Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
tak nejak:))
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
carloff: S tím Kontaktem je pravda, že jsem na něj narazil i tady ve fóru v souvislosti s těma sample libraries...pořád kolem něho chodim a pořád nějak nevim jak do něj, asi budu muset nastudovat, jak a co se s ním vlastně pořádně dělá (za případné nasměrování k nějakým infoškám budu rád
). Koukal jsem na ten LASS 1,5 a teda nevymýšleli si spoustu fakt zajímavých features - auto arrangery, humanizations a další vychytávky...něco takovýhohle dělá i ten Kontakt?
kexik: Jasně, z tohole pohledu máš určitě pravdu. Já to spíš vnímám očima uživatele, kterej nedělá primárně orchestrální hudbu a spíš by potřeboval sem tam něco dobarvit s nějakým použitelným výsledkem. Myslím, že je to trochu jako dát těch 30 tisíc CZK za kytaru - pokud aktivně hraješ, zkoušíš, nahráváš desky, jezdíš po koncertech a občas se Ti z toho nějaká kačka vrátí, pak je to investice, která má 100% smysl. Na druhou stranu koupit si tu samou kytaru na občasný drnkání doma je skoro škoda...
Ale i tak je to zajímavý téma, co všechno už se dá na počítačích vyrobit....

kexik: Jasně, z tohole pohledu máš určitě pravdu. Já to spíš vnímám očima uživatele, kterej nedělá primárně orchestrální hudbu a spíš by potřeboval sem tam něco dobarvit s nějakým použitelným výsledkem. Myslím, že je to trochu jako dát těch 30 tisíc CZK za kytaru - pokud aktivně hraješ, zkoušíš, nahráváš desky, jezdíš po koncertech a občas se Ti z toho nějaká kačka vrátí, pak je to investice, která má 100% smysl. Na druhou stranu koupit si tu samou kytaru na občasný drnkání doma je skoro škoda...
Ale i tak je to zajímavý téma, co všechno už se dá na počítačích vyrobit....
A furt to komprimuju, a furt je to zkreslený....aneb P.P. (žádný "doktor", ale "poučený posluchač")
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
Eye:
ano vsechno je to napsane ve skriptech pro Kontakt.Kontakt je postaven na jadre Reaktoru-takze je o moc slozitesi nez vypada.bavil jsem se pred mesicem s lidmi z Native Instruments -chystaji mnohem vic sample bank... na podzim bych mel jet za nimi do Berlina ...
ano vsechno je to napsane ve skriptech pro Kontakt.Kontakt je postaven na jadre Reaktoru-takze je o moc slozitesi nez vypada.bavil jsem se pred mesicem s lidmi z Native Instruments -chystaji mnohem vic sample bank... na podzim bych mel jet za nimi do Berlina ...
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
ked som tak cital tu vymenu medzi kexikom a keitarom spred 2 rokov tak mi napadlo take podozrenie, ze mozno "flute" nie je "flauta" 

Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
jj.. delame vyukove centrum spolecne s Diskem...
Native Instruments, Steinberg,Ableton a spousta dalsich cerifikovani lektori primo u vyrobcu....
Native Instruments, Steinberg,Ableton a spousta dalsich cerifikovani lektori primo u vyrobcu....
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
A jako vazne je Kontakt postavenej na reaktoru? Jsem mel pocit, ze Kontakt ma vlastni jadro a ze to jsou dve ruzne vyvojove vetve, ktere se akorat prolinaji v nekterych efektovych a zvukovych modulech... Jinak myslim, ze Kontakt neni slozitejsi nez vypada, myslism, ze je presne tak slozitej, jak vypada:)
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
vsechny veci od NI jsou postaveny na stejnym jadru...
maji akorat jinaci rozhrani.Prizpusobeny tomu co maji delat...
alespon to mi bylo receno:)
maji akorat jinaci rozhrani.Prizpusobeny tomu co maji delat...
alespon to mi bylo receno:)
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
no jako dava to smysl, vyuzivat uz hotovy moduly. Ale je teda zajimavy, ze z toho pak dostavaj celkem rozdilenj zvuk. Aspon ja vnimam rozdil v tom, jak zni Absynth, Reaktor nebo Kontakt. Ale mozna to bude dany tim, co je na tom vsechno nabaleny - jak jsou delane ruzne modulace, jake ruzne to pouziva efekty atd. A samozrejme clovek pak ma diky ruznym rozhranim ruzny pristup k vytvareni zvuku.
ale to uz jsme celkem ot, nicmene dik za info
ale to uz jsme celkem ot, nicmene dik za info
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
Tim to podle mne je...myslim ze asi vse by se dalo vyrobit i pri pokrocile praci s reaktorem.
Jinak lide z NI..



Jinak lide z NI..



Naposledy upravil(a) carloff dne 20 črc 2010 16:47, celkem upraveno 1 x.
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
BTW jinak ten maschine vyhral monoque:)
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
jinak jeste k tematu dodam, ze kdybych si mel vybirat mezi knihovnou postavenou na Kontaktu a na Play Enginu, tak po dosavadnich zkusenostech bez rozmysleni beru Kontakt. Play je zatim strasne omezenej a neodladenej a fakt me mrzi, ze EastWest ho zacli vyhradne pouzivat pro svoje knihovny...
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
maji to i na svem webu, historie..prvni byl Generator a z jeho technologie vychazi veskere produkty(synth,samplery, atd.) NI:
http://www.native-instruments.com/en/co ... y-history/
http://www.native-instruments.com/en/co ... y-history/
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
sorry za OT: vyhral no, haluz:-)a to sem ho asi jako jediny ze vsech pritomnych nechtel:-)carloff píše:BTW jinak ten maschine vyhral monoque:)
Re: Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
monoque: hm, ano Generator byl prvni a vyvinul se z nej Reaktor, ale o tom, ze na stejne techologii maji zalozene dalsi produkty se tam nic nepise...