to nejdulezitejsi - lazeni.
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
ja ji ted pouzivam poprve v projektu po dlouhy dobe audia nebo kontaktu, takze je to mozna momentalni zalezitost. ale pri vstveni treba snaru je pro me dulezity sladit jejich rezonance (tony) nebo dobre naladit kopak, a to se v audiu delalo kostrbate (nejdriv nanecisto realtime pitchshifterem a potom prepocitat offline).dendy píše:brooklyn: nepochybujem o tom ze je to haluz))
ale pracuje sa mi tak lepsie... baterku som kedysi vela pouzival na bicie.. ale proste audio stopa v C4 ma nakoniec tak dostala ze uz nechcem nic ine
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
prvni vec je kopak delat na necem co ti ho korektne zahraje, A7 jsou na usazeni kopaku do mixu bohuzel loterie. Kup bednu s osmi palcem a A7 si nech na bud jen druhej "malej" poslech nebo ji posli pryc z domu. Mimochodem vrstvenim kopaku si clovek casto pridela vic starosti nez uzitku, protoze jsou li kopaky od sebe nevhodne naladeny ci fazove posunuty je predem jasny ze vznikne cyklus problemu, bud je kopak prebaslej, nebo se v nekterym miste propadne tlak, viz to co jsi ve svy muzice u me slysel na FARech. Tuc...um - tecka za kterou se ozval bas se zpozdenim, cili i compressor pak v ramci jednoho kopaku reagoval na dve po sobe jdouci informace - na stredovo vejskovou tecku a pak na basovy telo, ktery komprimoval taky zvlast coz je problem. Tecka i bass se musej ozvat v jeden okamzik.TOM-Thak píše:Dobrý topicja sem prave zjisil u Ecsona, ze muj kopak udelany ze dvou kopaku + waves tranX multi hraje na nic, protoze dela uhoz/tecku a pak o nekolik milisekund posunute zabasuje takze to dela neco jako tuc - uhm, coz sem doma na adamech nepostrehl
(asi proto, ze tak nizko nehrajou). Takze ted budu dumat jak udelat dobrou barvu a abych docilil toho pekneho kopnuti hned na zacatku. Vetsinou se mi deje to, ze kopak spis zabasuje nez kopne. Musim poresit.. snad tu v tomhle threadu najdu nejaky pouzitelny figle.
Vcera byl u tvejch kopaku ale problem taky v tom, ze misto abys jeho tvar definoval compressorem, udelal jsi mu jen prvotni tecku v TransX, ale ten nijak netvaroval basovou slozku jen attack vejsek. Compressor je na kopak zaklad, tvaruje soucasne cely spektrum a danej uder je pak kompaktni. I z placatyho linyho kopaku clovek vytahne slusne pruraznej zvuk, samozrejme je-li alespon trochu obstojnej zdroj.
super, tak to vcera k necemu bylo : ) Az udelas novy kopaky, posli mi wav at ti dokoncim mastering.TOM-Thak píše:btw. tak sem si hral s kompresoremto by clovek neveril, jaky kouzla to dokaze kdyz se to umí nastavit
to teda cumim.. tecka na kopaku, kterej kope a nehazi peaky v treku.. to me pripravilo o spoustu problemu, ktery sem mel s michanim hehe.. no nechapu, ze sem na to neprisel driv
.